• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

2020 hedeflerine kararlı adımlarla yürüyen Vaillant, İzmir’de hedef büyüttü

05 Eylül 2018 Çarşamba 13:00
12
14
16
18

2020 hedeflerine kararlı adımlarla yürüyen Vaillant, İzmir’de hedef büyüttü

           HABER MERKEZİ     
     2020’de iş hacmini ikiye katlama hedefine bir adım daha yaklaşan Vaillant Türkiye, İzmir bölge satışlarında yüzde 30 artış kaydetti. Vaillant İzmir Bölge Yetkili Satıcılar Toplantısı’nda konuşan Vaillant Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoğlu, İzmir Bölgesinin yetkili satıcılarına “Oyunu yeniden başlattık, vitesi büyüttük. Şimdi limitSİZsiniz” dedi.

     Yüksek verimli ve yenilenebilir ürünleriyle sektörde fark yaratmayı sürdüren Vaillant Türkiye, İzmir Bölgesine bağlı Antalya, Aydın, Burdur, Denizli, Isparta, Kütahya,  Manisa, Muğla ve Uşak’dan katılan 48 yetkili satıcısı ile Wyndham Hotel İzmir’de bir araya geldi. Yılın ilk 7 ayının değerlendirildiği toplantıya,  Vaillant Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoğlu ve Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin konuşmacı olarak katıldı.

     Katılımcılarlarla 2018 yılının ilk 7 ay değerlendirmesi yapılarak, satış hedefleri, ekonomi gündemi, yenilikçi ürünler, pazarlama stratejilerininden bahsedildi.
Toplantıda konuşan Vaillant Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoğlu, Vaillant İzmir Bölge yetkili satıcılarına “Oyunu yeniden başlattık, vitesi büyüttük. Şimdi limitSİZsiniz” dedi. Vaillant Türkiye olarak 2020’de iş hacmini 2’ye katlama hedefine dikkat çeken Erol Kayaoğlu “Satış hedeflerimiz büyüyor. 2020’ye kadar yüzde 100 büyüme hedefimize doğru, kararlı adımlarla ilerliyoruz” diye konuştu. 

İzmir’de satış grafiği yükseliyor
     Vaillant’ın başarısının sırrının değişen konjonktüre ayak uydurabilmek olduğunu vurgulayan Kayaoğlu, “Vaillant Türkiye olarak 2017’de rekorlara imza attık. Yüksek verimli ve yenilenebilir ürünlerimizle sektörde fark yaratmayı başardık.  İlk 7 ayda elde ettiğimiz rakamlar da bunu ispatlar nitelikte. TL fiyat politikamız, yürürlüğe giren ErP regülasyonu ve yeni ürünlerimiz, büyüme için itici güç oldu. Bu gelişmelere paralel olarak İzmir bölgesindeki satış rakamlarımız da sürekli büyüyor.

     İlk 7 ayda İzmir bölge satışlarımızda yüzde 30 artış kaydedildi. İzmir’de yoğuşmalı kombide %57, şofbende %15, radyatörde %33, ısı pompasında %14 oranında artış kaydedildi” ifadelerini kullandı. Gelecek dönem hedeflerine ilişkin bilgiler de veren Kayaoğlu; “Yaklaşan yüksek sezonda da bu büyümenin ivmelenerek devam edeceğini bekliyoruz. Bunun için yatırımlarımıza hız kesmeden devam ediyoruz” dedi. Kayaoğlu İzmir bölgesinde doğalgazın yeni girdiği ilçe ve mahalleler, Antalya bölgesinin doğalgaz konforuyla yeni tanışması, İç Ege bölgesinde Vaillant markasına olan yüksek güven ve sadakatin gelecek dönem hedeflerine ulaşmada kendileri için en önemli unsurlar olduğunu belirtti.

‘Müşterimize deneyim satıyoruz’
     Vaillant’ın ürün ve hizmetin yanı sıra deneyim satan bir marka olduğunu belirten Vaillant Türkiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin ise Vaillant’ın müşteri memnuniyeti odaklı stratejisine değindi. Bumin, “Vaillant Türkiye olarak en büyük önceliğimiz müşteri memnuniyeti. Müşteri memnuniyeti 144 yıldır firmamızın tüm operasyonlarının kalbinde yatan bir unsur. Kullanıcıların problemine ve ihtiyacına odaklanan marka anlayışımızı 26 yıldır sürüdürüyor aynı vizyon ve felsefe ile Türkiye’deki operasyonlarımızı yürütüyoruz.

     Ürün ve hizmetlerimizin özelliklerinden ziyade önceliğimizi ürünlerimizin faydalarını aktarmaya veriyoruz. Müşterimizle her etkileşimde fayda ve değer yaratmaya odaklanıyoruz. Yaptığımız araştırmalar doğru yolda olduğumuzu gösteriyor. Müşteri memnuniyeti oranımız son yapılan araştırmada yüzde 85.9 olarak hesaplandı.
     Yaygın bayi ağımızla ürün ve hizmetlerimizin en uygun koşullarda sergilenmesini ve en doğru argümanlar ile müşterilere anlatılmasını sağlıyoruz. Satın alma sürecinin ardından müşterimizle etkileşimimiz devam ediyor. Bu şekilde sektörde fark yaratıyoruz” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» İşsizlik oranı 2018’de yüzde 11
» MB: Ekonomide dengelenme süreci devam ediyor
» Foça turizmi acil çözümler bekliyor
» Selçuk: İşsizlik oranı tahminimizin altında
» Hizmet sektörü güven endeksi 81,6 oldu
» “İstihdam teşvikleri baştan sona değiştirilmeli”
» E-İhracat Zirvesi İzmir’de gerçekleşti
» Evinizde baharı müjdeleyen öneriler
» Paşabahçe ile bahara merhaba deyin
» Vestel’in 12 ürününe Good Design Ödülü


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 26.03.2019
  Ticaret 25.03.2019
  Ticaret 23.03.2019
  Ticaret 22.03.2019
  Ticaret 21.03.2019
  Ticaret 20.03.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni