• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  HABERLER  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  İHALELER  |  FİNANS  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Folkart ile Aston Martin Alaçatı’da

14 Haziran 2017 Çarşamba 19:00
12
14
16
18

Folkart ile Aston Martin Alaçatı’da

   ► İzmir’de gayrimenkul sektörünün öncüsü olarak uluslararası standartlara sahip yeni yaşam merkezleri inşa eden Folkart ile ünlü otomobil markası Aston Martin güçlerini birleştirdi.

           HABER MERKEZİ     
     İzmir’de gayrimenkul sektörünün öncüsü olarak uluslararası standartlara sahip yeni yaşam merkezleri inşa eden Folkart ile ünlü otomobil markası Aston Martin güçlerini birleştirdi.
     Türkiye’nin gözde tatil yöresi Alaçatı’da iki ünlü marka bir arada olacak. Clubbaba Köyiçi’nde açılacak tanıtım ofisinde Folkart, Çeşme’deki projelerini tanıtırken, Aston Martin’de son model otomobillerine yer verecek.
     Aston Martin Türkiye distribütörü D&D Motorlu Araçlar, Aston Martin DB11 modelini tanıtacak.

     İzmir’de 13 farklı proje için çalışmalarını sürdüren Folkart, özellikle Çeşme’ye yönelik projeleri ile dikkat çekiyor. Paşalimanı, Fenerburnu, Ardıç, Ilıca ve Boyalık’taki projelerini “Folkart Çeşme” adı altında birleştiren Folkart, yaz mevsiminde Alaçatı’daki satış ofisinde projelerini tanıtacak. Yeni satış ofisinde ayrıca, dünyaca ünlü Aston Martin markasının otomobilleri de yer alacak. Aston Martin Türkiye distribütörü D&D Motorlu Araçlar, Aston Martin DB11 modelini tanıtacak.
     Alaçatı’nın en gözde yerlerinden ve eski ile yeniyi harmanlayan Clubbaba Köyiçi’ndeki satış ofisinde Folkart’ın Çeşme projeleri anlatılacak. Folkart Blu, Folkart Hills, Folkart Ardıç, Folkart Ilıca ve Folkart Boyalık projeleri hakkında bilgi alınabilecek.

     Folkart Çeşme
     Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, İzmir’in en önemli ilçesi Çeşme’de 5 ayrı proje üzerinde çalıştıklarını, önümüzdeki süreçte bu projelere yenilerinin de ekleneceğini kaydetti.
Folkart olarak Çeşme projelerine tek çatı altında “Folkart Çeşme” adı ile anlattıklarını belirten Sancak, Çeşme’nin Türkiye’nin en gözde tatil yörelerinden biri olduğuna işaret etti.

     Deniz, kum, rüzgar, termal
     Sancak, “Çeşme, için ‘İzmir'in, şirin turistik bir tatil beldesidir’ denilir. Bu cümleyi sık sık duyarız ancak bu cümle Çeşme’yi tam anlamıyla anlatmamaktadır. Çünkü Çeşme, bundan çok daha fazlasıdır. Çeşme, dünya markası olma yolunda; bereketli doğanın, cömert davrandığı; güzellikleriyle dünya sahnesinde başrole çıkmayı bekleyen, hayranlık duyulacak bir aktördür. Denizi, dalgaları, kumu, rüzgarı, termal olanakları, altın rengindeki eşsiz plajları, temiz havası, muhteşem tarihsel mirası… Hepsi bir arada az bulunan bir örnek olarak büyüleyici dünya değerlerindendir” dedi.
     Folkart olarak İzmir’in tanıtımına da büyük önem verdiklerine işaret eden Sancak, “Sadece İzmir şehir merkezi değil, projelerimizi anlatırken biz şehrimizin tüm güzelliklerini vurgulamaya özen gösteriyoruz. Bu noktada Çeşme için de aynı şekilde, güzel ilçemizin farklı özelliklerini öne çıkarmaya çalışıyoruz. Çeşme has güzelliklerle hazırladığımız tanıtım ofisimizde dünyaca ünlü Aston Martin otomobilleri de yer alacak” diye konuştu.

     3 Ay değil, 12 ay Çeşme
     Çeşme’nin gastronomisine, eğlence adresi olmasına; doğa turizmi potansiyeline; yelkenden sörfe, su sporları için merkez özelliğine; termal olanaklarına; dalış turizmi gelişimine;  festivallerine; yat limanlarına; markalaşmış Alaçatı’nın karma simgelerine kadar birçok konuda öne çıktığını dile getiren Sancak, “Biz bu bakış açısıyla Çeşme’ye büyük bir önem veriyoruz. Çeşme’nin değerini İzmir ile birlikte yüceltmek istiyoruz. Çeşme’nin sadece yılın birkaç ayının yaşanılabileceği değil, 12 ay boyunca huzurun, mutluluğun, sakinliğin adresi olduğunu vurgulamak istiyoruz” dedi.

     Mesafeler kısalıyor
     Sancak, şöyle devam etti:
     “İzmir-İstanbul Otoyolu tamamlanınca, İstanbul’dan Çeşme’ye 3.5 saatlik sürede ulaşılacak. Öğlen yola çıktığınızda, akşam yemeğini gün batımı eşliğinde Çeşme’de yiyeceksiniz. Çeşme, artık farklı bir şekilde konumlanacak. Bu otoyol üzerinde bulunan Kocaeli, Bursa, Balıkesir gibi kentler de Çeşme’yi yeniden keşfedecek. Havacılığın yeni merkezi olma yolundaki İzmir’de, yakın gelecekte Alaçatı’ya planlanan butik havalimanı yapıldığında, Çeşme kapısını tüm dünyaya da sonuna kadar açacak. Yeni planlar ile eminim turizm de 12 aya yayılacak”

     İzmir’in geleceğine güvendiklerinin altını çizen Mesut Sancak, bu doğrultuda Çeşme’de günümüzde 5 ayrı proje için çalıştıklarını anlattı. Folkart’ın Çeşme’de ilk olarak 2016 yılının Haziran ayında Folkart Blu ve Folkart Hills projelerini tanıttığını anımsatan Sancak, Folkart Ardıç, Folkart Ilıca ve Folkart Boyalık projeleri ile ilgili çalışmaların artık son aşamaya geldiğini açıkladı. Proje safhasından uygulamaya geçiş safhasına geldiklerini belirten Sancak, sadece 5 proje ile kalmayacaklarını belirterek, önümüzdeki süreçte Çeşme’de farklı projelere de imza atacaklarını söyledi.

 


+ Benzer Haberler
» Emeklilerin hobilerini işe dönüştürme önerileri
» Metro, üretici ile tüketici arasında köprü kuruyor
» E-imza sayısı yüzde 538 arttı
» Bu oluşum Bornova futbolu için
» ’TürkAkım’ Doğalgaz Boru Hattı’nın açık deniz inşaatı başladı
» “Petrol fiyatları dünyada düşüyor, bizde yerinde sayıyıor”
» PETKİM’de uzlaşı sağlandı
» Yaşanmak istenen kent olduk
» New York Fancy Food Fuarı’na Türkiye damgasını vuracak
» Borçların yapılandırmasında fırsatı kaçırmayın


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.06.2017
  Ticaret 23.06.2017
  Ticaret 22.06.2017
  Ticaret 21.06.2017
  Ticaret 20.06.2017
  Ticaret 19.06.2017
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni