• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

“2020 yılında ALO 183, ALO 144 ve ALO 170 hattımıza 32,8 milyon çağrı aldık”

12 Ocak 2021 Salı 12:00
12
14
16
18

“2020 yılında ALO 183, ALO 144 ve ALO 170 hattımıza 32,8 milyon çağrı aldık”

           HABER MERKEZİ      
     Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı, 2020 yılında vatandaşlardan gelen 32,8 milyon çağrıyı cevapsız bırakmadı.
    Bakanlık, halkın hizmetlere erişimini kolaylaştırmak için kurduğu ve vatandaşların ücretsiz ulaştığı ALO 183, ALO 144 ve ALO 170 çağrı merkezleriyle etkin ve hızlı bir şekilde 7/24 hizmet vermeye devam ediyor. Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetle Bakanı Zehra Zümrüt Selçuk, ALO 183 hattının, aile, kadın, çocuk, engelli, yaşlı, şehit yakınları ile gaziler ve gazi yakınlarına yönelik gelen çağrılara rehberlik ve danışmanlık hizmeti sunan bir hat olduğunu söyledi.

ALO 183 hattımıza 1,4 milyon çağrı geldi
     Bakan Selçuk, vatandaşlardan gelen çağrıların SMS, e-Devlet ve işaret dili çağrıları olduğunu belirterek, “ALO 183 hattımıza kadın, çocuk, engelli ve sosyal hizmetlerimizin yanı sıra çeyiz yardımı, kadın istihdamı gibi konularda da müracaatlar oluyor. Bu kapsamda, 2020 yılında ALO 183 hattımıza 1,4 milyon çağrı geldi” dedi. Selçuk, salgın döneminde ALO 183 WhatsApp İhbar Hattı aracılığıyla vatandaşlara sosyal hizmet sunmaya başladıklarını da kaydetti.

ALO 144 ile 8,1 milyon başvuruya cevap verdik
      Bakan Selçuk, ALO 144 hattı ile şartlı eğitim ve sağlık, gıda, engelli aylığı ve eşi vefat eden kadınlara destek gibi sosyal yardımlar konusunda vatandaşlardan gelen çağrıları cevapladıklarını ifade etti. Selçuk, ALO 144 hattı ile 2020 yılında 8,1 milyon başvuruya cevap verdiklerini söyledi.

Vatandaşlar ALO 170 hattına yoğun ilgi gösterdi
     ALO 170 hattına da sosyal güvenlik ve çalışma hayatı ile ilgili konularda vatandaşların yoğun ilgi gösterdiğini vurgulayan Bakan Selçuk, “Hattımıza gelen çağrılar 2019 yılına oranla yüzde 57 artış göstererek 23,3 milyona ulaştı. Burada vatandaşlarımızın iş sağlığı ve güvenliği, emeklilik işlemleri, kıdem ve ihbar tazminatı, işsizlik sigortası ve mesleki yeterlilik sınavları ile ilgili sorularını çözüme kavuşturduk Pandemi döneminde özellikle İŞKUR’a kısa çalışma ödeneği, kamu işçi alımları konularında yoğun çağrı geldi” dedi.


+ Benzer Haberler
» Yenilenen Pasaport İskelesi hizmete girdi
» Mumcu Güzelbahçe’de unutulmadı
» Yıkanan et tüketici sağlığı için tehdit
» TEİS: Sahte uzmanlara dikkat!
» Kanserli hastalar korona aşısı olmalı mı?
» B12 vitamin eksikliği hayatı zorlaştırıyor
» “Türkiye tüm enerjisini rüzgârdan karşılayabilir”
» Yaşar Üniversitesi akademisyenlerine uluslararası ödül
» Ağaç işleme makineleri sektöründen pandemiye rağmen ihracat rekoru
» İş dünyası PERYÖN ile “iş’te Birlikte” dedi


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 25.01.2021
  Ticaret 23.01.2021
  Ticaret 22.01.2021
  Ticaret 21.01.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni