• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  HABERLER  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  İHALELER  |  FİNANS  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Bayraklı Belediyesi whatsapp’ta

20 Nisan 2017 Perşembe 15:00
12
14
16
18

Bayraklı Belediyesi whatsapp’ta

           HABER MERKEZİ     
     Teknolojinin en yeni uygulamalarını yakından takip eden Bayraklı Belediyesi’nde, whatsapp iletişim hattı hizmete başladı. Akıllı telefonlar için geliştirilen internet üzerinden en fazla kullanılan mesajlaşma sistemi olan whatsapp aracılığıyla Bayraklı Belediyesi’ne artık daha hızlı ulaşılabilecek. Dilek, şikayet ve öneriler bir mesajla alınıp, hızla çözüme kavuşturulacak. Ayrıca vatandaşlar www.bayrakli.bel.tr resmi internet sitesinde “canlı destek hattı” logosunu tıklayarak görevlilerle iletişim kurabilecek.

     Her geçen gün gelişen internet teknolojisi ve akıllı telefon kullanımlarının artmasıyla birlikte harekete geçen Bayraklı Belediyesi vatandaşlardan hızlı ve pratik bilgi almak adına whatsapp iletişim hattını hayata geçirdi. Bu kapsamda 0530 106 18 81 numaralı Bayraklı Belediyesi whatsapp iletişim hattına akıllı telefonlar aracılığıyla Bayraklı sınırlarını kapsayan her türlü talep ve öneriler iletilebilecek. Whatsapp uygulamasını kullanan vatandaşlar belirtilen numaraya mesaj atarak, sorularına yanıt bulacak.

     Halkla ilişkiler birimi görevlileri vatandaşlardan gelen yazı, görüntü ve video kayıtlarını konuyla ilgili müdürlüğe ileterek, sorunların hızla çözümü sağlayacak. Konuyla ilgili vatandaşlara aynı yolla müdürlük yetkilileri tarafından bilgi verilecek. Kurulan yeni iletişim hattı sorunların çözülmesinde anlık çalışacak. İhbar hattı mesai saatleri içinde (hafta içi 08.30 - 17.30 arası) hizmet verecek.

     Canlı destek hattı
     Bayraklı Belediyesi’nin yeni uygulamalarından bir diğeri ise canlı destek hattı. Bayraklı Belediyesi’nin www.bayrakli.bel.tr resmi internet sitesinde “canlı destek hattı” logosunu tıklayarak ad-soyad, telefon ve konu bölümlerini doldurduktan sonra görevli ile birebir görüşme imkanı bulunacak. Canlı destek hattı sadece mesai saatlerinde (08.30 – 17.30) çevrimiçi olarak hizmet verecek.

     Daha hızlı hizmet
     Yeni teknolojik uygulamalarla Bayraklı Belediyesi birimlerinin vatandaşlarla birebir iletişim kurup, daha hızlı hizmet verilmesinin amaçlandığını belirten Bayraklı Belediye Başkanı Hasan Karabağ, “Belediye olarak teknolojinin en yeni uygulamalarıyla vatandaşlarımıza daha hızlı ve kaliteli hizmet etmek için çalışıyoruz. Dolayısıyla her geçen gün yeni uygulamaları hayata geçiriyoruz. Bayraklılılar artık cep telefonlarından Bayraklı Belediyesi’ne whatsapp aracılığıyla ulaşıp, önerilerini, taleplerini iletecek. Sorunlar kısa sürede çözüme kavuşacak” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» Emeklilerin hobilerini işe dönüştürme önerileri
» Metro, üretici ile tüketici arasında köprü kuruyor
» E-imza sayısı yüzde 538 arttı
» Bu oluşum Bornova futbolu için
» ’TürkAkım’ Doğalgaz Boru Hattı’nın açık deniz inşaatı başladı
» “Petrol fiyatları dünyada düşüyor, bizde yerinde sayıyıor”
» PETKİM’de uzlaşı sağlandı
» Yaşanmak istenen kent olduk
» New York Fancy Food Fuarı’na Türkiye damgasını vuracak
» Borçların yapılandırmasında fırsatı kaçırmayın


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.06.2017
  Ticaret 23.06.2017
  Ticaret 22.06.2017
  Ticaret 21.06.2017
  Ticaret 20.06.2017
  Ticaret 19.06.2017
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni