• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Sosyal medyanın en başarılı markası: İnci Akü

12 Ocak 2019 Cumartesi 12:00
12
14
16
18

Sosyal medyanın en başarılı markası: İnci Akü

           HABER MERKEZİ     
     Dünyanın enerji uzmanı İnci Akü, SocialBrands Türkiye tarafından gerçekleştirilen ‘Sosyal Medyayı En Başarılı Kullanan Markalar’ endeksi Ocak ayı sonuçlarına göre “Otomotiv Yan Sanayi” sektörünün en başarılı markası oldu.

     Boom Social’ın istatistiksel sosyal medya verilerine dayalı olarak ölçümlenen ve SocialBrands Türkiye tarafından her ay açıklanan ‘Sosyal Medyayı En Başarılı Kullanan Markalar’ araştırması Ocak 2019 sonuçlarına göre İnci Akü, ‘Otomotiv Yan Sanayi’ sektörünün en başarılı markası oldu.  İnci Akü, sosyal medyada gerçekleştirdiği etkin çalışmalar ile ‘SocialBrands Top 100’ listesinde ise ilk 5 marka arasında yer aldı.

     İnci Holding ve GS Yuasa iştiraki İnci GS Yuasa’nın öncü markası İnci Akü’nün sosyal medya yönetiminin sektöre öncülük ettiğini vurgulayan İnci GS Yuasa Kurumsal İletişim ve Pazarlama Müdürü Gökçe Yılancıoğlu Tellici, “Sosyal medya, pazarlama dışında anında müşterilerimizle etkileşim ve iletişim kurabildiğimiz önemli bir mecra. İnci Akü olarak sosyal medya hesaplarımızı tüketicilerimize direk dokunduğumuz onlarla ilişkilerimizi güçlendirdiğimiz bir mecra olarak görüyoruz.

     Bu konuda en iyi kaynaklardan biri olan Boom Social’ın istatistiksel sosyal medya verilerine dayalı olarak ölçümlenen ve SocialBrands Türkiye tarafından her ay açıklanan ‘Sosyal Medyayı En Başarılı Kullanan Markalar’ araştırmalarında her ay üst sıralarda yer alıyor olmanın gurunu yaşıyoruz. Sektörde fark yaratmamızın yanı sıra, genel sıralamalarda da aldığımız sonuçlar işimizi doğru yaptığımızın bir göstergesi oluyor” dedi.

 


+ Benzer Haberler
» Çalışan Hakları ve Güvenliği Uygulamaları Rehberi yayınlandı
» İplik ithalatına ek vergi altın yumurtlayan tavuğu kesmeye benzer
» Aralık ayında kapanan şirket sayısı %95,52 arttı
» Yüksek yapılaşmayı yargı durdurdu
» Arçelik’ten İzmir’e 3 yeni mağaza yatırımı
» Özel güvenlikçiler, fiyat ve kalite standardı istiyor
» İhracatta 17.30 stresi bitiyor
» Renault Grubu satışları % 3,2 artış ile 3,9 milyona ulaştı
» BMW Group, 2019’da da büyümeye devam edecek
» “Tarımsal üretim artmalı”


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 19.01.2019
  Ticaret 18.01.2019
  Ticaret 17.01.2019
  Ticaret 16.01.2019
  Ticaret 15.01.2019
  Ticaret 14.01.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni