• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Morhipo.com 2019’da ihracat ile büyüyecek

03 Ocak 2019 Perşembe 11:00
12
14
16
18

Morhipo.com 2019’da ihracat ile büyüyecek

           HABER MERKEZİ     
     Boyner Grup güvencesiyle kurulduğu günden bu yana hız kesmeden büyüyen Morhipo.com, cirosunu yüzde 40 artırdı.
     Ayrıca e-ticaret sitesinde gerçekleşen sipariş sayısını yüzde 22, üye sayısını da yüzde 26 artırarak 8,5 milyon üyeye ulaştı.Morhipo.com, 2019’da modadaki uzmanlığını yurtdışına taşımaya, müşterilerine sunduğu hizmet kalitesini artırmak için dijital dönüşüme ve AR-GE’ye odaklanacak.
     Morhipo.com, 2018’de milyonların tercihi oldu. Her zevke ve bütçeye uygun marka ve ürün çeşitliliği, teslimat ayrıcalıkları ve güvenli alışveriş imkânları sayesinde Morhipo.com’un 2018 yılında sipariş sayısında yüzde 22, üye sayısında ise yüzde 26 artış gerçekleşti. 8,5 milyon kullanıcı sayısına ulaşan şirketin cirosu ise yüzde 40 arttı.

     2019’da modadaki uzmanlığını yurtdışına taşımayı planlayan e-ticaret sitesi, hem yeni sezonda trendi ve modayı hızlı almak isteyen hem de modayı bütçesine göre takip etmek isteyen müşterilerine sağladığı alışveriş deneyimini daha da iyileştirmek için dijital dönüşüme ve AR-GE’ye ağırlık verecek.
     Site trafiğinin yüzde 80’inin mobilden gerçekleştiğini belirten Morhipo.com Genel Müdürü Şule Kuban, 44 kişiden oluşan AR-GE ekiplerinin dijital dönüşüm ve mobil geliştirmeler konusunda projeler ürettiğini, müşterilerinden aldıkları geribildirimlerle alışveriş deneyimini sürekli iyileştirmek için çalıştıklarını ve önümüzdeki yılda da çalışmaya devam edeceklerinin altını çizdi.
     Birçok eğlenceli ve keyifli yaklaşımlarla müşterilerini karşıladıklarını belirten Kuban, “3 binden fazla markanın yüzbinlerce ürününü bir arada sunuyoruz. Ayrıca 2012 yılından bu yana kendi özel markalarımız ile ulaşılabilir fiyatlı koleksiyonlar yaratıyoruz.

     Morhipo.com’da en büyük yatırım yaptığımız alan mobil. Trafiğimizin yüzde 80’i mobilden geliyor. Mobil ciromuz son iki senede yaklaşık yüzde 640 yükseldi ve toplam ciro içindeki payını yüzde 75’e çıkardı. 2019’da dijital dönüşüm ve AR-GE’yi de odak konularımız arasına alarak müşterilerimize sunduğumuz alışveriş deneyimini üst seviyelere taşıyacağız. Türkiye’deki başarımızı ve modadaki uzmanlığımızı dünyanın çeşitli bölgelerine ulaştıracağız. 2019’un başında Morhipo.com’un ihracat operasyonlarına başlamak üzere hazırlıklarımızı tamamlıyoruz. Avrupa, MENA bölgesi ve Rusya’da hemen hemen eş zamanlı olarak başlayacağız. Farklı bölgeler için farklı iş ortaklarıyla stratejik modeller kuruyoruz” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» Şişecam ihracatta rekorlar kırmaya devam ediyor
» Ayakkabı sektörünün dev buluşması başlıyor
» Denizyolu baykuş seferleri başlıyor
» 2023’te 72 Milyar $ ihracat hedefi
» İş’te Kadın İşte Kadın Zirvesi
» Yaratıcı parmaklar 23 Nisan’da yarıştı
» Elektrikli ve Hibrid araçlar testi geçti
» Alaçatı fabrika ayarlarına dönüyor
» Bayramlarını Mistral Carrera’da kutladılar
» 23 Nisan İzmir’de coşkuyla kutlanıyor


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.04.2019
  Ticaret 23.04.2019
  Ticaret 22.04.2019
  Ticaret 20.04.2019
  Ticaret 19.04.2019
  Ticaret 18.04.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni