• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

İzmir’de bir ilk: “Hepsiexpress ile ertesi gün randevulu teslimat”

01 Ekim 2018 Pazartesi 15:00
12
14
16
18

İzmir’de bir ilk: “Hepsiexpress ile ertesi gün randevulu teslimat”

           HABER MERKEZİ     
     Hepsiburada müşterilerinin ürün teslimat deneyimlerini en üst seviyeye çıkarmak için kurulan Hepsiexpress, “Ertesi Gün Randevulu Teslimat” modelini İzmirli müşterilerilerinin hizmetine sundu.
     Geliştirdiği öncü ve yenilikçi teslimat modeliyle birlikte e-ticaret dünyasına hızlı, pratik, güvenilir ve dakik taşımacılık anlayışını kazandıran Hepsiburada’nın iştiraki Hepsiexpress, müşteri odaklı hizmetlerini genişletmeye devam ediyor. Türkiye’nin yaklaşık 30 milyar TL büyüklüğündeki çok kanallı ve online perakende pazarının %65’ine erişen Hepsiexpress, “Randevulu Kargo Teslimat Modeli”ni İzmir’e de taşıyarak, Türkiye’de bir ilke imza attı.

     Müşterilerinin ihtiyaç ve beklentilerinden yola çıkarak hizmetlerini sürekli geliştiren Hepsiexpress, kargolarının istedikleri saat diliminde ve belirttikleri lokasyona ulaşmasını dileyen müşterileri için “Ertesi Gün Randevulu” teslimat modelini oluşturdu. İzmir’de ilk defa Hepsiexpress tarafından uygulanan modele göre; saat 20.00’ye kadar sipariş veren müşteriler, ertesi gün 09.00-13.00, 13.00-18.00 ya da 18.00-23.00 aralıklarından kendileri için uygun olanı seçerek siparişlerine hızlıca ulaşabiliyor. Müşteriler aynı zamanda randevu saatlerinde değişiklik ya da iptal de yapabiliyor. Ertesi Gün Randevulu teslimatı tercih eden İzmirli müşteriler sipariş verdikleri ürünü Cumartesi günü de dahil olmak üzere haftanın altı günü teslim alabiliyorlar.

     Hepsiexpress, kargoların müşterinin uygun olduğu zaman diliminde, hasarsız ve dakik olarak teslim edilmesi ilkesiyle çalışarak, e-ticaret sektörünün kalite standartlarının yükselmesine de destek oluyor. Bununla birlikte, e-ticaretten alışveriş yapan müşterilerin ihtiyaçlarını gözeterek; aynı gün, ertesi gün randevulu, hafta sonu teslimat seçenekleri ve randevulu iade hizmeti gibi yenilikçi hizmet modellerini e-ticaret sistemine kazandırırken, müşteri deneyimini mükemmelleştirmeyi de hedefliyor. Hepsiexpress, özel eğitimlerden geçen ve performans sistemine dayalı çalışan profesyonel teslimat filosu sayesinde, müşterilerle sipariş verdikleri ürünleri hasarsız ve güvenilir bir şekilde buluşturuyor.

Kendi Geliştirdiği % 100 Yerli Yazılım ile Hepsiexpress daima gelişiyor ve genişliyor
     Faaliyet alanlarını her geçen gün daha da genişleten Hepsiexpress, kendi ürettiği %100 yerli yazılım sayesinde müşterilerden alınan geribildirimlere dayanarak hizmetlerini geliştirmeye devam ediyor. Yeni ihtiyaçlara göre operasyonlarını güncelliyor, müşteri şikayetlerini anlık takip edip çözüme ulaştırıyor, taşıyıcıların performansını izleyip değerlendiriyor ve müşteri memnuniyetini analiz ediyor. %99 müşteri memnuniyeti oranını koruyan Hepsiexpress fark yaratan akıllı teslimat hizmetiyle e-ticaret müşterilerinin yüzünü güldürmeye devam ediyor.

 


+ Benzer Haberler
» Fuarcılıkta yıldızı parlayan kent: İzmir, hayalin gerçeğe döndüğü yer
» Her engel aşılmak içindir
» Meyve suyunda meyve oranı azaltılamaz
» Havayollarındaki tazminatlar için TL çağrısı
» Star Rafinerisi, ilk özel endüstri bölgesi oldu
» Her yıl 214 milyar TL’lik gıda çöpe gidiyor
» Su ürünleri sektörü ABD’ye ihracatta 100 milyon dolar hedefliyor
» Kurulan şirket sayısı %16,26 arttı
» Palandöken, “Gıda israfıyla mücadele hızlanmalı”
» Koç Holding, Dünyanın en iyi işverenleri listesinde ilk 100’de


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 22.10.2018
  Ticaret 20.10.2018
  Ticaret 19.10.2018
  Ticaret 18.10.2018
  Ticaret 17.10.2018
  Ticaret 16.10.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni