• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Generali, İzmirlilere ücretsiz “Prestij Servis Hizmeti”ni başlattı

07 Mayıs 2018 Pazartesi 14:00
12
14
16
18

Generali, İzmirlilere ücretsiz “Prestij Servis Hizmeti”ni başlattı

           HABER MERKEZİ     
     Generali Sigorta, İzmirli Kasko Sigortası müşterileri için olası hasar anında 7 ayrıcalıklı hizmeti içeren ücretsiz “Prestij Servis Hizmeti” sunmaya başladı.
Türkiye’de 150 yılı aşkın süredir faaliyet gösteren ve dünyanın önde gelen sigorta kuruluşlarından olan Generali Sigorta, İzmirli kasko sigortası müşterileri için olası bir hasar durumunda ayrıcalıklı hizmetler içeren yeni uygulaması “Prestij Servis Hizmeti”ni ücretsiz sunmaya başladı.

     Generali Sigorta, yeni hizmeti kapsamında Generali kasko sigorta poliçesi olan tüm İzmirli müşterilerine, beklenmedik hasarlar olması durumunda “Vale Hizmeti”, “Sınırsız İkame Araç”, “Boya Parlatma-Cila”, “Fırçasız Oto Yıkama”, “26 Nokta Mekanik Check-Up”, “%25 Bakım ve Mekanik Onarım İndirimi” ve “Direkt Ödeme” ayrıcalıklarını İzmir’deki anlaşmalı Prestij Servis Hizmet noktalarında sunuyor.

     İzmirli Generali müşterileri olası bir hasar durumunda, 0850 555 55 55 numaralı telefondan Generali Sigorta Çağrı Merkezi’ni arayarak ücretsiz hizmetlerden anlaşmalı prestij servis noktalarına giderek faydalanabilecek.

Prestij Servis Hizmeti kapsamında bulunan anlaşmalı servisler, Generali sigortalılarına emsalsiz ve ücretsiz olarak aşağıdaki 7 hizmeti sunuyor:
     Vale Hizmeti: Sigortalıların talep etmesi durumunda; aracı vale aracılığıyla alınarak onarımı yapılabiliyor ve onarımdan sonra teslim ediliyor.
     Sınırsız İkame Araç Hizmeti: Sigortalılar, 0850 555 55 55 no’lu hattı arayarak ikame araç istemesi durumunda, araç onarımı bitene kadar ikame araç hizmetinden yararlanabiliyor.
     Boya Parlatma-Cila Hizmeti: Talep edilmesi halinde Prestij Servise giden her araç, boya parlatma hizmetinden ücretsiz faydalanıyor.
     Fırçasız Oto Yıkama Hizmeti: Proje kapsamında servise giden her araç, fırçasız oto yıkama hizmetinden ücretsiz yararlanıyor.
     Mekanik Check-Up: Talep eden Generali sigortalıları için, 26 hizmet noktasında fren, lastik ve jantların kontrolü vb. işlemleri kapsayan check- up hizmeti sunuluyor.
     Periyodik Bakım İndirimi Hizmeti: Generali sigortalıları, araçlarının onarımını yaptırdıktan sonra mekanik bakım yaptırmak isterse, %25 işçilik indiriminden yararlanabiliyor.
     Direkt Ödeme: Bu hizmet kapsamında sigortalılar servise herhangi bir ödeme yapmadan aracını teslim alabiliyor.

 


+ Benzer Haberler
» “Konkordatolar ekonomik hayatı derinden etkiliyor”
» Aslan, ilçe ilçe proje anlatıyor
» TNB KEP 1 doları 5 TL’ye sabitledi
» 1 milyon hane ziyaret edildi
» Zıtlaşma yok, centilmenlik var
» “Topluluğumuzun yarattığı ciro, Türkiye milli gelirinin yüzde 7’sine eşdeğerdir”
» Güzelbahçe Piri Reis, Fransız televizyonunda
» Galataport Projesi MAPIC 2018 ile ilk kez uluslararası arenada
» Güneşten payımızı alalım
» Yabancılara gayrimenkul satışı %58,5 arttı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 19.11.2018
  Ticaret 17.11.2018
  Ticaret 16.11.2018
  Ticaret 15.11.2018
  Ticaret 14.11.2018
  Ticaret 13.11.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni