• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Aksesuar satışları son bir yılda yüzde 45 arttı

13 Ekim 2017 Cuma 12:00
12
14
16
18

Aksesuar satışları son bir yılda yüzde 45 arttı

           ANKARA TİCARET     
     Taşınabilir depolama cihazlarından akıllı saatlere, kulaklıklardan bluetooth hoparlörlere kadar birçok ürün kategorisinde aksesuar satışları artıyor.
     Avrupa’nın 1 numaralı elektronik perakendecisi MediaMarkt, yaklaşık 5 bin çeşit ürünüyle elektronik mağazalar arasında aksesuar kategorisinde en hızlı büyümeyi yakalayan şirketlerin başında geliyor. Bir yıl içerisinde yüzde 45 oranında büyüyen aksesuar kategorisiyle öne çıkan MediaMarkt, özellikle deneyim alanlarının fazla olmasıyla kullanıcıların kalbini fethediyor.

     Yapılan yatırımlar sonucunda aksesuarda Türkiye’nin en önemli elektronik perakendecisi haline geldiklerini belirten MediaMarkt Türkiye İcra Kurulu Başkanı Yenal Gökyıldırım, “Mağazalarımızdaki deneyim alanları ile akıllı saat ve kafa üstü kulaklık gibi en sevilen ürünlerin kullanıcılarla buluşmasını sağlıyoruz. Oluşturduğumuz Gamezone gibi kullanıcı spesifik alanlarla da herkesin istediği ürünü bir arada bulabilmesine olanak tanıyoruz. Bu özellikler aksesuar kategorisinde bizi rakiplerimizden farklılaştırıyor” dedi.

     Gökyıldırım, MediaMarkt’ın hem dünyada hem de Türkiye’de, dijital teknolojiyi iş süreçlerine başarıyla entegre eden öncü şirketlerden biri olduğunu vurgulayarak yeni nesil perakendeciliğe liderlik ettiğini belirtti. Ekim 2016 – Mart 2017 dönemlerinde bir önceki yılın aynı dönemine göre, her kategoride yüzde 25’in üzerinde büyüdüklerinin altını çizen Yıldırım, aksesuarda bu büyüme oranın da ötesine geçtiklerini vurguladı.

Aksesuar kategorisinde en fazla büyüyen ürünler ise şu şekilde sıralanıyor:
     -    Okul kapanışı ve tatil dönemlerinde; oyun aksesuarları, giyilebilir teknolojiler, taşınabilir şarj aletleri, bluetooth kulaklık ve mikrofonlar
     -    Okula dönüş dönemlerinde; bilgisayar çantaları, mouse, klavye, hard diskler
     -    Özel günlerde; akıllı saatler, bluetooth kulaklık ve mikrofonlar


Yenilikçi mağaza deneyimi ve iş ortakları büyümeyi tetikliyor
     Türkiye’nin farklı noktalarında açtıkları yeni mağazalarla büyüdüklerini belirten Gökyıldırım, “Mağaza içinde yarattığımız deneyim alanlarıyla da müşterilerimizi yeni teknolojilerle tanıştırıp, online yatırımlarımızı sürdürdük. Ortaya koyduğumuz yenilikçi perakende anlayışının yanı sıra iş ortaklarımızla da inşa ettiğimiz güven ve dayanışma ortamının istikrarlı büyümemizi desteklediğini gözlemliyoruz” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» Darknet’te siber devriyeler şart!
» Panasonic, “en büyük alkışı” almak için yola çıktı
» 2018’de fiziksel ile dijital arasındaki sınırlar kalkıyor
» Mate 10 Lite ‘de eşsiz tasarım ve yüksek performans
» Tahtalı’ya “50 bin nefes”
» Otomotivde ‘100 milyon’ yılı!
» İklimlendirme sektörü 12 milyar dolar ihracat hedefine ISK-SODEX ile ulaşacak
» Ege Profil ve Pimaş güçlerini birleştirdi
» Bucalılar sağlıklı iletişim yöntemlerini öğrendi
» Başkan Uyar: Esnafımız toplumun çimentosu


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 18.01.2018
  Ticaret 17.01.2018
  Ticaret 16.01.2018
  Ticaret 15.01.2018
  Ticaret 13.01.2018
  Ticaret 12.01.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni