• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Domino’s’tan mobil siparişte WhatsApp devri

23 Mayıs 2020 Cumartesi 09:00
12
14
16
18

Domino’s’tan mobil siparişte WhatsApp devri

           HABER MERKEZİ     
     “Pizza satan teknoloji şirketi” Domino’s, WhatsApp üzerinden eve servis hizmetini devreye alarak mobil siparişte yepyeni bir dönem başlattı. Siparişlerinin yüzde 65’ini dijital kanallar üzerinden gerçekleştiren, online platform satışlarının ise yüzde 86’sını mobil kanallardan elde eden marka, müşterilerine sunduğu WhatsApp seçeneğiyle mobil sipariş operasyonunu daha da güçlendiriyor. Kullanıcılar artık 444 33 22 numaralı telefona gönderecekleri WhatsApp mesajıyla Domino’s lezzetlerinden diledikleri siparişi kolayca verebiliyor.

     “Pizza satan teknoloji firması” Domino’s, mobil sipariş seçeneklerine bir yenisini daha ekleyerek WhatsApp üzerinden sipariş dönemini başlattı. Online platform satışlarının yüzde 86’sını mobil kanallar üzerinden elde eden Domino’s, mobil aplikasyon indirme oranını 2019 yılında yüzde 100 artırmış, mobil aplikasyon cirosunda ise yüzde 24 artış yaşamıştı. Bugüne kadar 4 milyon tüketicinin mobil aplikasyon indirmesini sağlayan marka, WhatsApp sipariş hizmetiyle mobil kanallardaki büyümesini sürdürmeyi amaçlıyor.  

WhatsApp siparişiyle gelen müşteri memnuniyeti
     Lezzet severlerin Domino’s ürünlerine kolayca erişebilmelerinde önemli bir araç niteliğindeki WhatsApp sipariş hizmeti, 444 33 22 numaralı telefon hattı üzerinden verilecek. Kullanıcılar numarayı cep telefonlarına kaydettikten sonra vermek istedikleri siparişe ilişkin her türlü bilgiyi mesaj yoluyla Domino’s’a iletecek. Dileyenler WhatsApp’tan gönderdikleri mesaja “Temassız Teslimat” ifadesini ekleyerek siparişlerini sağlık ve güvenle teslim alabilecek. WhatsApp’ın yaygın kullanımıyla müşterilerine kolay ve hızlı bir eve sipariş deneyimi yaşatan Domino’s, hazır WhatsApp’tayken başka hiçbir işlem yapmadan sipariş vermek isteyenleri adresleyerek müşteri memnuniyetini de artırmayı hedefliyor.

2020’de dijitalleşmeye 20 Milyon TL yatırım
     Son 5 yılda dijital kanallara 12 Milyon TL olmak üzere operasyon, üretim ve benzeri alanlara toplam 23 Milyon TL’lik teknoloji yatırımı yaptıklarını hatırlatan DP Eurasia Group CEO’su Aslan Saranga, inovasyon temelli yaklaşımlarıyla bugün toplam siparişlerinin yüzde 65’ini dijital kanallardan gerçekleştirdiklerini ifade etti. Saranga, “Müşterilerimizden gelen talepler de bize geleceğin mobilde olduğunu gösteriyor. Kendi online platform satışlarımızın yüzde 86’sı mobil kanallardan geliyor. Mobil kanallardan verdiğimiz hizmetlere WhatsApp sipariş uygulamamızı da ekleyerek bu alandaki gücümüzü artıracağız” dedi. 

     Olağanüstü koşullar dolayısıyla tüketicilerin evlerinde kalmalarının taleplerin önemli ölçüde eve servise kaymasına yol açtığına dikkat çeken Saranga, “Domino’s olarak 2020 yılında dijitalleşmeye 20 Milyon TL daha yatırım yaparak bu süreçte önemli bir gelişim yaşayan evlere servis pazarını tüm gücümüzle destekleyeceğiz. Yatırımlarımıza hızla devam ederek müşterilerimizin hayatını kolaylaştıran teknolojileri devreye almayı sürdüreceğiz” dedi.


Domino’s hakkında
1960 yılında ABD’de kurulan Domino’s, bugün dünyada 85 ülkede toplam 16 binden fazla restoran işletiyor ve 2018 itibarıyla yıllık perakende satışları 13,5 milyar ABD Doları’nı aşıyor. Domino’s, ülkemizdeki faaliyetlerini 24 yıldır sürdürüyor. İstanbul, Ankara ve İzmir başta olmak üzere 72 ile yayılmış 550 şubesi, Gebze, İzmir, Ankara ve Gaziantep’teki fabrikalarıyla Türkiye pizza endüstrisine öncülük ediyor.
İnovasyon alanındaki yatırımları sayesinde, Domino’s Pizza’nın Türkiye’deki evlere servis cirosunun yüzde 64’ünü, dijital kanallardan alınan siparişler oluşturuyor. Domino’s Pizza’nın lezzet yolculuğu, dalında kızarmış olgun domateslerinin titizlikle hasat edilmesiyle başlıyor. Gizli baharat formülü ile harmanlayarak ürettiği nefis pizza sosunu, İtalyan mozzerella üretim teknikleriyle ürettiği mozzerella ile birleştiriyor. Pizzalarda sucuk, sosis pepperoni, jambon gibi zengin şarküteri ürünleri kullanılıyor.



+ Benzer Haberler
» Aktif vaka sayısı 30 binin altına düştü
» Türk ilaç sektörüne uluslararası tescil
» Merkez Bankasından firmalara 20 milyar TL kredi
» “İzmir turizminin anayasasını yazdık”
» Covid-19, kimya sektöründe rekabet düzenini değiştirecek
» “Tarım makineleri ihracatında hedefimiz yılda 2 milyar dolar”
» Gürer: “Niğde ve Aksaray’da milyonlarca liralık zarar var”
» “Enerji sektörü normalleşme dönemine hazır”
» Bakan Selçuk, “Gündüzlü Bakım Merkezlerinin sayısı 123’e ulaştı”
» Kimya ihracatı Mayıs’ta 1 milyar 180 milyon dolar oldu


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 06.06.2020
  Ticaret 05.06.2020
  Ticaret 04.06.2020
  Ticaret 03.06.2020
  Ticaret 02.06.2020
  Ticaret 01.06.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni