• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Sinemia, gelirlerinin %93’ünü yurtdışı pazarlardan elde ediyor

07 Ocak 2019 Pazartesi 12:00
12
14
16
18

Sinemia, gelirlerinin %93’ünü yurtdışı pazarlardan elde ediyor

           HABER MERKEZİ     
     Sinemia, ABD açılımı ardından son bir yılda global gelirlerini 38 kat büyüttü. Geçtiğimiz yıl ABD ile birlikte Kanada ve Avustralya açılımını da başlatan ve şu an Türkiye, ABD, İngiltere, Kanada ve Avustralya pazarlarında faaliyet gösteren Sinemia, toplam gelirinin %93’nü yurtdışından elde ediyor. 2018’de üyelik sistemi ABD’de hızla yaygınlaşmaya başlayan ve global açılımlarla büyümeye devam eden Sinemia, ayda 5 milyon üstünde tekil sinemasevere ulaşırken, toplam 6,500 sinema salonu ve 56,000 ekranda hizmet sunuyor.

     2018 yılında şirket gelirlerinde 38 kat büyüme sağlayan Sinemia, global pazarlarda kendini göstermeye devam ediyor. Şirket, geçtiğimiz bir yıl içerisinde 4 kıta ve 5 ülkede hizmet vermeye başladı. Büyüme trendini 2018 yılında da sürdürerek yeni teknolojileri hayata geçiren Sinemia, üyelik sistemi sayesinde sinemaya gidiş alışkanlıklarını değiştiren iş modelini dünyaya tanıtmak için çalışmalarına devam ediyor.

     Banka kartı altyapısının ve mobil cihazların kullanıldığı tüm ülkelerde hemen ve kolayca yayına girebilecek inovatif Fintech tabanlı bir altyapıya sahip olan Sinemia, açılımları sonucunda Türkiye, İngiltere, ABD, Kanada ve Avustralya’da, toplamda ayda 5 milyonun üzerinde tekil sinemasevere ulaşıyor.
     Marka şimdiden, bu ülkelerin tümünde 20 milyar doları bulan sinema bileti pazarına hitap ediyor. Global açılım süreci beklenenin üstünde bir hızla ilerleyen Sinemia, şu an 6,500 sinema salonunda ve 56,000 ekranda hizmet veriyor.

Türkiye ekonomisine katkı sağlıyor
     Amerika açılımının ardından, 2018’de toplamda 38 kat büyüme elde eden Sinemia, bununla birlikte şu an toplam satışının yüzde 93’ünü yurtdışından elde ediyor.
     Gerçekleştirdiği yazılım ihracatı ve yurtdışındaki faaliyetleriyle Türk ekonomisine gelişimine ve ülkeye daha fazla döviz girmesine katkıda bulunan Sinemia’nın Kurucusu ve CEO’su Rıfat Oğuz, şirketin gelecek hedefleriyle ilgili şunları söyledi:
     “2018 küresel rekabette teknolojimiz sayesinde farklılaştığımız ve başarıya ulaştığımız bir yıl oldu. 2019’da bireysel segmentte agresif büyümeye ve açılımlara devam edeceğiz. Bu yeni dönemde stratejimiz kurumsal ürünler ve teknoloji ihracatı ile global büyümeyi hızlandırmak olacak.”  

ABD basını yakından takip ediyor
     Dünyadaki 41 milyar dolarlık sinema bileti pazarının yüzde %50’sine hitap eden Sinemia, hedeflerinin ilerisinde performans göstererek ABD basınının da gündemine oturdu.
     Dünyanın önde gelen teknoloji ve eğlence basınında defalarca yer alan girişim, CNN, Techcrunch, Forbes, Fortune, Wired gibi birçok ünlü yayında gündemi oluşturmaya devam ediyor.

 


+ Benzer Haberler
» İşsizlik oranı %11,6 seviyesinde gerçekleşti
» 2018 yılı bütçe açığı 72,6 milyar TL
» Geleceğin teknoloji yıldızları Deneyap ile yetişecek
» Orion Fuarcılık 14. Agroexpo’ya hazır
» Sayılkan: İlaç fiyat kararnamesi değişmeli
» Toplam ciro endeksi %15,4 arttı
» Otomotiv sektörüne yeni bir soluk getirecek
» Arçelik’ten Çeyiz Kampanyası
» Profilo enerji tasarruflu ürünler Ege Bölgesi’nde tercih ediliyor
» 30 ilde 9 bin kadına ulaşıldı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 16.01.2019
  Ticaret 15.01.2019
  Ticaret 14.01.2019
  Ticaret 12.01.2019
  Ticaret 11.01.2019
  Ticaret 10.01.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni