• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Firmalar e-ticaret ile dijital dönüşüm yaşıyor

16 Eylül 2020 Çarşamba 13:00
12
14
16
18

Firmalar e-ticaret ile dijital dönüşüm yaşıyor

           HABER MERKEZİ     
     Günümüzde covid19’un dayattığı yaşam biçimi, sosyal mesafe engeli ve kişisel tercihlerin değişmesi nedeniyle alışveriş ihtiyaçları da giderek daha fazla internet üzerinden karşılanıyor.
     Gif Ajans kurucusu Berk Yurtçu, hemen hemen her sektörün Covid19 nedeniyle satış ve pazarlama faaliyetlerini dijitale taşıdığını ve bu dönüşümün firmalara yeni avantajlar ve pazar imkanı sunduğunu söyledi.
     Dijital mecralarda daha aktif şekilde yer almak ve e ticaret yapmak isteyen firmalara yol gösterdiklerini dile getiren Berk Yurtçu, firmalara ücretsiz olarak dijital dönüşüm stratejisi hazırladıklarını ve bu strateji ışığında yol haritası çizdiklerini kaydetti.

     Yurtçu, “Dijital medya ve tanıtım sektöründe kurumsal çözümler sunuyoruz. Yerel ve ulusal birçok markanın da çözüm ortağıyız. Dijital medyanın iletişim ve tanıtım sektöründe önemi giderek artıyor. Hızı, ulaşılabilirliği ve interaktif kullanımı nedeniyle firmalar tarafından yoğun olarak tercih edilmeye başlandı. Çünkü satışlarını artırma hedefinde olan tüm firmalar etkileşimi yüksek ve sonuç odaklı iletişim ve pazarlama yürütmek istiyor. Burada doğru zamanda doğru mecrada ve doğru kitleye ulaşmak önem taşıyor. Bunu sağlamak için de dijital pazarlama ve sosyal medya ajanslarının çözüm ortaklığı daha da önem taşıyor. Yani dijital medya, firmalara rekabet avantajı sağlıyor” diye konuştu.

DİJİTAL MEDYADA BÜTÜNLEŞİK YAKLAŞIM
     Gif Ajans olarak dijital iletişimin tüm süreçlerinde bütünleşik yaklaşımla hizmet verdiklerini dile getiren Berk Yurtçu, “Firmaların öncelikli ihtiyaçlarını ve rakip firmalara göre durumu nedir onu belirliyoruz. Daha sonra web sitesi, sosyal medya hesapları ve diğer araçlarla bir konu bütünlüğü oluşturarak, doğru mesajları hedef kitleyle buluşturuyoruz.

     Dijital medyanın kullanıcılarına sunduğu bir diğer avantaj ise demografik niteliklerin belirlenebilmesi. Yani belli bir cinsiyet, yaş aralığı, meslek ve bulunduğu konuma göre gönderilerin paylaşılmasını sağlıyoruz. Ajans olarak, dijital medya stratejisi, web tasarımı, video prodüksiyon, dijital reklam, sosyal medya yönetimi, Seo optimizasyonu, yazılım geliştirme ve Google AD’s gibi pek çok iletişim aracının firmalar adına yönetimini sağlıyoruz. Bünyemizde çalışan danışmanlarımızın her biri farklı sektörde uzmanlaşmış durumda. Böylelikle müşterilerimizin ihtiyaçlarına daha hızlı ve etkili çözümler de sunabiliyoruz” ifadelerini kullandı.


+ Benzer Haberler
» Çeşme, geleceğin 50 yılının turizm merkezi olacak
» Yasadışı trol avcılığına geçit yok
» Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’ndan “2030 Engelsiz Vizyon Belgesi”
» Başkan Soyer EuroVelo 8. Akdeniz Rotası İzmir Güzergahı’nı açtı
» “YEKDEM’in uzatılması yatırımcıya nefes aldırdı”
» Ödeme sistemlerinde yeni bir devir başlıyor
» Yıl sonu dolar kuru ve enflasyon beklentisi yükseldi
» Başkan Sandal’dan gazilere ziyaret
» Girişimcinin hassas noktası kur riski
» Başkan Soyer Gaziler Günü törenine katıldı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 19.09.2020
  Ticaret 18.09.2020
  Ticaret 17.09.2020
  Ticaret 16.09.2020
  Ticaret 15.09.2020
  Ticaret 14.09.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni