• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Hizmet yönetimi sektöründe teknoloji devrimi

16 Ağustos 2019 Cuma 12:00
12
14
16
18

Hizmet yönetimi sektöründe teknoloji devrimi

           HABER MERKEZİ     
     Perakendeden bankacılığa kadar kullanıldığı her sektörün dinamiklerini değiştiren yeni teknolojiler entegre hizmet yönetimi sektörünü de yeniden şekillendiriyor. Hizmet verdikleri şirketlerde temizlik hizmetlerinin optimizasyonundan, yemek menülerinde kişiye özel seçim yapılabilmesi gibi birçok farklı alanda teknoloji optimizasyonu yaptıklarını ve nesnelerin interneti üzerine yoğunlaştıklarını belirten Sodexo Türkiye CEO’su Ahmet Zeytinoğlu, “Hizmetlerimize entegre ettiğimiz teknoloji ile zaman ve enerji tasarrufu sağlıyoruz. Böylece hem kaynakları doğru kullanıyor hem de daha kaliteli hizmet sunuyoruz” dedi.

     Dünya genelinde 427 bin çalışanıyla 72 ülkede hizmet veren Sodexo, global bilgi birikimini güncel teknolojilerle birleştiriyor. Yemek, temizlik, bina yönetimi, teknik bakım, enerji yönetimi, bahçe bakımı ve peyzaj, resepsiyon, dokümantasyon yönetimi gibi pek çok alanda hizmet veren Sodexo Entegre Hizmet Yönetimi, çalışma alanlarında yaşam kalitesini yükseltmeye ve verimliliği artırmaya odaklanıyor.

Çöp kovasındaki doluluk oranı tabletlerle takip ediliyor
     Hizmetlerinin temelinde hem kuruma özel ihtiyaç yönetimi yaparak verimlilik sağlamak hem de daha mutlu çalışma alanları yaratmak olduğunu anlatan Sodexo Türkiye CEO’su Ahmet Zeytinoğlu, “Kaynak yönetimi hem daha sürdürülebilirlik açısından hem de maliyet yönetimi açısından çok önemli” dedi. Hizmet verdikleri iş yerlerinde bunu sağlamak için iş süreçlerimize teknolojiyi dahil ettiklerini anlatan Zeytinoğlu, “Mesela tuvaletlerdeki havlu sayacı ve çöp kovasındaki doluluk oranlarını kurduğumuz sistem üstünden tabletler aracılığıyla takip ediyoruz. Bu sistemde son temizlenme zamanı görüyor ve planlama yapıyoruz. Kullanılmayan bir tuvaleti yeniden temizlememizi önleyen bu sistem ile zaman, enerji ve malzeme tasarrufu sağlıyoruz” diye konuştu.

Akıllı menü sistemi yemek israfına son
     Akıllı menü sistemi ile çalışanlara ertesi günün yemeklerinin seçme fırsatı sunduklarını belirten Zeytinoğlu, “Çalışanlara yemekhanede tabletler üstünden ertesi günün menüsünden istedikleri alternatifleri seçmelerini sağlıyoruz. Bu sayede hem yemek israfını önlüyoruz hem de şeflerimizin çalışanlara bir önceki gün seçtikleri yemekleri hızlıca servis etmelerini sağlıyoruz” şeklinde konuştu.

Kurulan sistem ile hızlı bir şekilde sorunların çözümü sağlanıyor
     Sadece teknik departmanın kullanımı için internetten ve mobil uygulamadan da kullanılabilen bir sistem geliştirdiklerini anlatan Ahmet Zeytinoğlu, “Müşterilerin ve Sodexo çalışanın kullanımına açık olan sistem sayesinde müşteri problem gördüğünde uygulama üzerinden ya da internet sistemi üzerinden resimleyerek bize aktarabiliyor ve sorunun hızlı bir şekilde çözülmesi sağlanıyor. Sipariş yönetimi, toplantı odaları durumu, toplantı odası yönetimi ve memnuniyet bu sistem üzerinden kolayca takip edilebiliyor” dedi.

Nesnelerin interneti teknolojilerini yakından takip ediyoruz
     Nesnelerin interneti teknolojilerini yakından takip ettiklerini belirten Sodexo Türkiye CEO’su Ahmet Zeytinoğlu, “Çalışanlarımıza, paydaşlarımıza ve misafirlerimize daha rahat bir çalışma ortamı sağlamak için çalışıyoruz. Dünyaya hizmet eden bir kuruluş olan Sodexo’nun dünyayı değiştiren bu teknolojiye kayıtsız kalması düşünülemez” dedi.


+ Benzer Haberler
» Otokoç Otomotiv, 6 kategoride 6 ödüle layık görüldü
» Kadın cinayetleri, Gaziemir Belediyesi’ni harekete geçirdi
» Kişisel verilerin ihlalinden 3 milyon kişi etkilendi
» Acer yeni nesil e-spor platformu Planet9’un kapalı beta programını genişletti
» Makine ihracatı yüzde 1,8 arttı
» Çin, ABD menşeli bazı ürünlere yönelik ek tarifeyi kaldırmaya hazırlanıyor
» Trafiğe kayıtlı araç sayısı 23 milyon 153 bin 556 oldu
» TEB Cetelem ve BNP Paribas Leasing’ten güç birliği
» Yeni Renault Captur Euro NCAP’ten beş yıldız elde etti
» Altın Yunus Çeşme Resort & Termal Otel Travel Turkey 2019’da yerini aldı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 07.12.2019
  Ticaret 06.12.2019
  Ticaret 05.12.2019
  Ticaret 04.12.2019
  Ticaret 03.12.2019
  Ticaret 02.12.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni