• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE
YAZARLAR Ali Serdar Süalp ►TİM’den SESLER
12
14
16
18
19/07/2021 06:26
Sosyal Medya Tasarımlarında Dikkat Edilecek Hususlar

TİM DANIŞMANLIK
danismanlik@tim.com.tr
www.tim.com.tr

     Pandemi döneminde iletişimlerin sosyal medya üzerinden sürdürülmesi daha da önem kazandı. Güne sosyal medya mesajları ile uyanım, geceyi onlarla kapatıyoruz. Her gün yüzlerce sosyal medya mesajı okuyoruz. Öyle bir hale geldik ki, sosyal medya mesajı olmasa sanki bunalıma gireceğiz.

     İşte böylesine zorlu bir dönemde akıllıca ve sağlam sosyal medya tasarımı yapmak bizleri diğerlerinden farklılaştırmak, hedef kitlemizle etkin iletişim kurmak için iyi bir fırsat olacaktır düşüncesindeyim.
     Bu konuda dikkat etmemiz gereken noktaları bu yazımda gözlerinizin önüne sereceğim.

Dikkatleri çekecek bir fotoğraf kullanın
     Alelade bir fotoğraf sizi bir yere götürmez. Gerekirse profesyonel sitelerden fotoğraf satın alın. Bu fotoğrafı zaman zaman yenileyin.

Tüm sosyal medya kanallarında anlaşılabilir netlikte tek bir logonuz olsun
     Amacına uygun ve her kanalda aynı şekilde görülecek bir logo imajınızı sağlamlaştıracak, mesajınızı netleştirecek ve kafa karışıklığı yaratmayacaktır.

Tüm sosyal medya kanallarında aynı ismi kullanın
     Böylelikle sizi arayanlar tarafından daha kolay bulunursunuz.

İşinizi açıklayan bir tanım olsun
     Sayfanıza uğrayan ziyaretçilere işinizin ne olduğunu, ne yaptığınızı kısa ama net olarak yazın. Unutmayın! Milenyum insanlarının ilgi ve konsantrasyon süresi çok az.

Birden fazla “Tek Düzen kaynak bulucu” (URL) kullanmayın.
     Özellikle İnstagram’da olacak iseniz bu sitede birden fazla URL kullanılamadığını aklınızda tutun. Kaldı ki, ne kadar çok URl o kadar çok kafa karışıklığı demektir.

Etiketleme (#) kullanmayı ihmal etmeyin
     Kullanıcıların ilgi duydukları bir konuyla veya belirli bir kişiyle alakalı paylaşımları kolayca bulabilmeleri için etiketleme (Hashtag) iyi bir araçtır. Paylaşımlarımızı anlamlandırmak ve kategorize etmek için doğru şekilde eklediğimiz tek bir etiketleme bile, size daha fazla etkileşim ve erişim için fırsat sağlar.

Şirketinizin hikâyelerini paylaşınız
     Şirketinizin ve çalışanlarınızın etkinliklerini, alınan ödülleri ve şirketinizin prestijini arttıracak haberleri bol bol paylaşın.

Güncelleme önemlidir
     Şirketiniz veya müşterileriniz ile ilgili bilgileri daima güncel tutun. Güncel olmayan bilgiler izleyiciler tarafında ilginin azalması ile sonuçlanır.

Panolar kullanın
     İş kültürünüzü ve hedeflerinizi yansıtan içeriğe sahip panolar kullanın.

Geri bildirime imkân verin
     İzleyicilerinizden gelecek geri bildirimler şirketinizin ileriye yönelik stratejilerini belirlemenizde size değerli bilgiler verecektir. Örneğin Pazarlama stratejisi yaparken elde olan geri bildirimler son derece önemli verilerdir.

İnsanların size e-posta ile ulaşmasını cesaretlendirin
     E-posta adreslerine sahip olmak müşterilere ulaşma ve bilgi toplamada önemli bir araçtır. Bu nedenle e-posta kullanımını basit hale getirin.

Önceki Yazılar :
Haberler
  Yeni vak’a sayısı 12.381’e yükseldi

  Tekstil ihracatı 2021’in ilk yarısında %126 arttı

  Kuyumda düşük taksit bankalara yaradı

  “2. el piyasası ekonomik krizi atlattı”

  Ege Bölgesi’nden Güney Kore’ye yapılan ihracat ikiye katlandı

  Turizmin ilk 5 ayında yüzde 20’lik gerileme

  81 ilin kütüphaneleri Türk Telekom ile dijitalleşiyor

  Antep Fıstığı ‘lisanslı depo’ya girdi

  Kuru meyvecilerden yılın ilk yarısında 685 milyon $ ihracat

  “Kültürel zenginlikleri su altına taşıma potansiyelindeyiz”

  İzmir’in en uzun tüneli için ihale tarihi belli oldu

  Zorlukları dayanışmayla aşacağız

  Başkan Soyer: Suyumuz temiz ve güvenilir

  “Biz müziği parklarda, sokaklarda yaşatırız”

  APİKAM, Lozan Antlaşması’nı iki etkinlikle anacak

  Kasalı: İzmir, yüksek teknolojinin merkezi olmalı

  Yakutiye İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü araç kiralama hizmeti alacak

  Borsalarda Alım-Satım

  Su Ürünleri Hal Fiyatları

  Sebze-Meyve Hal Fiyatları

  Aston Martin’den lüks bir sedan: Rapide AMR

  PepsiCo Türkiye, döngüsel ekonomi uygulamaları ile atıktan hem enerji hem gübre üretiyor

  AirCar, Softtech teknolojisiyle gökyüzünde

  EÜ’den TÜBİTAK girişimcilik programında büyük başarı

  Türkiye, rüzgâr enerjisinde 10 bin megavat sınırını Ağustos’ta geçiyor

  Yapı malzemeleri sektörü dünya sıralamasında 9. sıraya yerleşti

  Yakutiye Belediyesi mobil atık getirme merkezi satın alacak

  “Özgür basın mücadelesinde yanınızdayız”

  KOBİ’lerin ihtiyaç duyduğu dijital çözümler tek platformda, Dijital Köprü’de

  Uzundere yeni meydanına kavuşuyor

  Küçük üreticiye can suyu oldu

  Pasaport Pizza, Ekonomiye Fayda Endeksi’nde Elmas Markalar arasında

  Rus hackerler fidye yazılımları ile Türk şirketleri çalışamaz hale getiriyor

  Küresel e-ticaret pazar hacmi 5 trilyon dolara koşuyor

  PayTR, 2021’in ilk altı ayında yüzde 132 büyüdü

  Param, 6 ayda yaklaşık 8 kat büyüdü

  Kars İl Özel İdaresi akaryakıt satın alacak

  İhale Özetleri

  24 Temmuz 2021 Tarihli ve 31547 Sayılı Resmî Gazete

  Karayollarında Durum

  Bayramın son günü vak’a sayısı 11 bini geçti

  23 Temmuz 2021 Cuma

  22 Temmuz 2021 Perşembe

  Günlük vak’a sayısı 10 bine yaklaştı

  Günlük vak’a sayısı artarken vak’a /test oranı %4,42’de kaldı

  21 Temmuz 2021 Çarşamba

  Aktif vak’a sayısı 100 bini geçti

  20 Temmuz 2021 Salı

  Aktif vak’a sayısı 96 bini geçti

  Tütün Fonu kalktı ithalat kazandı!

ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.07.2021
  Ticaret 19.07.2021
  Ticaret 17.07.2021
  Ticaret 16.07.2021
  Ticaret 15.07.2021
  Ticaret 14.07.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni