• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Arçelik’te Omni Zamanı

04 Aralık 2017 Pazartesi 13:00
12
14
16
18

Arçelik’te Omni Zamanı

           HABER MERKEZİ     
     10 yıldır üstü üste Türkiye’nin en sevilen markası seçilen Arçelik, perakende sektöründe omni dönüşüme öncülük ediyor. İstanbul’da düzenlenen Perakende Günleri’nin ana sponsoru olan Arçelik A.Ş.’nin Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer “5 yıldır omni olarak nitelendirilen ve internet, mobil, telefon ve mağaza gibi farklı kanallardan eş zamanlı olarak alışverişlerimizi yapabiliyoruz. Şu anda yüzde 49 olan omni müşterilerin payının 5 yıl içerisinde yüzde 75’e çıkması bekleniyor. Biz dönüşümü müşteri deneyimini öne çıkartarak perakendede standartları değiştirdiğimiz yeni nesil mağazalarımızda başlattık. Arçelik olarak bugün Türkiye’de önemli yatırımlarla bu alanda öncü bir rol üstleniyoruz” dedi.
     Türkiye’nin en sevilen markası Arçelik A.Ş., 29-30 Kasım tarihlerinde Lütfi Kırdar Kongre ve Sergi Sarayı’nda düzenlenen Perakende Günleri’nin ana sponsoru oldu. Perakende Günleri nedeniyle görüşlerini paylaşan Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer, şirketin Omni Channel dönüşümünü anlattı.

Arçelik Türkiye Genel Müdürü Can Dinçer: “Omni müşterilerin payı 5 yılda yüzde 75’e çıkacak”
     Omnichannel’in genellikle online alışveriş olarak algılandığını ancak alışverişte birden fazla kanal kullanmak ve her kanalda aynı deneyimi yaşamak anlamına geldiğini hatırlatan Can Dinçer, “5 yıldır omni olarak nitelendirilen; internet, mobil, telefon ve mağaza gibi farklı kanallardan eş zamanlı olarak alışverişlerimizi yapabiliyoruz. Geldiğimiz noktada müşterilerimiz farklı kanallardan aynı anda alışverişi deneyimledikçe hizmet olarak daha fazlasına ulaşmak istiyor. Bu da müşteri alışkanlıklarının değişimini beraberinde getiriyor. Bu nedenle sadece mağazalarla müşteriye erişmemiz mümkün değil, pekçok kanaldan tüketicilerin isteklerini karşılamalıyız. Şu anda yüzde 49 olan omni müşterilerin payının 5 yıl içerisinde yüzde 75’e çıkması bekleniyor. Biz dönüşümü müşteri deneyimini öne çıkartarak perakendede standartları değiştirdiğimiz yeni nesil mağazalarımızda başlattık. Arçelik olarak bugün Türkiye’de önemli yatırımlarla bu alanda öncü bir rol üstleniyoruz” dedi.

“Omni dönüşümüyle beraber ‘İşimizin kalbinde müşterimiz var’ dedik”
     Dinçer sözlerini şöyle sürdürdü: “Omni müşterilerin lokasyon ve ihtiyaçlarını tespit ederek öncelikli olarak dönüşmesini öngördüğümüz perakende iş ortaklarımızla çalışmalara başladık. Her sene dönüşümü ihtiyaç duyulan yer ve zamanda büyüterek sürdüreceğiz. Biz omni dönüşümüyle beraber ‘İşimizin kalbinde müşterimiz var’ dedik ve bunun için şirket içerisinde Müşteri Deneyimi Direktörlüğü kurduk. Şu an müşterilerimize değdiğimiz her yerde arka planda çalışan büyük bir ekibimiz var. Böyle büyük dönüşümleri inanarak, hep birlikte aynı noktaya bakarak yapabilirsiniz”
     Can Dinçer “Omni müşteri olarak nitelendirdiğimiz bu yeni kitleye hitap etmek için dönüşümü gerçekleştirirken, geleneksel müşterilerimizi de düşünerek çalışmalarımızı sürdürüyoruz. 10 senedir üstü üste Türkiye’nin en sevilen markası seçildik. Başarımızın ardında müşterilerimizi anlayıp onların beklentilerinin ötesinde ürün ve hizmet sunmamız yatıyor” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» İşsizlik, Eylül ayında % 10.6 oldu
» THY, yeni havalimanında dijital hizmet sunacak
» Türk-İş’in asgari ücret beklentisi 1893 TL
» Mühendis, Mimar ve Şehir Plancıları asgari ücreti bürüt 3750 TL olacak
» Pharmactive İlaç ile Polus Türkiye’de üretime geçecek
» Türkiye, turistler için en ucuz ülkelerden
» “AVM’lerde faaliyet gösteren üyelerimiz kiralarını ödemekte zorlanıyor”
» Türk deniz turizmi için Almanya çıkarması
» Balçova Kipa AVM’de yeni yıl coşkusu
» “Herkesin makyaj çantasında olmayı amaçlıyoruz”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 16.12.2017
  Ticaret 15.12.2017
  Ticaret 14.12.2017
  Ticaret 13.12.2017
  Ticaret 12.12.2017
  Ticaret 11.12.2017
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni