• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Aydem ve Gediz Elektrik’te randevu almak artık daha kolay

03 Ağustos 2018 Cuma 13:00
12
14
16
18

Aydem ve Gediz Elektrik’te randevu almak artık daha kolay

           HABER MERKEZİ     
     Aydem ve Gediz müşterileri, bundan böyle cumartesi günleri de dâhil olmak üzere, abonelik işlemlerini belirlenmiş Müşteri İlişkileri Merkezleri’nde (MİM), seçebilecekleri gün ve saat aralıklarında yapabilmek için web sitesi üzerinden online randevu alabilecek.

     İzmir, Manisa, Aydın, Denizli ve Muğla başta olmak üzere tüm Türkiye’de 4,8 milyon müşteriye elektrik tedarik hizmeti sunan Aydem ve Gediz, yakın zamanda hayata geçirdiği randevu sistemiyle birlikte, kurumsal web sitelerinde yer alan “Online Randevu” sayfaları (www.aydem.com/tr/Randevu ve www.gediz.com/tr/Randevu) üzerinden randevu taleplerini kabul edecek. 0850 800 0 186 numaralı iletişim merkezini arayarak veya MİM’e müracaat ederek müşteri temsilcilerinden randevu alabilen müşteriler, artık “Online Randevu” sayfalarını da kullanabilecek. Yapılan açıklamaya göre, bundan böyle hafta içi müsait olamadığı için MİM’e gidemeyen müşteriler, cumartesi günlerinde de işlem yapabilmek için randevu alabilecek.

     Elektrik tüketicileri, yeni abonelik işlemlerinde (daha önce abonelik kaydı oluşturulmamış tüketim noktaları için), öncelikle Aydın, Denizli ve Muğla illerinde ADM Elektrik Dağıtım, İzmir ve Manisa illerinde ise GDZ Elektrik Dağıtım şirketleri ile Bağlantı Anlaşması yaptıktan sonra Aydem ve Gediz’den randevu alarak abonelik işlemlerini sıra beklemeden yapabilecek. Ayrıca bu yeni sistemle birlikte özellikle yaşlı, engelli, hasta, gazi vb. öncelik teşkil eden müşteriler, randevu alarak sıra beklemeden ve zaman kaybetmeden abonelik işlemlerini gerçekleştirebilecekler. Bu sistem sayesinde yeni abonelik, abonelik devri, abonelik iptali, depozito iadesi, güç değişikliği, tarife değişikliği, güncel depozito sorgulama, bilgi güncelleme vb. abonelik işlemleri için randevu alınabilecek.

     Randevu saatinden 10 dakika önce MİM’e gelmeleri gereken müşteriler, kimlik bilgileri ile randevu saatlerini seçebilecekler. Müşterilerin mağdur edilmemesi ve kötü niyetli randevu taleplerinin önüne geçilmesi amacıyla sınırlı sayıda randevu verilecek olup TC kimlik numarasından kötü niyetli randevu kayıtları tespit edilerek gelecekte yaşanacak benzer vakalarda söz konusu kişiler, sistemden bloke edilecek. Müşteriler, cumartesi açık olan MİM’lerin ve diğer MİM’lerin adreslerine iletişim merkezinden veya kurumsal web sitelerinden ulaşılabilecek.

 


+ Benzer Haberler
» Dijital dönüşümün anahtarı güvenlik
» ESET, MRG Effitas Online Bankacılık Ödülü’ne layık görüldü
» İZBAN’da grev hazırlığı
» Sağlığa 217 yeni yatırım ile 7 bin yeni yatak
» Türk çeliğine İran tehdidi
» Terzioğlu mobil dünyanın zirvesinde
» “İzmir sanayicisinin sesini duyun”
» Palandöken, “1 kuruştan sonra 5 ve 10 kuruşlar da verilmiyor”
» Türk bilim insanlarına “yurda dön” çağrısı
» Konkordatolara denetim geliyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 14.11.2018
  Ticaret 13.11.2018
  Ticaret 12.11.2018
  Ticaret 10.11.2018
  Ticaret 09.11.2018
  Ticaret 08.11.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni