• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Sanal santral KOBİ’lerin hayatını kolaylaştıracak

19 Nisan 2017 Çarşamba 16:00
12
14
16
18

Sanal santral KOBİ’lerin hayatını kolaylaştıracak

           HABER MERKEZİ     
     Defne Telekomünikasyon tarafından geliştirilen Sanal Santral (Virtual PBX) Platformu, fiziksel bir santral yatırımı gerektirmeden firmaların farklı lokasyonlardaki ofislerini, çalışanlarını, müşterilerini sanal ortamda birleştiriyor.
     Defne Telekomünikasyon’un Sanal Santral (Virtual PBX) Platformu ile mobil telekom operatörleri KOBİ’lere geleneksel PBX yatırımı yapmadan da kurumsal bir imaj yaratma imkanı sunabiliyor.

     Mobil operatörler güvenli Sanal Santral Platformu üzerinden yüzlerce KOBİ’ye aynı zamanda hizmet verebiliyor. Sanal Santral hizmetini mobil operatörden ister aylık, ister yıllık kullanacağı kadar paketler halinde alabilen işletmeler, farklı lokasyonlardaki ofislerini, çalışanlarını, müşterilerini sanal ortamda birleştirebiliyor.

     KOBİ’ler için operasyonel maliyetleri de düşüren sistem, arayanı akıllı IVR menüsü ile yönlendirerek istenilen departmana veya çalışana, ofis dışında olsa bile ulaşılmasını ya da mesaj bırakılmasını ve bırakılan mesajların sonradan dinlenmesini sağlıyor. Sanal Santral’ın önemli özellikleri arasında IVR menüsü üzerinden sesli çağrı yönlendirme, arayanın mesajını kaydetme ve iletme, bırakılan mesajları dinletme, kullanıcı adı ve şifresiyle tüm arama detaylarını anlık olarak sistem üzerinden takip etme de bulunuyor.

     Defne Telekomünikasyon Genel Müdürü Oğuz Haliloğlu, “Özellikle personel sayısı 10’dan az olan işletmelerde geleneksel PBX yatırımının maliyeti işletme ölçeğine göre hayli yüksek oluyor. Sanal Santral’in en büyük avantajlarından biri, fiziksel bir santral yatırımı gerektirmemesi ve operasyonel maliyeti düşürmesi. Sanal Santral Platformu, KOBİ’lerin çalışma alanını bir ofisle sınırlandırmadan dahili numaraları farklı binalarda, şehirlerde, hatta ülkelerde olsa bile aynı sistem üzerinden birleştirip etkin iletişim ortamı sunuyor.“ dedi.

 


+ Benzer Haberler
» “Kırmızı ete soruşturma yok”
» Deri sektör kurulu sektör sorunlarını görüşmek üzere İzmir’de toplandı
» Yabancı turistlerin kartlı ödemeleri yüzde 72 arttı
» Kamu-BİB’nin teması “Dijital Devlet”
» Türk Standardları Enstitüsü’ne otomotiv ve eğitim görevi
» Bina inşaatı maliyet endeksi %4,8 arttı
» Kredi kartı borcunu ödeyemiyoruz
» “1” numaraların büyük güç birliği
» Otokar’ın yeni otobüsü ULYSO Avrupa’da tanıtıldı
» ‘Botanik Okulu’ İzmir Kipa AVM’lerinde!


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 20.10.2017
  Ticaret 19.10.2017
  Ticaret 18.10.2017
  Ticaret 17.10.2017
  Ticaret 16.10.2017
  Ticaret 14.10.2017
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni