• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

MediaMarkt, tüketici içgörülerine dayalı başarılı pazarlama faaliyetlerini anlattı

15 Nisan 2019 Pazartesi 12:00
12
14
16
18

MediaMarkt, tüketici içgörülerine dayalı başarılı pazarlama faaliyetlerini anlattı

           HABER MERKEZİ     
     Teknolojinin yaşama kattığı gelişmeler hayatın her alanında değişimler yaratırken markaların tüketiciye ulaşmak için kullandığı araçlarda da farklılıklar gerçekleşiyor. Markalar artık tüketicilere daha özel yaklaşımlar sergiliyor. Bu yılki ana teması “An’lamak” olan ve 9 – 10 Nisan tarihlerinde İstanbul’da düzenlenen Araştırma Zirvesi, farklı sektörlerden alanında başarılı iş insanlarını buluşturdu.

     Zirvede konuşan MediaMarkt Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Çağanur Uçtu Atay MediaMarkt’ın bugün nasıl Avrupa’nın 1 numaralı elektronik perakendecisi olduğunu anlattı. Çağanur Uçu Atay, konuşmasında pazarlama ve iletişim trendlerine değinirken özellikle tüketicilerin alışveriş ilgisini önemli derecede etkileyen faktörlerden bahsetti.

     MediaMarkt Türkiye Pazarlama ve Kurumsal İletişim Direktörü Çağanur Uçtu Atay şöyle konuştu: “Tüketicilerimize mağazalarımızı ve internet sitemizi tekrar tekrar ziyaret etmesi için sürekli sebep yaratmalıyız. Bu yüzden de sürekli aktif olmalıyız. Ama özellikle yılın bütününe baktığımızda alışveriş ilgisini tetikleyen bazı özel günler var. Bu özel günlerin iletişimini yapmak içinse referansımızı müşteriden almalı ve önce müşteriyi doğru An’lamalıyız.

     Biz, MediaMarkt olarak; geleneksel yöntemleri de,  yeni pazar araştırma yöntemlerini de birlikte uyguluyoruz. Müşterilerimizle ilgili hem niceliksel hem de niteliksel verileri elde etmeye ve verilerin stratejik bir şekilde kullanmaya özen gösteriyoruz. Bu sadece anketler yoluyla veri toplamakla ilgili değil. Müşterilerle sosyal medya kanallarımızdan veya Çağrı Merkezimiz üzerinden doğrudan görüşmelerin öneminin farkındayız. Hem mağazada hem de e-ticarette en iyi deneyimi yaşatmak için çalışıyoruz”.


+ Benzer Haberler
» Şişecam ihracatta rekorlar kırmaya devam ediyor
» Ayakkabı sektörünün dev buluşması başlıyor
» Denizyolu baykuş seferleri başlıyor
» 2023’te 72 Milyar $ ihracat hedefi
» İş’te Kadın İşte Kadın Zirvesi
» Yaratıcı parmaklar 23 Nisan’da yarıştı
» Elektrikli ve Hibrid araçlar testi geçti
» Alaçatı fabrika ayarlarına dönüyor
» Bayramlarını Mistral Carrera’da kutladılar
» 23 Nisan İzmir’de coşkuyla kutlanıyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.04.2019
  Ticaret 23.04.2019
  Ticaret 22.04.2019
  Ticaret 20.04.2019
  Ticaret 19.04.2019
  Ticaret 18.04.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni