• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Dijital medya, firmalara rekabet avantajı sağlıyor

08 Haziran 2019 Cumartesi 12:00
12
14
16
18

Dijital medya, firmalara rekabet avantajı sağlıyor

           HABER MERKEZİ     
     İletişim ve tanıtım sektöründe önemi giderek artan dijital medya, hızı, ulaşılabilirliği ve interaktif kullanımı nedeniyle firmalar tarafından yoğun olarak tercih edilmeye başlandı.
     TÜİK’in açıkladığı verilere göre Türkiye’de 16-74 yaş aralığında internet kullanan bireylerin oranının yüzde 72,9’a ulaştığını belirten Gif Ajans kurucusu Berk Yurtçu; küçük veya büyük farketmeksizin tüm işletmelerin bu mecrada yer almasının önemine dikkat çekti.

     Giderek artan rekabet koşulları ve artan tanıtım ihtiyacına hızlı, güvenilir ve ölçülebilir cevaplar veren dijital medyanın yoğun bir şekilde kullanıldığına dikkat çeken Yurtçu, “ Birçok firma bütçesini gazete, dergi gibi geleneksel mecraların yerine % 80 ‘lik bir oranda dijital medyaya taşıdı. Kullanıcı yorumları ve beğeni paylaşımının yaygın olduğu Facebook, Twitter, Instagram gibi mecraları kullanan firma sayısı ise her geçen gün artıyor. Çünkü satışlarını artırma hedefinde olan tüm firmalar etkileşimi yüksek ve sonuç odaklı iletişim ve pazarlama yürütmek istiyor.  Burada doğru zamanda doğru mecrada ve doğru kitleye ulaşmak önem taşıyor. Bunu sağlamak için de dijital pazarlama ve sosyal medya ajanslarının çözüm ortaklığı daha da önem taşıyor. Yani Dijital medya, firmalara rekabet avantajı sağlıyor” diye konuştu.

DİJİTAL MEDYA YÖNETİMİ ÖNEMLİ
     Gif Ajans olarak dijital iletişimin tüm süreçlerinde hizmet verdiklerini dile getiren Berk Yurtçu, “Firmaların öncelikli ihtiyacı nedir onu belirliyoruz. Daha sonra web sitesi, sosyal medya hesapları ve diğer araçlarla bir konu bütünlüğü oluşturarak, doğru mesajları hedef kitleyle buluşturuyoruz. Dijital medyanın kullanıcılarına sunduğu bir diğer avantaj ise demografik niteliklerin belirlenebilmesi. Yani belli bir cinsiyet, yaş aralığı, meslek ve bulunduğu konuma göre gönderilerin paylaşılmasını sağlıyoruz. Ajans olarak, dijital medya stratejisi, web tasarımı, video prodüksiyon, dijital reklam, sosyal medya yönetimi, Ceo optimizasyonu, yazılım geliştirme ve Google AD’s gibi pek çok iletişim aracının firmalar adına yönetimini sağlıyoruz” ifadelerini kullandı.

     İzmir’in İstanbullu firmalara göre avantajlar sunduğunu da söyleyen Yurtçu, sözlerini şöyle tamamladı: “İzmirli firmalar daha müşteri memnuniyeti  odaklı olarak çalışıyor. Sundukları maliyet avantajı ve elde edilen sonuçlar firmalara olumlu yansıyor. İstanbullu büyük firmalar da İzmir firmalarını tercih etmeye başladı. Gif Ajans olarak İstanbulda 15 firma ile çalışmalarımızı sürdürüyoruz”


+ Benzer Haberler
» Türk Eczacıları Birliği hakkında soruşturma açıldı
» “Servis ücretler belirlenmeden anlaşma yapmamalı”
» ASELSAN’dan tarihi sipariş rekoru
» Trafik kazalarında son on yılda 52 bin 95 kişi yaşamını yitirdi
» Ege Perla Bilim Şenliği yoğun ilgiyle devam ediyor
» Haziranda dış borç stoku 122,9 milyar dolar
» Şakir Süter Gazetecilik Yarışması’ndan Ticaret’e ödül
» İhracatı ikiye katlayacak URGE Projesi start alıyor
» İzmir’de konut satışları azaldı
» ‘Endüstriyel pazar yeri’ neeksik.com açıldı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 22.08.2019
  Ticaret 21.08.2019
  Ticaret 20.08.2019
  Ticaret 19.08.2019
  Ticaret 17.08.2019
  Ticaret 16.08.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni