• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Brisa, Türkiye’nin ilk ‘Yerli üretim’ logolu lastiklerini pazara sunuyor

08 Ekim 2018 Pazartesi 11:00
12
14
16
18

Brisa, Türkiye’nin ilk ‘Yerli üretim’ logolu lastiklerini pazara sunuyor

           HABER MERKEZİ     
     Üretim, Ar-Ge ve tasarım çalışmalarıyla Türkiye lastik sektörünün lideri Brisa’nın Türkiye’de üretilen Bridgestone, Lassa ve Dayton marka lastikleri Ticaret Bakanlığı tarafından belirlenen “Yerli Üretim” logosu ile tüketicilere ulaşıyor.

     Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Türkiye’nin ilk “Yerli Üretim” logolu lastiklerini araç sahipleriyle buluşturuyor. Ticaret Bakanlığı tarafından Türkiye’de üretilen tüm ürünlerin etiketlerinde, tarife ve fiyat listelerinde kolaylıkla görünebilir ve okunabilir şekilde bulunması zorunlu hale getirilen “Yerli Üretim” logosu uygulamasıyla birlikte lastik sektöründe bunu ilk hayata geçiren Brisa oldu.

     Bridgestone, Lassa ve Dayton markalarının Türkiye’de üretilen lastikleri, uygulamanın yürürlüğe girmesinin ardından “Yerli Üretim” logolu olarak sevk edilmeye başlandı ve Brisa’nın tüm Türkiye’deki 1400 satış noktasına ulaştırılmak üzere yola çıktı. Bu lastikler Brisa’nın İzmit ve Aksaray’daki fabrikalarında yerli olarak üretiliyor.

     Brisa, Türk mühendislerinin geliştirdiği teknolojilerle %94 olan yerli üretim oranını yükseltmeyi, yerli hammadde ve tedarikçi geliştirme çalışmalarını hızlandırmayı hedefliyor. Brisa, 2.700’ün üzerinde çalışanı ve satış noktalarındaki 10.000’i aşkın çalışandan oluşan bayi ağıyla Türkiye’ye hizmet ediyor.

     Bilim, Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı tarafından geçen yıl belgelendirilen Ar-Ge Merkeziyle Brisa, yerli teknolojiyi aynı zamanda tüm dünyaya ulaştırıyor. Yerli Ar-Ge, yerli üretim ve güçlü ihracat için yatırım yapan Brisa, 70 ülkeye Lassa markasını sunuyor. Böylece ülke ekonomisinin gelişiminde önemli bir rol oynayan şirket, 2018 yılında 1 milyar TL’nin üzerinde ihracat hedefliyor.

 


+ Benzer Haberler
» “Yüzde 5 büyümeye ihtiyaç var ama kaynak yok”
» ABD menşeli 22 ürünün ithalatında gümrük vergisi indirildi
» Çalışma Meclisi, 4 yıl aradan sonra toplanıyor
» Pınar Enstitüsü’nden ‘Bilimsel Makale Ödülleri’
» “Kırsala ait olan otu, kente Giritliler soktu”
» 33. Uluslararası İzmir Festivali’ni Gülsin Onay açıyor
» Air France, Travel Plus Awards’dan ödül kazandı
» “Daha iyi hizmet vereceğiz”
» Serter, Çeşme Otoyolu ücretini meclis gündemine taşıdı
» Sivri: Büyüme trendinin yolu reformlar


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 23.05.2019
  Ticaret 22.05.2019
  Ticaret 21.05.2019
  Ticaret 20.05.2019
  Ticaret 18.05.2019
  Ticaret 17.05.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni