• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Kaspersky, Canalys kanal memnuniyet değerlendirmesinde tüm rakiplerini geride bıraktı

16 Ocak 2020 Perşembe 09:00
12
14
16
18

Kaspersky, Canalys kanal memnuniyet değerlendirmesinde tüm rakiplerini geride bıraktı

   ► Kaspersky sunduğu iş ortağı programının kalitesiyle 1 Kasım 2019 itibarıyla Canalys Dünya Marka Değerlendirmesi içinde lider oldu. Diğer 10 siber güvenlik markasından yüksek puan alan (yüzde 75,8) şirket, kanal memnuniyetinde birinci sıraya yerleşti.

           HABER MERKEZİ     
     Bağımsız bir analiz şirketi olan Canalys tüm dünyada bilinen bir kurum. Canalys Dünya Marka Değerlendirmesi aralarında siber güvenliğin de olduğu çeşitli sektörlerde hangi markaların en iyi hizmeti ve hizmet özelliklerini sunduğunu belirliyor. Kanal iş ortağı programlarının karşılaştırıldığı bu değerlendirmede markaların bir dizi kategoride nasıl performans gösterdiği ölçülüyor.

     Canalys, son 12 ay içinde Kaspersky’nin genel performansını artırarak puanını yüzde 7,7 yükselttiğini belirledi. Canalys Dünya Marka Değerlendirmesine göre Kaspersky ürün bulunabilirliği ve tedariği (yüzde 83,7) ile iş yapma kolaylığı (yüzde 78,4) kategorilerinde en yüksek puanı aldı.
     Yıllık puan artışının en yüksek olduğu kategori ise yüzde 9,9 ile akreditasyon ve uzmanlık programları oldu. Kaspersky bunun yanı sıra iş ortağı yönetimi yaklaşımının etkinliği (+yüzde 8,7) ile pay koruma ve kârlılık (+yüzde 8,7) kategorilerinde de puanlarını artırdı.

     Kaspersky yeni iş ortakları edinmek ve mevcut iş ortaklarına daha fazla fayda sağlamak için çalışmayı sürdürüyor. 2019’un ilk aylarında başlatılan Kaspersky United adlı yeni iş ortağı programı bu öncelikler için atılmış adımlardan biriydi. Kaspersky United, iş ortaklarının Kaspersky ile çalışarak kendi uzmanlık alanlarından para kazanmalarına ve daha çok kazanç elde etmelerine yardımcı oluyor. Ayrıca bu programla daha fazla uzmanlık, eğitim ve pazarlama fırsatı sunuluyor.

     Kaspersky CBO’su Alexander Moiseev, “Canalys’in kanal memnuniyeti sıralamasında en üst sıradaki siber güvenlik markası olmamız, iş ortağı programımızı geliştirme kararımızın ne kadar doğru olduğunu gösteriyor. İş ortaklarımızın yalnızca ihtiyaçlarını karşılamakla kalmıyor, onlara bizimle çalışmaları için daha iyi bir kullanıcı deneyimi sunuyor ve teşvikler sağlıyoruz. Kaliteli hizmet alan iş ortaklarımız, siber güvenlik markası olarak bize güveniyor. İş ortağı programımızdaki yeni önemli gelişmeleri 2020 yılının başlarında duyuracağız.” dedi.

     Raporun tamamını okumak için bu sayfayı ziyaret edebilirsiniz. Kaspersky United iş ortağı programı ve Kaspersky kanal iş ortağı olmak hakkında daha fazla bilgiyi burada bulabilirsiniz.


+ Benzer Haberler
» Çeşme, geleceğin 50 yılının turizm merkezi olacak
» Yasadışı trol avcılığına geçit yok
» Aile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı’ndan “2030 Engelsiz Vizyon Belgesi”
» Başkan Soyer EuroVelo 8. Akdeniz Rotası İzmir Güzergahı’nı açtı
» “YEKDEM’in uzatılması yatırımcıya nefes aldırdı”
» Ödeme sistemlerinde yeni bir devir başlıyor
» Yıl sonu dolar kuru ve enflasyon beklentisi yükseldi
» Başkan Sandal’dan gazilere ziyaret
» Girişimcinin hassas noktası kur riski
» Başkan Soyer Gaziler Günü törenine katıldı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 19.09.2020
  Ticaret 18.09.2020
  Ticaret 17.09.2020
  Ticaret 16.09.2020
  Ticaret 15.09.2020
  Ticaret 14.09.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni