• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Pınar Su, ihracat ile büyümeyi hedefliyor

06 Mart 2019 Çarşamba 15:00
12
14
16
18

Pınar Su, ihracat ile büyümeyi hedefliyor

           HABER MERKEZİ     
     Türkiye’den ihraç edilen su markaları içerisinde lider şirketlerden olan Pınar Su, Şubat ayında Dubai Dünya Ticaret Merkezi’nde düzenlenen dünyanın en büyük gıda fuarı Gulfood Fuarı’na katıldı. Türkiye su ihracatının yüzde 13,6’sını tek başına gerçekleştiren Pınar Su, hedef büyüterek Asya pazarına açılıyor. Türk suyunu 20 ülkeye satarak bu alanda lider konumuna gelen Pınar Su, şimdi de Çin ve Uzak Asya pazarlarına girecek.

     Global trendleri ve Türkiye pazarındaki tüm gelişmeleri yakından izlediklerini belirten Pınar Su Operasyonlar Direktörü Koral Kalpaklıoğlu, “2018 yılında toplam satışlarımızın %11’ini yurt dışı pazarlara gerçekleştirdik. Geçtiğimiz yıl başta İngiltere, Almanya ve Avrupa ülkeleri ihracatımızın %78’lik bölümünü oluşturdu. 2018 yılında mevcut ve potansiyel pazarlar için geliştirdiğimiz Pınar Frii ve Pınar Limonata ürünlerimizin de ihracatına da başladık”dedi.

İhracat yüzde 48 büyüdü
     Pınar Su’yun  yeni ürün geliştirme çalışmalarıyla yurt içi ve dışında pazar payını daha da artırmayı hedeflediklerini belirten Koral Kalpaklıoğlu, “Ulusal düzeyde satış yapan büyük firmalar içerisinde %100 Türk sermayeli tek şirket olarak önemli sorumluluklar üstleniyoruz. Sahip olduğumuz laboratuvar imkanlarıyla suyu, kaynaktan doluma üretimin her aşamasında fiziksel, kimyasal ve mikrobiyolojik testlerden geçirerek tüketicimize sunarken, 20 ülkeye de ihracat yapıyoruz.

     018 yılında Türkiye’nin toplam su ihracatının %13,6’sını gerçekleştirdik. İhracatımızı 56 bin tona, ihracat gelirlerimizi de 7,1 milyon ABD dolarına çıkarmayı başardık. İhracatımızda 2018 yılında %48 oranında büyüme sağladık. ABD, Almanya, Azerbaycan, BAE, Bahreyn, Çekya, Irak, İngiltere, İrlanda, İsviçre, Katar, KKTC, Kosova, Kuveyt, Malta, Romanya, Singapur, Trinidad&Tobago, Ukrayna ve Yunanistan pazarlarına ihracat yaptık. 2019 yılında ise hedef pazarlarımız Çin ve diğer Uzak Asya ülkeleri olacak. Yeni pazarlara yönelik çalışmalarımız önümüzdeki dönemde de aynı hızla devam edecek.” dedi.

     2019 yılında üretmeye başladığı katma değerli içecek ürün çeşitleriyle başta aktif olduğu ülkeler olmak üzere tüm dünyada yeni pazarlara giriş yapmayı planlayan Pınar Su, bu sayede ihracat gelirlerini de artırmayı hedefliyor. Çin ve diğer Uzak Asya pazarlarına giriş hazırlığında olan Pınar Su, dünya çapındaki genişlemesine devam edecek.

 


+ Benzer Haberler
» Eximbank’ta hedef 48.4 milyar $
» EPDK katkılı akaryakıt ile ilgili düzenlemeye gitti
» Kısa vadeli dış borç, Mayıs’ta 120,4 milyar dolar
» İhracatçılara teminat mektubu kolaylığı
» Torba yasa meclisten geçti
» Başkan Sengel kadınlar için harekete geçti
» Karşıyaka’da ‘dayanışma’ ziyaretleri
» Bergama’dan Ankara’ya çam fıstığı seferberliği
» Radikal’den dereceye giren öğrencilere eğitim bursu
» “İzmir’in kalbi Çiğli’de atacak”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 19.07.2019
  Ticaret 18.07.2019
  Ticaret 17.07.2019
  Ticaret 16.07.2019
  Ticaret 15.07.2019
  Ticaret 13.07.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni