• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Alışveriş deneyimi evden başlıyor

17 Mayıs 2018 Perşembe 16:00
12
14
16
18

Alışveriş deneyimi evden başlıyor

           HABER MERKEZİ     
     Management Centre Türkiye (MCT)’nin gerçekleştirdiği “&NOW Business&Tech Week” Dijital Liderlik Zirvesi’nde konuşan Hopi Genel Müdürü Onur Erbay, değişen tüketici alışkanlıklarına ve data bazlı alışverişin önemine değindi. Erbay, “İlgili kitleyi buluyor, bilgiyi topluyor, analiz ediyor, içeriği hazırlıyor ve müşteri için alışveriş deneyimini evden çıkmadan başlatıyoruz” dedi.

     Türkiye genelinde 6 milyon üyesi ile mobil sadakat uygulamaları sektörünün lideri olan Hopi, paracık sistemi, CRM altyapısı ve big data yönetimiyle üyelerine 360 derece alışveriş deneyimi sunuyor. Hopi’nin farklı sektörlerden 110 üye markasıyla üyelerinin ihtiyaçlarına çözüm sunduğunu söyleyen Hopi Genel Müdürü Onur Erbay, Hopi’nin kullanıcılarını tanıması ve kullanıldıkça akıllanmasının üyelere sunulan önemli bir fayda olduğunu vurgulayarak “Müşterilerin alışveriş izlerini takip ediyor ve onları ihtiyaçları olmayan alışverişin karmaşasından kurtarıyoruz. Kullandığımız içerikten reklam malzemesine, mecraların seçiminden iletişimin zamanlamasına kadar bilginin ürettiği iç görüyü kullanıyoruz” dedi.

     Alışverişin kabuk değiştirdiğine dikkat çeken Erbay, “Geçmişte müşteriyle sadece satış danışmanları aracılığıyla iletişim kurulurken şimdi farklı kanallara sahibiz. Bu değişim sürecinde insanların adaptasyona ihtiyacı var” dedi. Alışverişin app’i Hopi ile bir günde 70 bin işlem yapıldığını belirten Erbay, “Hopi olarak çok kanallı pazarlama ile uğraşıyoruz. Alışverişe ilgili kitleyi buluyor, bilgiyi topluyor, analiz ediyor ve içeriği hazırlıyoruz dedi.

Markalara değer yaratacak şekilde datayı inceliyoruz
     Hopi’nin üyelerine online ve offline deneyimler sunduğunu belirten Onur Erbay, “Aslında Hopi ile alışveriş deneyimini evden çıkmadan başlıyor” dedi. Mağaza içi deneyimlere de odaklandıklarını vurgulayan Erbay, “Kırmızı pantolon alan üyemize kombine uygun olabilecek gömlek öneriyoruz” açıklamasında bulundu.

 


+ Benzer Haberler
» “Zeytinyağında KDV yüzde 1’e düşürülmeli”
» Türk organik sektörü üç koldan tanıtım atağına kalktı
» “İlave istihdam teşvikleri kapsamında Şubat, Mart, Nisan aylarında işe alınacak sigorta kapsamını genişletiyoruz”
» Soyer: İzmir Hub merkezi olacak
» ESİAD’dan “Gelecek İzmir” projeleri
» İZKA Kalkınma Kurulu yeni başkanını seçti
» Beko çocuklara ‘Şampiyonlar Gibi’ beslenmeyi öğretti
» “Yatırım yapmak için fırsat sunuyoruz”
» QNB Finansbank’a Bonds & Loans’dan 4 ödül
» UPS, Whatsapp hattı ile müşterilerinin hayatını kolaylaştırıyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 23.02.2019
  Ticaret 22.02.2019
  Ticaret 21.02.2019
  Ticaret 20.02.2019
  Ticaret 19.02.2019
  Ticaret 18.02.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni