• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

EGİAD, Türkiye markası Dimes’i ağırladı

24 Kasım 2020 Salı 12:00
12
14
16
18

EGİAD, Türkiye markası Dimes’i ağırladı

           HABER MERKEZİ      
     Düzenlediği seri seminerler ile iş dünyasını marka kavramıyla buluşturan, markalaşarak ürünlerin değerinin artırmasına ve güçlenmesine öncülük eden EGİAD Ege Genç İş İnsanları Derneği, Türkiye’nin yerli sermayeli ilk meyve suyu ve önde gelen içecek markası DİMES’i ağırladı.
     Sloganı ve farklı disiplinleri bir arada kullanan iletişim çalışmalarıyla reklam ve pazarlama dünyasının ödül programlarında büyük başarılar yakalayan DİMES’in Genel Müdürü Ozan Diren ve Pazarlama Direktörü Duygu Süleymanoğlu, genç iş insanları ile markanın başarısını ve markalaşma süreçlerini paylaştı.
     15. dönemin en önemli projeleri arasında yer Markalaşma Seri Toplantıları, sektörlerin önde gelen isimlerini, uzman konuşmacıları ağırlayarak birçok yeni fikre de ev sahipliği yapıyor. Bugüne kadar birçok markalaşma toplantısı gerçekleştiren EGİAD, en önemli Türk markalarından biri olan, içecek ve hızlı tüketim ürünlerinin genelinde yurtdışı ihracatında büyük başarı yakalayan Dimes’i online toplantıda üyeleriyle buluşturdu.

     Toplantının açılış konuşmasını yapan EGİAD Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Aslan, kurumların kâr, ciro ve ihracat rakamlarını tartıştığı günlerde en az bu rakamlar kadar önemli bir başlığın markalaşmak olduğunu belirterek, “Ülkemizin özellikle değer yaratma açısından en önemli sorunlarından biri markalaşma faaliyetlerinin genel bir anlayış hâline dönüşememesidir. Bunun önemli nedenlerinden biri işletmelerin, marka olma ve markalaşmanın patent alma ve logo oluşturmadan ibaret olduğunu düşünmelerinden kaynaklanmaktadır. Markalaşmak için, markanın içini dolduracak ögelere ciddiyetle eğilerek bir yol haritası hazırlanması gerekir” dedi.

     İzmir’in son yıllarda yaşam kalitesi ile şehirler arasında bir marka olmayı başardığına dikkat çeken Aslan, “Şehrimizde faaliyette bulunan firmaların da bu sorumluluk ile hareket ederek kendilerini gösterme çabalarını vurgulamakta fayda görüyorum. Türkiye ekonomisinde sürdürülebilir büyümenin sağlanması için ihracata dayalı model ile markalaşma büyük önem taşımaktadır. Pandemi süreci de bu gerekliliğin önemini artırmıştır. Marka ile ilgili çalışmalarımızın özüne üye merkezli baktığımızda en büyük hedef EGİAD üyelerinin marka yaratma konusunda cesaretlendirilmesi, yüksek katma değerli ürünlerle uluslararası piyasaya açılması ve bu yolculukta istikrarlı olarak desteklenmesidir” diye konuştu.

     DİMES’in Genel Müdürü Ozan Diren, şirketlerin toplumların algısı olduğuna dikkat çekerek, ailenin hegemonyasından çıkan firmaların kurumsallaşarak markalaşabildiğini vurguladı. Diren, “Şirketler ailenin ününden daha ünlü olduklarında başarıyı yakalamış oluyorlar. Markalaşmada, farklılaşma ve inovasyon gerekiyor. Günün ihtiyaçlarına ve gereklerine göre ne ürettiğiniz önemli ve buna inovasyonu da dahil ettiğiniz zaman markalaşmada başarıyı yakalıyorsunuz” dedi.
     DİMES Pazarlama Direktörü Duygu Süleymanoğlu ise, ‘Hayata Başka Bak’ sloganıyla hareket ettiklerini belirterek marka sürecini paylaştı. Dimes’in kuruluş hikayesiyle şu an sürdürülen reklam – pazarlama stratejisini de aktaran Süleymanoğlu, hedef kitlenin belirlenmesinin ardından markaya ilişkin bir hikâyenin yaratılması gerektiğine vurgu yaptı.


+ Benzer Haberler
» Vak’a sayısı 19 Ocak’tan beri ilk kez arttı
» Dönmez: Doğalgazda 1 yıl içerisinde vadeli piyasaya geçebiliriz
» “Kadın kooperatiflerine hibe desteği sürecek”
» SGK prim yapılandırması başvuruları 1 milyon 400 bini geçti
» Maden sektörü GSYİH’ya %5 katkı sağladı
» Ocak’ta inşaat ve perakendede güven endeksi geriledi
» Faaliyetine ara verilen mükelleflerin vergileri ertelendi
» Aralık 2020’de 33 milyon 58 bin 816 m3 doğal gaz üretildi
» Çek için banka sorumluluk tutarı 2 bin 670 TL’ye yükseltildi
» Reel Kesim Güven Endeksi’nde 0,2 puanlık artış


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 26.01.2021
  Ticaret 25.01.2021
  Ticaret 23.01.2021
  Ticaret 22.01.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni