• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

“Hedef dijital geleceği yerli milli ürünlerle karşılamak”

15 Eylül 2020 Salı 13:00
12
14
16
18

“Hedef dijital geleceği yerli milli ürünlerle karşılamak”

   ► Vodafone desteğiyle ve ‘Sanayide Dijital Dönüşüm’ temasıyla düzenlenen TÜSİAD SD2 Programı’nın tanıtım toplantısı gerçekleştirildi

           SEZA NUR DEMİRPARMAK     
     TÜSİAD’ın Vodafone desteğiyle ve ‘Sanayide Dijital Dönüşüm’ temasıyla düzenlediği TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm (TÜSİAD SD2) Programı’nın tanıtım toplantısı bu yıl online platformda gerçekleştirildi. Teknoloji kullanıcıları ile teknoloji tedarikçilerini bir araya getiren programın tanıtımıyla ilgili düzenlenen ve Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, TÜSİAD Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Bahadır Balkır ile TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programı Görev Gücü Başkanı Perihan İnci katıldı.

     Açılış konuşmasını yapan TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programı Görev Gücü Başkanı Perihan İnci, “Eşleştikleri kullanıcı ile ticari ilişki geliştirirken 31 çağrı için 31 eşleşme oldu. 236 şirket bu 31 şirketle tanışma imkanını ve ürünlerini anlatma imkanı buldu. Ülkemizin tedarik ağını tanıtmak için gereken platformu oluşturmuş olduk” dedi. Dijitalleşmeye yatırım yapan firmaların arttığını söyleyen Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Hedef dijital geleceği yerli milli ürünlerle karşılamak” dedi.

“Dijitalleşmeye yatırım yapan firmalar arttı”
     Pandemi nedeniyle dünya çapında milyonlarca insanın iş, alışveriş, çalışma döngülerinin değiştiğini dile getiren Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, “Dijitalleşmeye yatırım yapan firmalar arttı. Hedef dijital geleceği yerli milli ürünlerle karşılamak. Geçtiğimiz yıl TÜSİAD SD2 ile önemli bir iş birliğine imza attık. Bizde bu programa destek vermekten gurur duyuyoruz. İnovasyona önem veren, farklı ekiplerle iş yapan şirketler fark yaratmaya devam edecek. Vodafone Business olarak işletmelerin bu çağa hızlı biçimde geçmelerine katkı sağlamak istiyoruz. İş birliğimizin sanayide dijital dönüşümü hızlandırarak, Türkiye’nin kalkınmasına katkıda bulunacağını düşünüyoruz” diye konuştu.

“Tedarikçi ağımız genişlerken kullanıcı ağımız da genişliyor”
     TÜSİAD SD2 Programı’nın teknoloji tedarikçileri ile kullanıcılar arasındaki kopukluğu gidermeye yönelik olduğunu söyleyen TÜSİAD Sanayide Dijital Dönüşüm Programı Görev Gücü Başkanı Perihan İnci, “Program umduğumuzdan daha fazla sektöre hizmet etti. Kullanıcıya özel çözümlerin başka sektörlerde kullanılabildiğini gördük. Kullanıcı ve tedarikçinin ortak bir dil geliştirdiğini ve takım olduğunu gördük. O ortak dili her sene geliştirdiğini izledik.

     Kurumsal şirket çevikliğin arttığını gözlemledik. Büyük şirketlerin ağırlığıyla küçük şirketlerin çevikliği birbirine geçişti. Büyük şirketlerin hızlı karar alma konusunda çevikliklerinin arttığını gördük. Kullanıcılar alternatif çözüm üretebilen şirketlerle tanıştı. Teknoloji tedarikçileri bu program sayesinde kurumsal şirketleri problem alanları görme şansı oldu. Uygulamada yaşanılan zorlukları gördüler. Eşleştikleri kullanıcı ile ticari ilişki geliştirirken 31 çağrı için 31 eşleşme oldu. 236 şirket bu 31 şirketle tanışma imkanını ve ürünlerini anlatma imkanı buldu. Ülkemizin tedarik ağını tanıtmak için gereken platformu oluşturmuş olduk” diye konuştu.

     2020 yılında pandeminin etkisini hissettiklerini vurgulayan İnci, “Tedarikçi ağımız genişlerken kullanıcı ağımız da genişliyor. Çağrılara tedarikçi başvurularını almaya devam ediyoruz. Tedarikçi sayısının arttığını görüyoruz. 18 Eylül’de başvuru dönemini kapatmayı ön görüyoruz, belki birkaç gün daha uzatabiliriz. 2020’den 2021’e giderken hazırlıklarımızı yapıyoruz. TÜSİAD SD2’yi dijital platform olarak hizmete sunmayı planlıyoruz. Bu sene 3’üncüdeyiz. 3 senedir senede bir kere bu döngüyü sağlayabiliyoruz. Amacımız bunu daha sık çağrı açılabilecek dijital platforma taşımak. 2.462 takipçi, 1.468 teknoloji tedarikçisini daha geniş daha iyi rakamlara ulaştırmayı hedefliyoruz” ifadelerinde bulundu.


+ Benzer Haberler
» Endişe verici eğilim devam ediyor
» G20: Covid-19 önlemleri ticarete engel yaratmamalı
» Ege’nin mobilya ihracatı 2 milyar doları aştı
» Tüketici kredisinde vade 36 aya düştü, kredi başvuruları %30 azaldı
» “Rehberim İzmir halkıdır”
» “Hedef keşfedilen gazı, 2023’te ulusal gaz iletim şebekesine bağlamak”
» “Görevimiz, İzmirlinin hakkını ve kentin itibarını korumaktır”
» Gürer: Hasan Dağı ve Tuz Gölü’ne dikkat!
» Elektrik ve Doğal Gaz Fiyatları, I.Dönem: Ocak-Haziran, 2020
» Avrupa Merkez Bankası: Çin ekonomisi hızla toparlanıyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.09.2020
  Ticaret 23.09.2020
  Ticaret 22.09.2020
  Ticaret 21.09.2020
  Ticaret 19.09.2020
  Ticaret 18.09.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni