• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

2022 Turizm sezonu için tanıtım zamanı

18 Kasım 2021 Perşembe 00:00
12
14
16
18

2022 Turizm sezonu için tanıtım zamanı


           HABER MERKEZİ      
     Destination İzmir Başkanı, ETİK ve SKAL İzmir Yönetim Kurulu Üyesi Bülent Tercan, ‘İzmir’in turizmde hedefi 2019 rakamlarını yakalamak olmalı’ dedi.
     2022 yazında İzmir’e gelecek turist sayısını arttırabilmek için kış aylarında etkili tanıtım yapılması gerektiğine dikkat çeken Tercan, önümüzdeki yaz sezonu beklentilerimiz büyük, gereken altyapıyı şimdiden yapmalıyız’ diye konuştu.

     Türkiye’nin otellerinde uygulamaya koyduğu Güvenli Turizm Sertifikası ve aşılamadaki başarılı grafiği ile güvenli bir turizm ülkesi olduğunu kanıtladığına değinen Destination İzmir Başkanı Bülent Tercan, ‘İzmir ve Ege Bölgesi de güvenli turizm bölgeleri arasına girdi. Bu güçlü tarafımızı sürdürülebilir kılmalıyız. Dünyada turizmle öne çıkan ülkelerde, yaz sezonu hazırlıkları başladı. Öte yandan ülkemizde de 2022 yılı erken rezervasyonları başladı. İzmir turizm pastasından hak ettiği dilimi almak için bir an önce çalışmalara başlamalı. İzmir turizminin erken rezervasyon sayılarını arttırabilmek için Kasım, Aralık, Ocak, Şubat ve Mart aylarında ana pazarlardaki dergilerde, gazetelerde ve sosyal mecralarda İzmir’i tanıtıcı reklamların, haberlerin, programların düzenlenmesi lazım. Bu noktada kentteki her kesime görev düşüyor’ şeklinde konuştu.

     İzmir’in somut hedefinin 2019 Turizm rakamlarını yakalamak olması gerektiğini belirten Tercan sözlerini şöyle sürdürdü: ‘İzmir turizminin ana pazarları olan ülkeleri, Almanya, İngiltere, Hollanda, Belçika olarak sıralayabiliriz. Bu ülkeler başta olmak üzere yurt dışında tanıtıma, reklama kış aylarında özel önem vermeli. Destination İzmir olarak kendi çabamızla İzmir’in tanıtım çalışmalarına katkı koymaya çaba sarf ediyoruz. Ancak kurumsal anlamda yerel yönetimlerin, merkezi idarenin çalışmaları önemli.  Turizm değerleri yüksek, çok güzel bir kente sahibiz. İzmir’in değerini bilelim, turizm katma değerini artıralım.
     İzmir’in somut hedefi 2019 rakamlarını yakalamak olmalı.


+ Benzer Haberler
» “Turizmin gelişmesi için her türlü desteği vereceğiz”
» Yeni yıl kutlamaları İzmir Arena’da başlıyor
» “Bereket ekonomisi inşa ediyoruz”
» “Sigorta sektörüne yeni bir soluk getiriyoruz”
» Mobilexpress dokuz ayda 160 milyon işleme aracılık etti
» Malatya Su ve Kanalizasyon İdaresi alt yapı işleri yaptıracak
» MedıaMarkt aralık ayına da cazip fiyatlarla girdi
» Koçtaş’tan ZUBİZU üyelerine özel indirim kampanyası
» Konak ve Nilüfer Belediyesi, “Kardeş Şehir” oldu
» İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 04.12.2021)
  Ticaret 03.12.2021
  Ticaret 02.12.2021
  Ticaret 01.12.2021
  Ticaret 30.11.2021
  Ticaret 29.11.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni