• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Atasay, Orta Doğu’da büyümeye devam ediyor

05 Haziran 2018 Salı 12:00
12
14
16
18

Atasay, Orta Doğu’da büyümeye devam ediyor

           HABER MERKEZİ     
     Türkiye’nin en köklü markalarından Atasay, genç, anı yakalayan, yüzü geleceğe dönük yeni marka kimliğiyle dünya markası olma yolculuğuna Dubai’de açtığı 8 mağazayla güçlü bir şekilde devam ediyor. Sadece özel günlerin değil, her günün markası olmak, yeni nesli heyecanlandırmak hedefiyle konumlandırdığı yeni marka kimliği ile Türkiye ve Ortadoğu’da büyüme kararı alan Atasay, Dubai, Al Ain, Sharjah ve Abu Dabi’de 3 günde 8 mağaza açarak Orta Doğu’daki mağaza sayısını 10’a yükseltti.

     Atasay’ın yeni marka duruşu ile kadınların ilham aldığı, kadın ruhunu harekete geçiren, genç, dinamik bir marka kimliğini benimsediklerini ve bu anlayışla her zamankinden daha dinamik şekilde büyümeye devam edeceklerini belirten Atasay Mücevherat CEO’su Atasay Kamer “Uluslararası marka olma yolunda hızlı adımlarla ilerliyoruz. 2018 itibariyle de Atasay’ı dünya markası olmaya taşıyacak bir yolculuğa başladık ve Ortadoğu’da büyüme kararı aldık.

     Al Ain, Sharjah, Abu Dabi ve Dubai’de toplam 8 mağaza açtık. Dubai Mall’daki 2 mağazamızla birlikte toplam mağaza sayımız 10 oldu. Orta Doğu’da büyük bir hayran kitlesi olan Meryem Uzerli’nin marka yüzümüz oldu ve önemli bir çıkış yakaladık. Ortadoğu’da gücümüze güç katacağız.” dedi.

     Atasay’ın “Tak Sana Yakışanı” kampanyası ile güncelin, en yeni trendlerin ve gençleşme kavramlarının öncülüğünü yaparak yeni bir kimliğe kavuştuğuna değinen Atasay Kamer, “Atasay olarak, yeni marka duruşumuzla genç, anı yakalayan, yüzü geleceğe dönük bir yaklaşım benimsedik. Güçlü, özgüvenli kadınlara “takma engelleri, tak sana yakışanı” diyerek seslendik ve kampanyamız ile bu yıl Effie ve Kırmızı ödüllerinin sahibi oldu.

     Reklam sektöründe fark yaratan kampanyaları değerlendiren ve bu yıl 15. kez gerçekleştirilen Kırmızı Ödülleri’nde büyük ödül olan ‘Kıpkırmızı’ dahil olmak üzere 4 farklı kategoride ödül aldık. Reklamcılar Derneği ve Reklamverenler Derneği’nin, Effie Worldwide Inc. işbirliğiyle düzenlediği 10. Effie Türkiye Reklam Etkinliği Yarışması’nda ise Moda, Tekstil, Aksesuar dalında dünyanın en itibarlı ödüllerinden Altın Effie ödülünün sahibi olduk.” şeklinde konuştu.

 


+ Benzer Haberler
» İkinci 100 günde 24 milyar TL’lik 454 eylem
» Merkez Bankası, politika faizini yüzde 24’te sabit tuttu
» Türkiye Uzay Ajansı kuruldu
» Bakan Selçuk: Sözleri tutmanın mutluluğunu yaşıyoruz
» Markalaşmanın yolu ‘dijitalleşme’
» Arçelik tasarım öyküleri ile ilham verdi
» 1 milyon kullanıcı lifebox’la rehberini yedekledi
» Capatect Isı Yalıtım Sistemi % 50’ye varan enerji tasarrufu sağlıyor
» Toprak ve Çocuk Programı’ndan öğrencilere zeytin hasadı etkinliği
» Gündem, dijital dönüşüm olmalı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 14.12.2018
  Ticaret 13.12.2018
  Ticaret 12.12.2018
  Ticaret 11.12.2018
  Ticaret 10.12.2018
  Ticaret 08.12.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni