• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Koronavirüs salgını sonrası iş yerlerini neler bekliyor?

08 Eylül 2021 Çarşamba 15:00
12
14
16
18

Koronavirüs salgını sonrası iş yerlerini neler bekliyor?


           HABER MERKEZİ      
     EPOS tarafından WORKTECH Academy ile ortaklaşa hazırlanan araştırmaya göre, çalışanların %80’i teknolojinin iş süreçlerindeki üretkenlikleri üzerinde olumlu bir etkisi olduğunu düşünüyor. Araştırma sonuçları; yöneticilerin üçte ikisinin teknoloji ile kuruluşlarının performansı arasındaki korelasyonları gördüğünü ve yöneticilerin %54’ünün kuruluşlarının teknolojik olarak ileriye dönük adım atması gerektiğine inandığını ortaya koyuyor.
     Kurumların bilişim ve telekom alanındaki ihtiyaçlarına en gelişmiş teknolojiler doğrultusunda en kapsamlı çözümleri, yüksek müşteri memnuniyetiyle sunmaya devam eden Bircom, koronavirüs salgını sonrası iş yerlerini bekleyen gelişmeleri masaya yatırdı.  EPOS tarafından WORKTECH Academy ile ortaklaşa hazırlanan “İşin Geleceğine Yakından Bakıyoruz” adlı rapor, koronavirüs sonrası çalışma koşullarının geleceğine ışık tuttu.  Ofis verimliliğine ilişkin son bilimsel kanıtlara, çalışanın performansına, akustik ve nörobilim alanındaki uluslararası uzmanlarla yapılan bir dizi görüşmeye dayanan rapor, ekstra üretkenlik için gereken doğru akustik koşulları sağlamaya yardımcı olabilecek somut ürün çözümlerini de sundu.   Koronavirüs salgını hayatın her alanında olduğu gibi çalışma modelleri üzerinde de oldukça büyük değişikliklere yol açtı. İş süreçlerinin online olarak takip edilmesi, evden çalışmanın da yolunu açtı. Evden çalışma modeli ise bazı sorunlara yol açarken özellikle son dönemde hibrit çalışma modelleri öne çıktı.

     İşin Geleceğine Yakından Bakıyoruz” adlı rapor sonuçlarında öne çıkan başlıklar arasında,  değişen çalışma modelleri ile teknoloji arasındaki bağıntı dikkat çekti.  Teknoloji yatırımları çalışan performansını artırıyor Araştırma, çalışanların %80’inin teknolojinin işteki üretkenlikleri üzerinde olumlu bir etkisi olduğunu düşündüğünü gösterdi. Yöneticilerin üçte ikisinin teknoloji ile kuruluşlarının performansı arasındaki korelasyonları gördüklerini ortaya koyan araştırma, yöneticilerin %54’ünün kuruluşlarının teknolojik olarak ileriye dönük adım atması gerektiğine inandığını da gösterdi.  Araştırmanın bir diğer dikkat çeken başlığı ise üretkenlik olarak öne çıktı. Sonuçlara göre; çalışanların %33’ü, iki aydan uzun bir süre uzaktan çalışmanın ardından daha üretken olmalarını sağlayacak uygun kuruluma, araçlara ve teknolojiye sahip olmadıkları için mevcut ev ortamında kendilerini daha az üretken hissettiklerini belirttiği görüldü. Çalışılan her yerde akustik performans artırılmalı Raporun vardığı sonuçlar arasında, koronavirüs salgını sonrası yüksek performanslı bir iş yeri elde etmeyi umut eden herhangi bir kuruluşun, çalışanlarının iş sürelerini yürüttüğü her yerde akustiği yeniden dizayn etmek zorunda kalacağını da ortaya koydu.
 
Pandemi sonrası video iletişimin önemi artmaya devam edecek
     Bircom CEO’su Can İlkhan, “Koronavirüs, ülkemiz de dahil olmak üzere, pek çok ülkede mümkün olan işkollarında evden çalışmayı bir seçenek haline getirdi.  Evden çalışma, mobilleşen iş dünyası nedeniyle kolay ama bazı durumlarda yüz yüze ya da sesli iletişim hala gerekli. Video konferans, sesli konferans ve kurumsal kulaklık çözümlerimizle evden çalışma ortamına geçiş yapan şirketlerin ihtiyaçlarını karşılayacak profesyonel çözümler sunmaktayız.  Evlerini ofis düzeninde ve kalitesinde yaşamak isteyen çalışanlar için Active Noise Cancellation özellikli kurumsal kulaklıklar ile çalışanları ortam gürültüsünden ve evin içerisindeki seslerden izole ederek çalışma ortamlarını güçlendiriyoruz” diyor.  Pandemi sonrası video iletişimin öneminin artmaya devam edeceğini öngördüklerinin de altını çizen İlkhan, “Bu sebeple bu alandaki yatırımlarımızı ve ekiplerimizi genişleterek pazar payımızı artırmayı planlıyoruz. Bu yeni düzende çalışanların bir kısmı ofislerinden bir kısmı ise uzaktan çalışmayı sürdürecek. Bu kapsamda iş birliklerini aynı anda gerçekleştiren video iletişim teknolojilerine olan talep de artacak. Toplantı odalarını bu sistemin dışında bırakmamız tabi ki mümkün değil. Birçok kurum bu hibrit yapıları kurabilmek için kullandıkları iletişim platformları ile uyumlu oda tabanlı video konferans cihazlarını ya test ediyor ya da alımlarını tamamlamaya çalışıyor. Bu konuda da tüm ekibimizle birlikte sahada kurumlara; hem demo ve hem de kurulum anlamında destek olmayı sürdürmekteyiz. Önümüzdeki dönemde de sektörün ihtiyaçlarını karşılamaya yönelik yeni girişimlerimiz olacak” dedi. 


Bircom Hakkında:
Bircom, müşterilerinin ihtiyaçlarına ve amaçlarına ‘iyi teknoloji’ deneyimi ile kavuşmasını hedefliyor. 49 yıllık deneyimi ile ürün ve hizmeti birlikte sunan Bircom, güçlü organizasyon yapısı ve 80’den fazla genç çalışanı ile net, çözümcül ve verimli şirket kültürünü merkezine koyuyor.
Bircom, ürün ve hizmetleriyle ilgilenen herkesi müşterisi olarak ekosistemine dâhil ederek satış öncesinde olduğu gibi sonrasında da tüm iletişim kanallarını açık tutuyor ve kesintisiz çözüm üretiyor. Bircom, tüm bu süreçlerini ISO 10002 müşteri deneyimi standartları ile esnek, objektif ve tarafsız bir şekilde oluşturuyor. Müşterilerinin kişisel verilerinin gizliliğine saygı duyuyor.
Bircom, kendi alanında teknoloji lideri olan 2n, Audiocodes, Grandstream, EPOS, Teltonika, Yealink ve Dahua gibi dünyaca ünlü markaların Türkiye distribütörlüğünü yürütmektedir. Her sektörden farklı büyüklükteki firmalara, Xpeech, Callipso gibi kendi markalarıyla da yüksek kaliteli iletişim çözümleri sunar. Ayrıca 2020 yılından itibaren toplantı çözümlerinde lider olan Zoom’u da temsil ettiği markalar arasına eklemiştir. Kulaklık, IP telefon, IP Santral, Ağ & Modem, GSM Terminal (FCT), VoIP Ağ Geçidi & SBC, Konferans Sistemleri, Asansör Çözümleri, Akıllı Ev Sistemleri ve Yazılım Ürünleri gibi kurumsal teknoloji çözümlerini de en yüksek müşteri memnuniyetiyle sunmaktadır. Temsil ettiği küresel markaların ülke çapında dağıtım, lokalizasyon, eğitim, kurulum ve satış sonrası hizmetleri Bircom tarafından başarıyla sürdürülüyor. Bircom, sahip olduğu güçlü satış kanalları üzerinden seçkin iş ortakları ile markalarının her yerde erişilebilir olmasını da sağlıyor.
Bünyesindeki inovasyon merkeziyle bilişim alanında da çalışmalarını sürdüren Bircom, en hızlı büyüyen teknoloji şirketlerinin sıralandığı Deloitte Teknoloji Fast 50 Türkiye Programı’nda 2007-2018 yılları arasında 8 kez listelenmiş, Avrupa ve Ortadoğu-Afrika bölgesinde ‘En Hızlı Büyüyen Teknoloji Şirketleri’ listesinde de birçok kez yer alarak uluslararası başarısını da tescil etmiştir.


 


+ Benzer Haberler
» “Hem İzmir’e hem de ülkemize umut olmayı başardık”
» EGİKAD ile Yabancı Diller Yüksekokulu’ndan işbirliği
» İşbir Yatak’tan İzmir’e yeni Uyku Merkezi
» Hitit Üniversitesi bina işleri yaptıracak
» DEÜ, kariyer planlamada lider üniversiteler arasında
» Koç Topluluğu’nun pandemiden önce 97 Bin olan istihdamı bugün 110 binin üzerine çıktı
» Kozmetik sektörü 5 milyar dolara koşuyor
» Balkan rüzgârı devam ediyor
» Çorum İl Sağlık Müdürlüğü patoloji test karşılığı tam otomatik immünohistokimya sistemi satın alacak
» SunExpress’ten kış sezonunda yeni rotalar


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 28.09.2021
  Ticaret 27.09.2021
  Ticaret 25.09.2021
  Ticaret 24.09.2021
  Ticaret 23.09.2021
  Ticaret 22.09.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni