• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Alo 170’e, 11 yılda 140 milyondan fazla çağrı

24 Kasım 2021 Çarşamba 00:00
12
14
16
18

Alo 170’e, 11 yılda 140 milyondan fazla çağrı


           HABER MERKEZİ     
     Vatandaşların, emeklilikten mobbinge çalışma hayatıyla ilgili her türlü sorusuna yanıt aradığı Çalışma Hayatı İletişim Merkezi Alo 170’e, 11 yılda 140 milyondan fazla çağrı geldi, 435 milyon dakika görüşme gerçekleştirildi. Herhangi bir aracıya ya da danışmana gerek duymaksızın ücretsiz hizmet veren Alo 170, vatandaşların sorunlarını telefonla çözmesine ve zamandan tasarruf etmesine olanak sağlıyor. Doğum öncesinden ölüm sonrasına kadar çalışma hayatını ilgilendiren her konuda vatandaşın yanında olan Alo 170’e her gün yaklaşık 70 bin çağrı geliyor. Alo 170 çalışanları, hizmet vermeye başladıkları günden bu yana yaptıkları 435 milyon dakika görüşme süresiyle sorunlara çözüm bulmaya çalıştı. Çalışma Hayatı İletişim Merkezine ‘02161701122’ telefon numarasıyla dünyanın her yerinden ulaşılabiliyor.

İNGİLİZCE, ALMANCA VE ARAPÇA DİLLERİNDE HİZMET VERİLİYOR
     15 Kasım 2010’da Karaman’da faaliyete başlayan Çalışma Hayatı İletişim Merkezi Alo 170, Şanlıurfa, Sivas, Kütahya, Ankara, Trabzon, Bayburt, Muş, Elazığ ve Zonguldak’taki ofislerinde, bin 587 çalışanıyla İngilizce, Almanca ve Arapça dillerinde hizmet veriyor. Çalışma ve Sosyal Güvenlik Bakanlığı, Sosyal Güvenlik Kurumu (SGK), Türkiye İş Kurumu (İŞKUR) ve Mesleki Yeterlilik Kurumu (MYK) mevzuatıyla ilgili verilen eğitimlerde başarılı olanların istihdam edildiği Alo 170 ofislerinde, çalışanların en az yüzde 3’ü engellilerden oluşuyor. Karaman ofisinde bu oran yüzde 30’u buluyor. Alo 170’i arayanlar, çeyiz, emzirme ve cenaze ödeneklerinin sorgulanmasından emekli maaş tutarı ve kesintilerine, ne zaman emekli olabileceğinden işsizlik sigortası şartları, tutarları ve kaç ay işsizlik maaşı alabileceğine, iş başvurusundan kıdem ve ihbar tazminatı, ücret, fazla mesai hak ve alacaklarına kadar merak ettiği birçok konuda bilgi edinebiliyor. Aynı zamanda iş arayanla işverenin buluşma noktası konumundaki Alo 170’ten toplum yararına program ve iş gücü kurslarına başvurular da alınıyor.

MOBBİNG İLE MÜCADELE EDİLİYOR
     Hizmet verilen konular arasında kişinin çalıştığı iş yerinde uğradığı mobbing de yer alıyor. Telefon başında görev yapan 5 psikolog, mobbingle karşı karşıya kalanlara bu konuda psikolojik destek veriyor. Türkiye’de mobbing ile mücadelede ilk ve tek çağrı merkezi özelliğini taşıyan Alo 170, bireysel veya kurumsal mücadele yöntemleriyle kişiyi rencide edici davranışların belirlenmesi ve mağduriyetinin giderilmesinde etkin rol oynuyor. Sunulan psikolojik destek aşamaları, etik ilkeler ve Kişisel Verilerin Korunması Kanunu kapsamında kimseyle paylaşılmıyor. Alo 170’in bir ayağını da sosyal medya hesaplarına etiketler aracılığıyla yapılan yorumların takibi oluşturuyor. Bu kapsamda, bugüne kadar çalışma hayatı konularında öneri, yorum ve şikayet içerikli 7 milyon 176 bin yorum incelenerek çözüm üretildi.


+ Benzer Haberler
» Koçtaş’tan ZUBİZU üyelerine özel indirim kampanyası
» Konak ve Nilüfer Belediyesi, “Kardeş Şehir” oldu
» İndirimli alışveriş döneminde 50 milyon dakika görüşme yapıldı
» İzmir Marina’da Mavi Bayrak gururu
» Gediz Havzası için FAO’dan yeni proje
» Samsun T Tipi Kapalı ve Açık İnfaz Kurumu akaryakıt satın alacak
» DEÜ’nün engelsiz yatırımı ‘ArtıBiz’ kafe açıldı
» Engelli bireyler için dijital erişilebilirliğin önemi
» Veri ihlali sonrasında atılması gereken 10 temel adım
» Şirketlerin korkulu rüyası; işten ayrılan çalışanlar


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 04.12.2021)
  Ticaret 03.12.2021
  Ticaret 02.12.2021
  Ticaret 01.12.2021
  Ticaret 30.11.2021
  Ticaret 29.11.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni