• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Petlas Orta Doğu ve Kuzey Afrika pazarında güçlü varlığını sürdürüyor

13 Haziran 2019 Perşembe 13:00
12
14
16
18

Petlas Orta Doğu ve Kuzey Afrika pazarında güçlü varlığını sürdürüyor

           HABER MERKEZİ     
     Türkiye lastik sektörünün yerli sermayeli lider markası PETLAS, Orta Doğu ve Afrika pazarında tüm segmentlerde güçlü bir varlık sergiliyor ve agresif büyüme hedefiyle hareket ediyor. PETLAS, uluslararası otomotiv endüstrisinin Orta Doğu ve Afrika bölgesindeki en önemli buluşması Automechanika Dubai Fuarı’nda bu yıl 7’inci kez yer aldı ve ürünlerini sergiledi.

     Türkiye lastik sektörünün yerli sermayeli lider markası PETLAS, ihracat alanında Orta Doğu ve Afrika pazarlarında da güçlü bir konumda bulunuyor ve bu konumu daha da geliştirmeyi hedefliyor. PETLAS, uluslararası otomotiv endüstrisinin Orta Doğu ve Afrika bölgesindeki en önemli buluşması olarak gösterilen, 63 ülkeden 1.880 katılımcıyı bir araya getiren ve 32 binin üzerinde ziyaretçi çeken, 63.300 metrekarelik bir alana yayılan Automechanika Dubai 2019’da ürünlerini sergiledi.

     10-12 Haziran 2019 tarihleri arasında düzenlenen Automechanika Dubai 2019 bünyesindeki 84 metrekarelik PETLAS standında, binek, 4x4-SUV, hafif ticari, ağır vasıta, zirai ve askeri lastikler sergilendi. Run Flat (patlasa da giden lastik) teknolojisini sunan PT741 ve yeni nesil CupWheel teknolojisini kullanan PT-TRAC, PETLAS standında yoğun ilgi çeken yenilikçi ürünler oldu.

     Automechanika Dubai’nin, Orta Doğu ve Afrika pazarları üzerinde önemli etkisi olan bir fuar olduğunu vurgulayan Petlas Uluslararası Satış ve Pazarlama Müdürü Oğuz Ay, “Bu pazarlarda çok güçlü bir konumumuz ve çok yüksek hedeflerimiz var.

     Fuara katılımımız ile pazardaki konumumuzu ve bilinirliğimizi korumayı ve artırmayı, en son ürünlerimizi ve geliştirdiğimiz yenilikçi çözümleri mevcut ve potansiyel müşterilerimize tanıtmayı, çok sayıda B2B görüşme gerçekleştirip yeni satış kanalları oluşturarak satış miktarımızı artırmayı, pazardaki müşteri tercihleri ve trendler ile en son teknolojik gelişmeleri yakından gözlemlemeyi amaçladık.Bu hedefler doğrultusunda oldukça başarılı geçen bir fuar oldu.” şeklinde konuştu.


+ Benzer Haberler
» Yangının ekonomik boyutu büyük
» Hükümetin 2. teklifi de red edildi
» 4 ürünün üretim ve ihracatında dünya lideriyiz
» Perakende satış hacmi %1,2 azaldı
» Toplam ciro Endeksi yüzde12,3 arttı
» Palandöken, “Zarar gören esnafın borçları ertelenmeli”
» Barajlara 575 milyon balık bırakıldı
» Deniz Kızı Ulusal Kadın Yelken Kupası için geri sayım başladı
» En güzel İzmir fotoğrafları ödüllendirilecek
» Rektör Budak dereceye girenlerin kayıtlarını yaptı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.08.2019
  Ticaret 19.08.2019
  Ticaret 17.08.2019
  Ticaret 16.08.2019
  Ticaret 15.08.2019
  Ticaret 10.08.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni