• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Doğuş Otomotiv’in çağrı merkezi operasyonlarını Call Center Hotel üslendi

08 Ağustos 2017 Salı 15:00
12
14
16
18

Doğuş Otomotiv’in çağrı merkezi operasyonlarını Call Center Hotel üslendi

           HABER MERKEZİ     
     Müşteri beklentilerinin farklılaşması, dijitalleşmenin artması ve teknolojik yenilikler ile birlikte artık hayatımızın yeni standartları bulunmakta. Kurumlar ise artık müşterilerinin ihtiyaç duydukları anlarda alabileceği her türlü hizmeti, tek noktadan vermeyi amaçlıyor.  Müşterilerine beklentinin üzerinde yaratıcı hizmetler sunmayı kendine misyon edinen Doğuş Otomotiv, çağın getirdiği en yeni teknolojik çözümleri bünyesine entegre ederek müşteri hizmetleri kalitesini arttırmaya devam ediyor.

     Bu doğrultuda, müşteri hizmetleri yönetimi, çağrı merkezi yönetimi, kalite standartları yönetimi gibi konularda yatırımlarını hızlandıran firma, dijital hizmetler ile müşterilerinin yaşamlarını kolaylaştırmayı hedefliyor. Hizmet sunduğu müşterileri daha iyi tanımak, bunun sonucunda onlara iyi hizmet verebilmek için iş süreçleri dış kaynak yönetimi hizmetleri kapsamında CCH ile gerçekleştirdiği iş birliğiyle Doğuş Otomotiv, dijital dönüşüme katkı sağlayacak yeni yaklaşımlar geliştirerek müşteri deneyimini en üst noktaya taşıyor.
     Doğuş Otomotiv bünyesinde müşterilerin deneyimlerini zenginleştirmek amacıyla 2014 yılında kurulan Değer ve İlgi Merkezi (DİM) bünyesindeki yaklaşık 100 kişilik ekip, markanın ilgi yönetimi, yol yardımı, anket uygulamaları, randevu, ikinci el hattı ve proje bazlı çeşitli çalışmalarını gerçekleştiriyor.

“Dijital müşteri deneyiminde iş ortağımız olarak seçtik”
     Tüm alanlarda verimlilik hedefiyle çalıştıklarını belirten Doğuş Otomotiv Dijital Dönüşüm ve Kurumsal İletişim Direktörü Koray Bebekoğlu; “Çağrı merkezi operasyonumuzu kendi kurum bünyemize almaya karar verdikten sonra hem teknik altyapı, hem de uygun lokasyon için araştırmalara başladık. Call Center Hotel’i de bu araştırmalar sırasında öğrendik. Referans çalışmalarımız da olumlu sonuçlanınca kendileri ile irtibata geçtik. Ardından şimdi bulunduğumuz mekanda yeni çağrı merkezimizin kurulum çalışmalarına başladık. Özellikle çağrı merkezi çözümleri ile birlikte butik projelerimizde ürettikleri yazılım çalışmaları bizim ihtiyaçlarımızı karşılıyor. Lokasyonun çok merkezi bir yerde olması da 7/24 çalışan bir yapı için özellikle İstanbul şartlarında CCH’ı cazip bir hale getiriyor.

     Call Center Hotel’in çağrı merkezi sektöründe verdiği hizmetler ve sağladığı altyapı ile başarılı sonuçlar ürettiğine dikkat çeken Koray Bebekoğlu, sözlerini şu şekilde devam etti:
     “Doğuş Otomotiv olarak DİM’i hayata geçirdiğimiz ilk günden bu yana, her sektörde olduğu gibi müşteri ilişkileri ve çağrı merkezinde de her geçen gün artan dijital dönüşümü iş süreçlerimize entegre etmeyi amaçladık. Bu konuda hem teknolojik yenilikleri takip ediyoruz, hem de bizzat bu sektördeki dijital dönüşüme katkı sağlayacak yeni teknolojiler, yaklaşımlar geliştiriyoruz.  Gerek santral sistemi (Interaction Client),  gerek bina alt yapısı (güvenlik, temizlik, otopark, sağlık, kafeterya), tekniği ve gerekse bazı butik projeler ve işlemlerde Call Center Hotel aracılığı ile şu ana kadar olukça başarılı işler çıkardık. Tüm bu işlemlerde bizim gibi dinamik bir yapı için, eksiksiz ve sorunsuz ilerleyebilmek oldukça önemli bir unsur, Ortaya çıkarılan iş sonuçlarından da oldukça memnunuz. Karşılıklı fayda sağladığımız bir birliktelik kurmuş bulunuyoruz.”

Müşteri portföyümüz hızla genişliyor
     Procat grup şirketleri olarak, sektör fark etmeksizin birçok büyük şirketle çalışmaya başladıklarını belirten Call Center Hotel CEO’su Tarkan Ersubaşı; “Grup şirketimiz Call Center Hotel’i kurarken koyduğumuz vizyonu hayata geçirmenin mutluluğu içindeyiz. CCH olarak kesintisiz iletişimi ve verimliliği arttırmakla kalmayıp, yakın çalıştığımız tüm müşterilerimizin satış ve tahsilat oranlarını arttıran çok değerli çalışmalara imza atma hedefiyle çalışmalarımıza devam ediyoruz. Ülkemizin en büyük otomotiv şirketlerinden biri olan Doğuş Otomotiv ile iş birliğine gitmekten son derece mutluyuz. Bundan sonra da müşterilerimizi arttırmaya devam ederek ülke ekonomimize olan desteğimizi sürdüreceğiz.” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» "AR-GE Türkiye’nin gündemi olmalı"
» Zorunlu sigortalı istihdam artışı yüzde 8
» Türkiye genelinde 2017 Ekim ayında 122 882 konut satıldı
» “Madem zam yapılacaktı neden indirim yapıldı”
» “Ar-Ge harcamaları en az 3 katına çıkmalı”
» EBSO’da SGK ve İŞKUR teşvikleri anlatıldı
» “Oyunda kalmak isteyen değişmeli”
» Renault ve Dacia’da Black Friday Sürprizi
» 14 milyon kişi yurtiçinde seyahat etti
» Egepen Deceuninck ile kış aylarını güvenle karşılayın


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.11.2017
  Ticaret 23.11.2017
  Ticaret 22.11.2017
  Ticaret 21.11.2017
  Ticaret 20.11.2017
  Ticaret 18.11.2017
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni