• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Kärcher’den tüketicilerine daha güvenli ve konforlu hizmet için yeni bir işbirliği

04 Mayıs 2021 Salı 11:00
12
14
16
18

Kärcher’den tüketicilerine daha güvenli ve konforlu hizmet için yeni bir işbirliği

           HABER MERKEZİ      
     Dünya çapında temizlik teknolojilerinin öncüsü Alman devi Kärcher, Türkiye’de müşteri memnuniyetine yönelik çalışmalarıyla sektöre örnek olmaya devam ediyor.  Kärcher www.karcher.com üzerinden alışveriş yapan tüketicilerine daha güvenli ve konforlu bir hizmet vermek için Kolay Gelsin ile yeni bir işbirliğine imza attı.
     Dünya çapında temizlik teknolojilerinin öncüsü Alman devi Kärcher, Türkiye’de müşteri memnuniyetine yönelik çalışmalarıyla sektöre örnek olmaya devam ediyor. Ev & Bahçe kategorisinde www.karcher.com üzerinden yapılan alışverişlerde koşulsuz iade süresini 30 güne çıkaran, teknik servis ekibi ile de tüketicilerinin kapısına kadar giderek bedelsiz hizmet veren Kärcher, Kolay Gelsin ile gerçekleştirdiği iş birliği ile tüketicilerine yepyeni avantajlar sunuyor. Söz konusu işbirliği ile müşteri deneyimini daha da iyileştirmeyi amaçladıklarını aktaran Kärcher Türkiye Genel Müdürü Gökhan Gökmen şu bilgileri verdi:

En az temasla, aynı gün teslimat
     “Müşterilerimizin www.karcher.com’dan yaptıkları alışverişlerde paketlerinin daha güvenli taşınmasını sağlamak istedik. Bu işbirliği ile pandemi sürecini yaşadığımız şu dönemde her şeyden önce tüketicilerimize paketlerinin yüzde 70 daha az temasla ulaşmasını sağlamış olacağız. Bu iş birliği ile siparişlerin ertesi gün teslimatını sağlarken, Temmuz ayından başlayarak da İstanbul’daki siparişleri, sipariş verilen gün içinde teslim ediyor olacağız. Üstelik müşterilerimiz siparişlerinin teslimatını canlı olarak uygulama üzerinden telefonları aracılığıyla da takip edebilecekler.”
     Kärcher olarak tüketicilerine onların hayatlarını kolaylaştıran çok çeşitli, inovatif ürünler sunduklarını söyleyen Gökmen, sorumluluklarının müşterilerini sadece Kärcher’in mükemmel ürünleri ile bir araya getirmekle bitmediğini ifade etti. “Satış sonrası hizmetlerde de mükemmelik önemli” diyen Gökmen Gökmen, müşteri memnuniyetinde çıtayı daha da yükseltecek yeniliklere imza atmaya devam edeceklerini aktardı.


+ Benzer Haberler
» Kurulu gücün yüzde 52’si YEKA’dan
» Kamuda işe alımlar tek kapıdan yapılacak
» Mobil ödeme alışverişleri 2,5 katına çıktı
» “Türkiye’nin çıkışı üretimde, yeni girişimcilere ihtiyaç var”
» İsraf edilen ekmeğin üretiminde yıllık 18 bin kamyon un kullanılıyor
» DHL Global Forwarding’den Türkiye’ye doğrudan demiryolu hizmeti
» e-menşe belgesinde blokzinciri uygulamaları
» Türk Eximbank, 785 milyon ABD doları tutarında kaynak sağladı
» “Belirsizliğin ortadan kaldırılması tüm taraflara fayda sağlayacak”
» Günlük vak’a sayısı 11.394, iyileşen sayısı 37.261


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 17.05.2021
  Ticaret 12.05.2021
  Ticaret 11.05.2021
  Ticaret 10.05.2021
  Ticaret 07.05.2021
  Ticaret 06.05.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni