• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

PepsiCo yılın ilk yarısında küresel satışlarını yüzde 3,3 artırdı

25 Temmuz 2020 Cumartesi 09:00
12
14
16
18

PepsiCo yılın ilk yarısında küresel satışlarını yüzde 3,3 artırdı

   ► PepsiCo, ikinci çeyrekte yaşanan küresel pandemiye rağmen atıştırmalık kategorisindeki başarılı performansının katkısıyla yılın ilk yarısında küresel satışlarını yüzde 3,3 oranında artırma başarısı gösterdi.

           HABER MERKEZİ     
     Dünyanın en büyük yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo, 2020 yılının ilk yarı finansal sonuçlarını açıkladı. Yaşanan küresel pandemi sebebiyle ikinci çeyrek organik cirosu yüzde 0,3 azalan şirket, 2019 yılının ilk yarısı itibariyle küresel satışlarını yüzde 3,3 oranında arttırmayı başardı.

     PepsiCo, küresel içecek satışlarında pandemiyle birlikte yaşanan ciro küçülmesina karşılık, atıştırmalık kategorisinde kaydedilen yüzde 5 organik ciro büyümesinin katkısıyla toplam satışlarda performansını geliştirdi. Şirket bu dönemde Kuzey Amerika’da Rockstar ile entegrasyon sürecini ve Bang Energy dağıtımını neredeyse tamamladı. PepsiCo ayrıca Çin’de BE & Cheery’nin satın alımını da bu süreçte tamamlamış oldu.

     Finansal sonuçlar hakkında konuşan PepsiCo Yönetim Kurulu Başkanı ve CEO’su Ramon Laguarta, “COVID-19 salgınının bir sonucu olarak önemli zorluklarla ve belirsizliklerle karşılaşılmasına rağmen, işlerimizin ikinci çeyrek boyunca nispeten iyi performans sergilemiş olması bizim için büyük bir anlam ifade ediyor. 

     Özellikle küresel atıştırmalıklar ve gıda işimizde dikkate değer bir dayanıklılık göstermiş olmamız bize önemli katkılar sağladı. Mart ve Nisan ayları zorlu geçmesine rağmen pek çok ekonominin kademeli olarak tekrar açılmaya başlaması ile beraber Mayıs ve Haziran’da işletme performansımızda ve kanal dinamiklerimizde iyileşme gördük.

     Bununla birlikte artan değişkenlik ve pandeminin uzun vadeli sonuçları hakkında çok fazla belirsizlik devam ediyor. Bu koşulları dikkate alarak önümdeki dönemde; güçlü marka portföyümüz, çevik tedarik zincirimiz, esnek Satış ve Dağıtım sistemlerimiz ve üretim kapasitemizle büyümemize devam ederken rekabet avantajlarımızı da geliştirerek gelecekte daha da güçlü bir şirket ortaya çıkarmak için var gücümüzle çalışmaya devam edeceğiz” dedi.


+ Benzer Haberler
» Günlük test sayısında rekor: 70.192
» 12 aylık cari açık 11 milyar $
» Türkiye, Birleşik Krallık ile STA’ya çok yakın
» Sanayi üretimi yıllık yüzde 16,9 azaldı
» Köşger İESOB’yi ziyaret etti
» Türkiye Kalkınma ve Yatırım Bankası, aktiflerini 22 milyar TL’ye yükseltt
» Mobil siber güvenlik tehditlerine dikkat!
» 150 çeşit oyuncağın anavatanı Türkiye
» Hak-İş’ten, uluslararası alanda iş birliği ve dayanışma
» Gürer: “Şiddet, toplumsal bir karşı duruş ile önlenir”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticarit 15.08.2020
  Ticaret 14.08.2020
  Ticaret 13.08.2020
  Ticaret 12.08.2020
  Ticaret 11.08.2020
  Ticaret 10.08.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni