• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Octet Türkiye’den Citibank müşterilerine dijital çözümler

15 Eylül 2020 Salı 08:00
12
14
16
18

Octet Türkiye’den Citibank müşterilerine dijital çözümler

           HABER MERKEZİ     
     2019’da Citibank tarafından düzenlenen MENA FinTech Challenge’ın Türkiye’den tek kazananı olan Octet Türkiye, müşterileri arasına Citibank’ı da ekledi. Citibank Türkiye müşterileri, tahsilatlarını daha verimli ve hızlı bir şekilde Octet ile gerçekleştirecek.

Üç yeni ödeme çözümü sunuyor
     Citibank’ın 2019 yılında düzenlediği MENA FinTech Challenge’in Türkiye’den kazananı olan Octet Türkiye, Citibank Türkiye ile finansal teknolojiler (FinTech) alanında işbirliğine imza attı. Türkiye’de lisanslı bir ödeme kuruluşu olarak operasyonlarını yürüten Octet Türkiye, Citibank’ın Türkiye’deki kurumsal ve ticari müşterileri için “çoklu banka doğrudan borçlandırma sistemi”, “kredi kartı tahsilatları” ve “kurum fatura yöntemi” olmak üzere üç yeni çözüm sunuyor. İşletmelerin tahsilat alanında değişen ihtiyaçlarını karşılamayı hedefleyen bu dijital çözümler Citibank Türkiye müşterilerinin, B2B (Kurumlar arası) ve C2B (Bireylerden kurumlara) gibi farklı iş modellerinde tahsilatlarını hızlandırmaya imkan veriyor. Octet’in sunduğu alacak finansmanı seçeneği Citibank müşterilerinin nakit akışlarını ve çalışma sermayelerini daha iyi kullanmalarına olanak sağlayacak.

İşletmelerin operasyonel maliyeti düşecek, tahsilatlar güvence altında olacak
     Hayata geçirilecek uygulamalar ile Citibank’ın Türkiye’deki müşterileri, Octet Türkiye tarafından tahsil edilen tüm alacaklarını, internet üzerinden takip etme imkanına sahip olacak. Geniş satış ağına sahip müşterilerin farklı birçok hesap açma zorunluluğu bulunmasının yarattığı operasyonel güçlükler ve teknik entegrasyon konusunda yaşanan zorluklar, Octet Türkiye’nin portal yetkinlikleri ile aşılacak. Çoklu banka API entegrasyonları ve müşterilerin ERP sistemleriyle uyumlu raporlama seçenekleri ise müşterilerin ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş iş modellerine erişmelerini sağlayacak. Citibank’ın kurumsal ve ticari müşterilerinin operasyonel maliyetlerini düşürecek olan tüm bu uygulamalar aynı zamanda, müşterilerin distribütörlerden ve kendi müşterilerinden olan tahsilatlarının da güvence altına alınmasını sağlayacak.

Firmaların işletme sermayelerini verimli kullanmalarını sağlıyoruz
     Citibank Türkiye ile gerçekleştirilen iş birliğiyle ilgili görüşlerini dile getiren Octet Türkiye Genel Müdürü Derya Ekemen Fidan; “Sunduğumuz dijital çözümler sayesinde artık Türkiye’de işletmeler web üzerinden fatura süreçlerinde otomasyon sağlayarak daha verimli ve hızlı bir tahsilat gerçekleştirecekler. Geniş satış ağına sahip işletmelerin birçok hesabı ile uğraşma sorununu ortadan kaldırıp, onların operasyonel maliyetlerini düşürüyor olmak ve işletme sermayelerini daha verimli kullanmalarını sağlıyor olmak bize mutluluk veriyor. Özellikle Covid-19 salgını döneminde işletmeler açısından maliyetlerin bir kez daha ön plana çıktığını gözlemledik. Bu süreçte işletmelere sağlayacağı katkılar açısından bu iş birliğini çok önemsiyoruz” dedi.

Güncel dijital çözümleri sunmayı hedefliyoruz
     Citibank Türkiye Genel Müdürü Emre Karter de, Citibank olarak müşterilerine güncel dijital çözümleri sunmayı hedeflediklerini belirterek,  “Bunun önemli bir adımını Octet Türkiye ile işbirliğimiz oluşturuyor. Bu işbirliği, müşterilerimizin tahsilat alanında değişen ihtiyaçlarını karşılayarak operasyonel maliyetleri düşürmelerine ve işletme sermayelerini daha verimli kullanmalarına olanak sağlayacak.” dedi.

Tahsilat alanındaki değişen ihtiyaçları karşılayacağız
     Konuyla ilgili Citibank Türkiye Global İşlem Bankacılığı Genel Müdür Yardımcısı Murat Özlü ise, “Bu işbirliği, müşterilerimize sunduğumuz değerleri geliştirmek için Türkiye’de büyümekte olan FinTech ekosisteminin potansiyelini kullanma stratejimiz ile uyum içerisinde. Octet ile işbirliğimiz sayesinde müşterilerimizin tahsilat alanındaki değişen ihtiyaçlarını karşılamayı hedefliyoruz. Octet Türkiye’nin portal yetkinlikleri, müşterilerimizin geleneksel uygulamada karşılaştıkları tahsilat süreçlerindeki operasyonel maliyetleri düşürmelerine olanak sağlayacak.” diye görüşlerini paylaştı.


+ Benzer Haberler
» “Herkesin ortak ekmeği turizm”
» Doğal Yaşam Parkı 15 gün kapalı kalacak
» Menderes’te okullar yeni döneme hazır
» Başkan Arda’dan bisikletli mesai
» Fuar Matbaası sergisi açıldı
» Covid-19 ‘liderliği’ yeniden tanımladı
» TÜGİAD Ege Buluşması Çeşme’de yapıldı
» Akbank, 5. kez “Doğu ve Orta Avrupa’nın En İyi Ödeme Bankası” seçildi
» Alaçatı’da dört mevsim sanat...
» “Hep birlikte seferber olduğumuzda, en zor krizlerin bile üstesinden gelebiliriz”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 19.09.2020
  Ticaret 18.09.2020
  Ticaret 17.09.2020
  Ticaret 16.09.2020
  Ticaret 15.09.2020
  Ticaret 14.09.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni