• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Enerjisa İşlem Merkezi sayısı 2018’de yüzde 90 artarak, 105’e çıkıyor

10 Mayıs 2018 Perşembe 10:00
12
14
16
18

Enerjisa İşlem Merkezi sayısı 2018’de yüzde 90 artarak, 105’e çıkıyor

   ► Enerjisa, müşterisine daha fazla noktada bütünleşik hizmet verebilmek için Müşteri Hizmetleri Merkezleri’ne ek olarak Enerjisa İşlem Merkezleri’nin de sayısını arttırdı ve abonelik işlemlerine başladı.

           HABER MERKEZİ     
     Elektrik dağıtım ve perakendeciliğinde Türkiye’nin lider şirketi Enerjisa Enerji, müşteri memnuniyetini esas alan anlayışıyla bu alanda da yatırımlarına aralıksız devam ediyor. Türkiye’nin 14 ilinde farklı kültürel yapılardan 20 milyon kişiye dünya standartlarında bir hizmet kalitesi sunma hedefiyle yola çıkan Enerjisa Enerji, 9 milyon müşterisinin her türlü ihtiyaçlarını en iyi şekilde karşılamak, abonelik ve sonrasında en hızlı desteği sunabilmek için fiziksel ve dijital kanallara yatırımlarını sürdürüyor.

     Enerjisa Enerji CEO’su Kıvanç Zaimler, Enerjisa olarak “abone” anlayışından “müşteri” anlayışına geçerek tüketicilerin değişen ihtiyaçlarına çözümler sunmayı amaçladıklarını ifade etti. Zaimler, “Müşterilerimize sunduğumuz hizmetin kalitesini artırmayı ve aynı zamanda bu hizmetlerimizi daha da yaygınlaştırarak müşterilerimize daha yakın ve kolay hizmet vermeyi hedefliyoruz. En değerli varlığımız olan değerli müşterilerimize yenilikçi ürün ve hizmetler sunmak için çalışıyoruz. Hizmet ağımızı ve kalitemizi de her geçen gün arttırmaya devam edeceğiz” dedi.

Yılsonuna kadar 105 Müşteri İletişim Merkezi olacak
     Enerjisa Enerji’nin faaliyet gösterilen üç bölgede elektrik abonelik başvuruları ve abonelik sonrası müşteri hizmetleri için 2016 yılı itibariyle, tamamen yenilenmiş 68 adet Modern Müşteri Hizmet Merkezi (MHM) ile hizmet verdiklerini hatırlatan Zaimler, “Yetkili tahsilat noktalarımız olan Enerjisa İşlem Merkezleri (EİM)’miz, müşterilerin elektrik abonelik başvurularını almaya başlıyor. Enerjisa İşlem Merkezleri (EİM) sayısı, geçen haftalarda Adana, Mersin ve Osmaniye illerimizin farklı lokasyonlarında açılan 10 yeni nokta ile 65’e ulaştı. Bu sayıyı Haziran sonuna kadar 85’e, yılsonuna kadar da 105‘e ulaştıracağız” diye konuştu.

Tüm işlemler tek merkezden yapılıyor
     Enerjisa İşlem Merkezleri (EİM)’nde Enerjisa müşterilerinin tek noktada birçok işlemi tek seferde gerçekleştirebilmesine olanak sağlanıyor. Müşteriler, kaliteli hizmetten yararlanırken zamandan da tasarruf ediyor. Abonelik başvurularında gerekli evrakları temin eden müşteriler işlemlerini hızlı ve kolay bir şekilde Enerjisa İşlem Merkezleri (EİM)’nde tamamlayabiliyor. Ayrıca elektrik faturasını ödeyebiliyor, elektrik abonelikleriyle ilgili açma-kapama ve nakil işlemleri de yürütebiliyor.
     Enerjisa İşlem Merkezleri (EİM)’nde yapılan elektrik faturası ödemelerinde müşterilerden işlem bedeli alınmıyor ve hafta içi 08:30 – 18:30, cumartesi  günü ise 09:00- 16:00 saatlerinde hizmet veriyor.


 


+ Benzer Haberler
» Gelir dengesizliği büyümeye devam ediyor
» Etiketlere yerli logo zorunluluğu
» Nysa Antik Kenti, 20 yıllık destek ile hayat buluyor
» Mutlu: “Kalfa, usta ve çırak bulmakta sıkıntı yaşıyoruz”
» Lidya Grup, SIGN İstanbul 2018’de teknoloji şovu yapacak
» Renault’dan konsept robot otomobil dünya prömiyeri
» Palandöken, “Yerli ürünler artık daha kolay ayırt edilecak”
» TOBB’dan Aliağa’ya sorunların çözümünde destek sözü
» TED İzmir Koleji Öğrencileri’den 3 öğrencinin eğitimine katkı
» ATO üyelerine üçüncü kez nefes aldıracak


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 18.09.2018
  Ticaret 17.09.2018
  Ticaret 15.09.2018
  Ticaret 14.09.2018
  Ticaret 13.09.2018
  Ticaret 12.09.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni