• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

RTB House, yapay zekâ pazarlama laboratuvarını açtı

18 Mayıs 2018 Cuma 09:00
12
14
16
18

RTB House, yapay zekâ pazarlama laboratuvarını açtı

           HABER MERKEZİ     
     RTB House’un yeni araştırma birimi, yayıncılara ve reklamverenlere yönelik son model pazarlama teknolojisi çözümleri üzerine araştırma ve geliştirme çalışmaları yapacak.
     Kampanyalarının tamamında derin öğrenme algoritmalarını başarıyla kullanan RTB House, kurduğu Yapay Zeka Pazarlama Laboratuvarı ile bir kez daha kendisi ve reklamcılık sektörü için yeni bir hedef belirliyor. Yapay Zeka Pazarlama Laboratuvarı, geniş kapsamlı olarak pazarlama alanında araştırma ve geliştirme çalışmaları yürüten dahili bir birim olacak. Ana AR-GE departmanından ayrı bir birim olan laboratuvarda yeni pazarlama teknolojisi çözümleri icat etmeye ve geliştirmeye yönelik bir ortam oluşturulacak.

     İlk yılı için 5 milyon dolarlık bir bütçe ayrılan Yapay Zeka Pazarlama Laboratuvarı’nı hakkında konuşan RTB House CEO’su Robert Dyczkowski, “Birincil alanımız olan kişiselleştirilmiş yeniden hedefleme sistemimizin iyileştirilmesi üzerinde yoğun olarak çalıştık. 2017 yılında en büyük hedeflerimizden birine ulaşarak tahmin mekanizmamızdaki önemli unsurların tamamında derin öğrenme teknolojisinden yararlanmaya başladık. Bu başarı yalnızca bizim için değil tüm pazarlama sektörü için de dev bir atılım oldu. Yine ezber bozan bir çözüm geliştirmek amacıyla bilgi, teknoloji ve kaynaklarımızı yeni alanlara yönelteceğiz. Bu açıdan en çok umut vadeden alanlardan biri, reklamverenlerin yeni trafik elde etmesinin daha etkili bir hale getirilmesidir” dedi.

     Avrupa’nın en hızlı büyüyen ilk 10 teknoloji şirketi arasında yer alan RTB House’un şu anda 70’ten fazla ülkede Adidas, Hotels.com, New Balance, Trivago, Sephora ve Walmart.com gibi iyi bilinen markaları da içeren 1.200’ün üzerinde müşterisi bulunuyor.
     Financial Times 1000 listesinde Avrupa’da teknoloji sektöründe en hızlı büyüyen şirketler arasında gösterilen RTB House, gerçek zamanlı teklif verme modelinde reklam satın almak için kendi teknolojisini geliştirmeyi ve uygulamayı başaran dünyadaki birkaç şirketten biri olarak faaliyet gösteriyor.

Derin öğrenme ayda 10 milyar reklamı işliyor
     RTB House, tamamen derin öğrenme algoritmalarından yararlanan ilk ve tek yeniden reklam hedefleme şirketi olarak öne çıkıyor. Derin öğrenme işlevi, verileri kullanarak üst düzey özet modelleri hazırlıyor ve insan beyninin büyük bir hızla veri işleme şeklini taklit ederek insanların karar verirken kullandığı kalıpları oluşturuyor. Derin öğrenme ile desteklenen birinci sınıf yeniden hedefleme platformu, şu anda saniyede 1 milyon talep, ayda 10 milyar reklam görüntüleme ve günde yaklaşık 3,5 milyon tıklama işliyor.
     Yapay zeka ile güçlendirilen programatik satın alma ve yeniden hedefleme çözümleri hakkında daha fazla bilgi için www.rtbhouse.com adresini kullanabilirsiniz.

 


+ Benzer Haberler
» “Konkordatolar ekonomik hayatı derinden etkiliyor”
» Aslan, ilçe ilçe proje anlatıyor
» Zıtlaşma yok, centilmenlik var
» “Topluluğumuzun yarattığı ciro, Türkiye milli gelirinin yüzde 7’sine eşdeğerdir”
» Güzelbahçe Piri Reis, Fransız televizyonunda
» Galataport Projesi MAPIC 2018 ile ilk kez uluslararası arenada
» Güneşten payımızı alalım
» Yabancılara gayrimenkul satışı %58,5 arttı
» Altın Orman, satış başarısıyla dikkat çekiyor
» TOBTİM’den Karlov Vakfı’na anlamlı jest


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 17.11.2018
  Ticaret 16.11.2018
  Ticaret 15.11.2018
  Ticaret 14.11.2018
  Ticaret 13.11.2018
  Ticaret 12.11.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni