• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

AYMOD, Türk ayakkabı sektörüne can suyu oldu

09 Ekim 2018 Salı 13:00
12
14
16
18

AYMOD, Türk ayakkabı sektörüne can suyu oldu

           ANKARA TİCARET     
     Dünya ayakkabı sektörünün en büyük iki fuarından biri olan AYMOD - Uluslararası Ayakkabı Moda Fuarı, aralarında Almanya, İtalya ve Rusya’nın da bulunduğu 80’den fazla ülkeden 20 bin 680 kişi ağırladı. Fuar özellikle yabancı alıcı rakamında %32’lik artış yakaladı.
     Türk ayakkabı ve saraciye sektörünün ihracat kapısı 60. AYMOD sona erdi. Yerli ve yabancı 400’ün üzerinde firmanın 1.000’den fazla markasının yer aldığı fuarda, 2019-2020 İlkbahar/Yaz sezonu ayakkabı modelleri sergilenerek ziyaretçilerin beğenisine sunuldu.

     Dünya ayakkabı sektörünün en büyük iki fuarından biri olan Uluslararası Ayakkabı Moda Fuarı (AYMOD), CNR Holding kuruluşlarından Pozitif Fuarcılık ile Türkiye Ayakkabı Sanayicileri Derneği (TASD) işbirliğinde, Türkiye Ayakkabı Sektörü Araştırma Geliştirme Eğitim Vakfı (TASEV) ve KOSGEB desteği ile hayata geçirildi.
     CNR Holding ve TASD, 2023 yılında 2.5 milyar dolar ihracat hedefleyen ayakkabı sektörünün yerli ve yabancı ayakkabı alıcıları için yoğun bir mesai harcadı. Fuarı bu çalışmalar sonucunda başta Türkiye olmak üzere aralarında Almanya, Azerbaycan, Arnavutluk, Beyaz Rusya, Lübnan, Fransa, Hırvatistan, İran, İsrail, İtalya, Kazakistan, Pakistan, Çin, Romanya, Rusya, Ukrayna’nın da bulunduğu 80’in üzerinde ülkeden, 20 bin 680 ayakkabı alıcısı ziyaret etti.

Katılımcılarının %70’i sözleşmelerini yeniledi
     Bu yıl, fuarın yabancı ayakkabı alıcısı rakamında yüzde 32’lik bir artış yakaladıklarını belirten CNR Holding İcra Kurulu Başkanı Ali Bulut, AYMOD’un en önemli uluslararası ihtisas fuarlarından biri olduğunu dile getirdi. Bulut “Dünya genelinde yaşanan ekonomik kriz, ülkemizde de hemen her sektörde hissedildi. Doğal olarak ayakkabı sektörümüzün birçok köklü firması bu krizden nasibini aldı. Bu anlamda AYMOD Ayakkabı Moda Fuarımızın, sektörün yaşadığı krizde can suyu olduğunu söyleyebilirim.

     Fuara 60 ülkeden 1200 kişilik özel alım heyeti getirdik. Bu heyet, fuar katılımcıları ile çok verimli iş görüşmeleri ve anlaşmaları yaptı. Buna ilaveten fuarımızda bu yıl, özellikle yabancı alıcı rakamında görülen artış, fuar katılımcılarımızı oldukça memnun etti. Öyle ki, NİSAN 2019’da düzenleyeceğimiz 61. AYMOD Fuar alanının yüzde 70’inin sözleşmelerini, daha fuar devam ederken yeniledik. Fuarın, ayakkabı sektörü için hedeflediğimiz iş bağlantılarını aşması sektörün geleceği için oldukça önemlidir.” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» Meyve suyunda meyve oranı azaltılamaz
» Havayollarındaki tazminatlar için TL çağrısı
» Star Rafinerisi, ilk özel endüstri bölgesi oldu
» Her yıl 214 milyar TL’lik gıda çöpe gidiyor
» Su ürünleri sektörü ABD’ye ihracatta 100 milyon dolar hedefliyor
» Kurulan şirket sayısı %16,26 arttı
» Palandöken, “Gıda israfıyla mücadele hızlanmalı”
» Koç Holding, Dünyanın en iyi işverenleri listesinde ilk 100’de
» Su ürünleri sektörü tek çatı altında buluştu
» ininal, yaygın yükleme ağına Teknosa’yı da ekledi


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 22.10.2018
  Ticaret 20.10.2018
  Ticaret 19.10.2018
  Ticaret 18.10.2018
  Ticaret 17.10.2018
  Ticaret 16.10.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni