• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

KOBİ’ler dijital pazarlamaya yatırım yaptı

16 Ekim 2020 Cuma 16:00
12
14
16
18

KOBİ’ler dijital pazarlamaya yatırım yaptı

   ► Türkiye’deki KOBİ’lerin yüzde 63’ü online araçları, müşterilerle iletişim kurmak amacıyla kullanıyor. İnterneti ürün veya hizmet satışı için kullanan KOBİ’lerin oranı yüzde 56 iken, bilgi edinmek amacıyla kullananlarınki yüzde 58.

           HABER MERKEZİ     
     E-ticaret altyapı sağlayıcılarından IdeaSoft, müşterilerinin rekabet içerisinde bulundukları pazarda olabilecek en üst seviyeye erişebilmelerini sağlamak için EG Bilişim Teknolojileri ile işbirliği yaptı. IdeaSoft müşterileri, bu çözüm ortaklığı sayesinde dijital pazarlama araçlarını iş süreçlerine dahil ederek yoğun rekabette öne çıktılar. Gerçekleşen iş birliği sayesinde 300 e-ticaret sitesi, Google reklam yönetimi, sosyal medya reklam yönetimi ve veri analizi hizmetlerinden faydalandı.

KOBİ’lerin yüzde 71’i “dijital” dedi
     Türkiye’deki KOBİ’lerin yüzde 71’inin ürün veya hizmetlerini tanıtmak için dijital platformları kullandığına dikkat çeken EG Bilişim Teknolojileri CEO’su Gökhan Bülbül, “Dijital pazarlamanın ölçülebilir sonuçlarını doğru kullanan, buradan elde ettiği dönüşleri işlerine yansıtan işletmeler satış hacimlerini katlıyorlar. Özellikle Google Analytics gibi web analiz araçlarıyla müşterilerinin trafiğini analiz edip etkili kararlar alabiliyorlar. IdeaSoft ile gerçekleştirdiğimiz stratejik ortaklığımızla 300 e-ticaret sitesine dokunduk. Bu e-ticaret siteleri, müşterilerini daha iyi tanıyarak, dijital pazarlama bütçelerini etkin bir şekilde yönetebiliyor” dedi.    

Dijital pazarlama müşteriye açılan büyük bir kapı
     IdeaSoft Kurucu Ortağı ve Genel Müdürü Seyhun Recep Özkara ise iş birliği ile ilgili; “Müşterilerimizin dijital pazarlamanın sunduğu imkanlardan en doğru şekilde faydalanmalarını amaçladık. Proje sayesinde e-ticaret yapan siteler, EG Bilişim Teknolojileri’nin deneyimli kadrosundan destek aldılar ve bu sayede de etkili bir dijital pazarlama stratejisi oluşturdular. Yeni normalde dijital pazarlamaya yatırım yapmak, milyonlarca müşteriye kapıları açmak ile eş anlamlı.” dedi.


+ Benzer Haberler
» Aktif hasta sayısı 36 bini geçti
» Dünya kuru üzüm ihracatının %36’sını yapmayı hedefliyoruz
» “Demir İpek Yolu, Türkiye’siz düşünülemez”
» PTT, 180’inci yaşını kutluyor
» Türk Telekom mobil altyapısını yeniledi
» Şekerbank’tan ambalaj sektörüne avantajlı destek paketi
» İzmir’e Botanik Exposu müjdesi
» Türkiye rüzgar sanayisinde Avrupa’da 5. Sırada
» İKMİB, genç kimyacıları ve kadın kimyacıları bekliyor
» Mkolay ile 30 saniyede temassız ödeme


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.10.2020
  Ticaret 23.10.2020
  Ticaret 22.10.2020
  Ticaret 21.10.2020
  Ticaret 20.10.2020
  Ticaret 19.10.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni