• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

EGİAD büyük markalar ile birlikte anılacak

14 Mayıs 2019 Salı 15:00
12
14
16
18

EGİAD büyük markalar ile birlikte anılacak

   ► Aslan: İzmir sanayisinin ve EGİAD’ın ismi birçok büyük markayla birlikte anılırken İzmir’in tanıtımına katkıda bulunulacak.

           DUYGU GÖKSU     
     EGİAD, iş dünyasının markalaşma konusunda bilinçlenmesi ve bu alanda Ege Bölgesi’nin lider konuma gelebilmesi için gerçekleştirilecek olan Markalaşma Zirvesi için hazırlıklara başladı.
     Ege Bölgesi’nde ilk kez gerçekleşecek olan Markalaşma Zirvesi öncesinde seminerler gerçekleştirecek olan Ege Genç İş İnsanları Derneği (EGİAD), ilk olarak Halkla İlişkiler alanının en önemli isimlerinden biri olan Aytül Özkan’ı kürsüye çıkardı.
     EGİAD Başkanı Mustafa Aslan’ın açılış konuşmasıyla başlayan toplantıda, İş örgütü, ilk etkinlik olarak Ogilvy and Mather Türkiye - Eski Ülke Başkanı,  İzmir Ekonomi Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Görevlisi, Reklamcılar Derneği 12. Dönem Başkanı olan Aytül Özkan,  toplantıda marka değerine ilişkin olarak konuşma yaptı.

İzmir’de ilk markalaşma zirvesi
     Markanın ürüne kimlik ve kişilik kattığını bu yüzden son derece önemli olduğunun altını çizen Aslan, “Marka işletmeyi ya da bir ürün ve hizmeti temsil eden bir kimlik ve kişiliktir. Dünyada ve Türkiye’de markaların yürüttüğü stratejik yaklaşımlar ve bu amaçla gerçekleştirdikleri iletişim faaliyetleri doğrultusunda Markalaşma konusunu EGİAD olarak farklı faaliyetler ile ele almayı planlıyoruz. İstanbul’da uluslararası düzeyde yapılmış birçok marka zirvesi bulunmaktadır, ancak İzmir henüz böyle bir zirveye ev sahipliği yapmamıştır.

     Bu bağlamda Mart 2020’de büyük bir marka zirvesi gerçekleştirmek için çalışıyoruz. Bu zirve sayesinde hem İzmir sanayisinin ve EGİAD’ın ismi birçok büyük markayla birlikte anılacak hem de İzmir’in ulusal ve uluslararası arenada tanıtımına katkıda bulunulacaktır. Tanıtımın yanında üye merkezli baktığımızda en büyük hedef EGİAD üyelerinin marka yaratma konusunda cesaretlendirilmesi, yüksek katma değerli ürünlerle uluslararası piyasaya açılması ve bu yolculukta istikrarlı olarak desteklenmesidir” diye konuştu.

“Marka değeri defter değerinden yüksek olmalı”
     Ogilvy and Mather Türkiye - Eski Ülke Başkanı Aytül Özkan da, “Arzu edilenin şirketlerin marka değerinin defter değerinden çok daha yüksekte olması olduğuna dikkat çeken Özkan, Marka değerine kısaca biz, bir markanın sahip olduğu finansal ve algısal değerlerin hepsidir. Gelecekte şirkete sağlanacak potansiyeli görmek önemlidir. Reklam ticari bir iştir. Reklam etik olmalıdır.

“Markaların ruha ihtiyacı var”
     Tüketicinin her zamankinden daha güçlü olduğu bir dünyada farklı bir yaklaşıma ihtiyaçları olduğuna vurgu yaparak, “Markaların bir metne değil, ruha ihtiyaçları vardır. Marka üreticiye değil, o ürünü ya da hizmeti kullananlara ait bir kavramdır. Duygusal bir bağdır. Sizin ne söylediğiniz değil, tüketicilerinin sizin için ne söylediğidir. Duygusal bağ herşeyden önce bir ilişkiyi gerektirir. Hem de güvene dayalı, beğeni ve tatminle taçlandırılmış bir ilişki. Marka değeri kısaca markanın sahip olduğu finansal ve algısal değerler bütününün gelecekte ona sağlayacağı potansiyelin tamamıdır” ifadelerini kullandı.

 


+ Benzer Haberler
» Yeni vaka sayısı 900’ün altında
» Günlük vaka sayısı tekrar binin altına düştü
» Açılan ve kapanan şirket sayısı nisanda geriledi
» 22 milyon ev tüketicisi elektrik tedarikçisinden memnun değil
» Moda Gelişim Akademisi eğitimleri girişimcilere rehber oluyor
» Görünmeyen İnciraltı’ndan Turizm Bakanına davet var
» Türkiye’nin en büyük kentsel dönüşüm projesinde mutfaklarda silverline teknolojisi
» Konak’ta dayanışma halkasına yenisi eklendi
» Koronavirüs ile birlikte akıllı şehirlere olan talep arttı
» Turkcell Gönüllüleri’nden çocuklara mutlu masallar


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 01.06.2020
  Ticaret 29.05.2020
  Ticaret 28.05.2020
  Ticaret 27.05.2020
  Ticaret 22.05.2020
  Ticaret 21.05.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni