• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Ortak çalışma alanlarında ekstra masraf yok

07 Ağustos 2019 Çarşamba 09:00
12
14
16
18

Ortak çalışma alanlarında ekstra masraf yok

           HABER MERKEZİ     
     İş hayatının dijitalleşmesi, klasik ofis anlayışını geride bıraktı. İşlerin dijital ortamda yürütülmesi ve ofis maliyetlerinin artması sonucu iş insanları ortak çalışma alanlarına geçiş yapıyor. Girişimciler, Freelance çalışanlar ve Start-up’lar için birçok ayrıcalıklar sunan ortak çalışma alanları, iş yeri kirası, aidat, ofis ekipmanları, Wi-Fi hizmeti, fotokopi masrafları, stopaj ve şirket hattı gibi ekstra masraflardan kurtarıyor.

     İş insanları için saatlik, aylık ve yıllık olmak üzere ofis kiralama fırsatları sunan ortak çalışma alanları, alternatif iş çözümleri ile ekonomik iş yükünü hafifletiyor. Klasik ofislerin ekonomik açıdan ekstra masraflar yaratması ortak çalışma alanlarına olan talebi öne çıkarıyor. Birçok ortak çalışma ortamında ücretsiz çay, kahve, yüksek hızlı Wi-Fi, fotokopi ve yazıcı gibi çalışanların ihtiyaç duyabileceği araç ve gereçleri ücretsiz olarak sunuyor. Ayrıca yasal iş adresi imkânı sunan ortak çalışma alanları, kurye hizmeti ve sekreter gibi kişisel çözümlerle işleri hızlandırıyor.

     Ortak çalışma alanları yaşadığımız çağın bir nimeti olduğunu belirten Servcorp Türkiye Direktörü Damla Özgönül: “Çalışanlar, günde iki kahve ücretine şehrin en merkezi ve itibarlı konumlarında, sadece üyelik ücreti ödeyerek tüm işlemlerini giderebiliyor. Şu an girişimciler, ofis giderleri arasında yer alan kira, aidat, stopaj, elektrik, su gibi çeşitli giderlerden de ortak çalışma alanları sayesinde kurtuluyor.” dedi. Özgönül ayrıca, ortak çalışma alanlarının günümüz ekonomik şartlarında sadece bir trend değil bir zorunluluk haline geldiğine de dikkat çekti.

Yüzde 40 Daha Hesaplı
     Gerek serbest çalışanlar gerekse kurumsal firmalar için ofis ve personel giderleri yüksek maliyetler oluşturuyor. Yapılan araştırmalara göre; ortak çalışma alanları, geleneksel tarzda kurulan ofislere oranla en az yüzde 40 daha az maliyete sahip. Maliyetteki bu büyük fark, start-up’lardan uluslararası firmalara kadar birçok iş insanını cezbediyor. Ayrıca günümüzde ortak çalışma alanları, artık genç profesyonellerin sosyalleşmeleri için popüler bir mekan olmanın yanı sıra, aynı zamanda işletmelerin büyümeleri için uygun bir platform haline geldi.


+ Benzer Haberler
» İki Ur-Ge projesi birden başlıyor
» Cari denge 1.55 milyar $ fazla verdi
» Soyer: Destek Türkiye’de ilk kez İzmir için sağlandı
» Palandöken, “Krediye ulaşmanın önündeki engeller kaldırılsın”
» Balıkta KDV yüzde 8’den yüzde 1’e indirilsin
» Buca Metrosu için start verildi
» İşler: Nitelikli yabancı ziyaretçiyle buluşmalıyız
» EMİNEVİM kentsel dönüşüm modelini tanıttı
» Konak’ta atık ilaç projesinde büyük başarı
» MEDREG’de türkiye rüzgarı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 12.12.2019
  Ticaret 11.12.2019
  Ticaret 10.12.2019
  Ticaret 09.12.2019
  Ticaret 07.12.2019
  Ticaret 06.12.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni