• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

McDonald’s’tan “Efsaneye bu yakışır” dedirten kampanya

08 Ağustos 2018 Çarşamba 09:00
12
14
16
18

McDonald’s’tan “Efsaneye bu yakışır” dedirten kampanya

   ► 50’den fazla ülkede geçerli ‘Big Mac Coin’ler 9 Ağustos’tan itibaren Türkiye’de.

           HABER MERKEZİ     
     McDonald’s’ın, küresel ikon ürünü Big Mac’in 50’nci yaşına özel çıkardığı ‘Big Mac Coin’ler 9 Ağustos’ta Türkiye’de… McDonald’s mobil uygulamasındaki Big Mac Coin fırsatını kullandıkça kazanılacak ‘Big Mac Coin’lerle 50’den fazla ülkede McDonald’s restoranlarından bedava Big Mac alınabilecek. 5 farklı tasarıma sahip ‘Big Mac Coin’ler, koleksiyoncuların da gözdesi olacak.
     McDonald’s, efsane ürünü Big Mac’in 50’nci yaşını ‘Big Mac Coin’ ile ölümsüzleştiriyor. Türkiye’de 9 Ağustos’ta başlayacak kampanya dahilinde, Big Mac sevenler McDonald’s restoranlarında McDonald’s mobil uygulaması üzerinden ‘Big Mac Coin’ teklifini seçerek verecekleri Big Mac menü siparişlerinde bir adet ‘Big Mac Coin’ kazanma fırsatı yakalayacak. Bir adet ‘Big Mac Coin’ karşılığında bir adet Big Mac bedava alınabilecek.

1 Big Mac Coin = 1 Big Mac
     ‘Big Mac Coin’ler, Big Mac’in her on yılını temsil eden beş farklı tasarıma sahip… Ön yüzünde Big Mac’in 50’nci yıldönümü kutlanırken, arka yüzünde son 50 yılda dünyayı etkileyen gelişmeler yer alıyor. 70’lerin ‘çiçek gücü’, 80’lerin pop sanatı, 90’ların soyut şekilleri, 2000’leri simgeleyen teknoloji ve 2010’lardaki iletişim evrimi ‘Big Mac Coin’ tasarımlarına ilham verdi. Ayrıca ‘Big Mac Coin’lerde Arapça, İngilizce, Endonezce, Çince, Portekizce, Fransızca ve İspanyolca olmak üzere yedi farklı dil yer aldı.
     Bugün ‘hamburger’ denilince milyonlarca insanın aklına gelen Big Mac tam 50 yıl önce McDonald’s’ın ilk işletmecilerinden Michael “Jim” Delligatti tarafından misafirlerin istekleri doğrultusunda hazırlandı. Özenle hazırlanan hamburger ekmeği, iki dana köftesi, taptaze marulu ve turşusuyla birlikte özel Big Mac sosu, onu küresel bir ikon yaptı. Türkiye’de de her yıl yaklaşık 10 milyon kişi, aynı cümleyi kuruyor: “Bir Big Mac menü alabilir miyim?”

     Big Mac sadece efsane lezzetiyle McDonald’s standardizasyonunun sembolü değil aynı zamanda tüm dünyada kullanılan finansal bir gösterge… Big Mac Endeksi, bir hızlı servis sektörü ürünü üzerine kurulan ilk finansal gösterge olarak tam 22 yıldır ekonomistler tarafından referans olarak kullanılıyor. Dolar karşısında diğer para birimlerinin değerlerini hesaplamanın en kolay yolu olarak görülüyor.
     *40 bin adetle sınırlı ‘Big Mac Coin’lerin nakit değeri yoktur ve sadece 31 Aralık 2018’e kadar McDonald’s restoranlarında bir ücretsiz Big Mac için kullanılabilir. Kampanya paket serviste ve havalimanı restoranlarında geçerli değildir. Big Mac Coin, sadece McDonald’s mobil uygulamasındaki Big Mac Coin teklifi kullanılarak restoran içerisinde verilecek Big Mac Menü siparişlerinin yanında alınabilecektir.

Türkiye’de McDonald’s
     ‘BrandZ En Değerli 100 Küresel Marka’ çalışmasına göre dünyanın en değerli 8. markası olan ve Türkiye’de ilk restoranını 1986 yılında açan McDonald’s, 2005 yılından bu yana Anadolu Grubu (Anadolu Endüstri Holding) çatısı altında faaliyet göstermektedir. McDonald’s, bugün yaklaşık 260 restoranı ve 6000 civarında çalışanı ile yılda 100 milyon kişiye hizmet vermektedir. McDonald’s, sunduğu ürün ve hizmetlerin %95’ini Türkiye’de üretim yapan tedarikçilerden temin etmektedir.

McDCafé
     McCafé yaklaşık 20 yıl önce Avustralya’da doğmuş bir konsepttir. Dünyada 32 ülkede 1300’den fazla restoranda faaliyet gösteren kahve zinciri McCafé, Türkiye’de McDCafé adıyla 25 McDonald’s restoranında hizmet vermektedir. McDCafé’lerde, Espresso’dan Capuccino’ya, Flatwhite’dan Americano’ya, Latte’den Türk kahvesine, Frappe’den, Smoothie’ye kadar, birçok sıcak ve soğuk içecek seçeneklerinin yanında birbirinden lezzetli kek ve muffin gibi damak zevkine hitap eden yiyecekler de bulunmaktadır.

McDonald’s Çocuk Vakfı Hakkında
     1974 yılında ABD’de kurulan günümüzde 64 ülkede faaliyet gösteren RMHC’nin (Ronald McDonald House Charities) bir uzantısı olarak Türkiye’de 2001 yılında faaliyete geçen McDonald’s Çocuk Vakfı’nın misyonu, çocukların sağlığı ve mutluluğu için projeler gerçekleştirmektir. McDonald’s Çocuk Vakfı, bu misyon çerçevesinde bugüne kadar 25 yerleşim merkezindeki 29 sağlık kuruluşunda 49 proje gerçekleştirmiştir. Bu projelerden yararlanan çocuk sayısı 200 bin’e yaklaşmış ve Vakfa 1,5 milyon doların üzerinde ayni ve nakdi bağış yapılmıştır.
     McDonald’s Çocuk Vakfı 2012 yılında gerçekleştirilen Şişli Etfal Hastanesi Gelişimsel Pediatri Servisi’nin inşa ve teşrifi projesi ile RMHC’nin en prestijli ödüllerini kazandı. Şişli Etfal Hastanesi Gelişimsel Pediatri Servisi Projesi kendi kategorisinde ‘En İyi Proje’ ödülünü alırken, RMHC’nin en büyük ödülü olan Kim Hill seyirci ödülüne layık görüldü.

 


+ Benzer Haberler
» Kuru incir ihracatında ilk gemi 26 Eylül’de yola çıkacak
» Nefes kredisine üçüncü faz geliyor
» S&P ve Moody’s Türkiye’nin notunu düşürdü
» Türkiye bayramda ‘aile’yi ‘tatil’e tercih ediyor
» “Gücümüzü ülkemize olan sorumluluğumuzdan alıyoruz”
» Seramiksan, yeni ürünleriyle Cersaie Seramik ve Banyo Fuarı’nda
» NISSAN’dan Bayram fırsatları
» Renault’da Ağustos ayında hurdaya ek indirim ve Kangoo’da sıfır faiz
» Apaydın, “Bayram trafiğinde daha dikkatli olunmalı”
» TOBFED: “Araç bakımı ihmal edilmemeli”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.08.2018
  Ticaret 18.08.2018
  Ticaret 17.08.2018
  Ticaret 16.08.2018
  Ticaret 15.08.2018
  Ticaret 14.08.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni