• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

Tavuk Dünyası İzmir’deki yatırımlarına devam ediyor

12 Ocak 2018 Cuma 16:00
12
14
16
18

Tavuk Dünyası İzmir’deki yatırımlarına devam ediyor

           SELDA AK     
     Türkiye’nin en hızlı yükselen tavuk restoran zincirlerinden olan Tavuk Dünyası, İzmir’deki 6’ıncı restoranını Forum Bornova’ya açtı. Tavuk Dünyası Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Faralyalı ve Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu’nun da bulunduğu restoranın tanıtım toplantısında, şirketin 2018 yılının hedefleri de paylaşıldı.

“Yüzde 60 büyüyerek 143 restorana ulaştık”
     İzmir’deki yatırımlarını açıklayan Tavuk Dünyası CEO’su Volkan Mumcu, İzmir kendileri için önemli bir şehir olduğunu vurgulayarak, “İzmir’e yatırım yapmak Tavuk Dünyası için önemli. Tavuk Dünyası olarak İzmir’de açtığımız 6. restoranımız. İzmir’de ilk restoranımızı 2012 yılında Optimum’da açtık. Markamızda ilk restoranımız 2012 yılında İstanbul’da açılmıştı. Büyümemiz 2012 yılından beri devam ediyor. 2016 yılında yüzde 52, 2017 yılında yüzde 60 büyümeye imza attık. Yatırımlara hız kesmeden devam ediyoruz. Toplamda 143 restorana ulaştık, akıl almaz lezzetimizi uygun fiyatlarla müşterilerimize ulaştırmaya devam ediyoruz.” dedi.
     2017 yılında da gerek müşterilerimiz gerekse de yatırımcılarımızın bize gösterdiği teveccühle birlikte, hızlı büyümemizi sürdürdüğünü belirten Mumcu, “Kapılarını açtığımız 38 yeni restoranımızla beraber 2017’yi, %60’lık bir ciro büyümesi ve 340 milyon TL’ye ulaşan ciromuz ile kapattık. Düzce, Edirne, Zonguldak, Erzurum, Batman, Ordu ve Mersin’de açtığımız ilk şubelerimizle bu bölgelerdeki konuklarımızı da ödüllü lezzetlerimizle buluşturmaya başladık. Ocak başında 2018’in ilk yatırımı olarak Kocaeli’nde açılan restoranımızla birlikte; şu anda Türkiye’de 36 farklı şehirde 144 restoranı ile hizmet veren bir markayız.” diye konuştu.

“İzmir’de 300’ün üzerinde istihdam yaratacağız”
     İzmir’in yeme içme kültüründe seçici bir şehir olduğuna dikkat çeken Mumcu, “İzmir, bizim çok önem verdiğimiz bir şehir. İzmir’de markamızın beğeniliyor olması bizi son derece mutlu ediyor. Forumla birlikte 6. restoranı açtık, bu mağazalarla 150 kişiye istihdam sağladık. 6-7 milyonluk bir yatırımdan bahsediyoruz. Önümüzdeki senelerde İzmir’deki restoran sayısını iki katına çıkarmayı düşünüyoruz. Bu demek oluyor ki 300’ün üstünde istihdam yaratacağız, bu bizi sevindiriyor. İzmir’de Mavibahçe’de, Optimum’da, Kipa’da olmak üzere restoranlarımız mevcut bunun yanı sıra Alaçatı’da da restoranımız var onu mevsimsel olarak açıyoruz. Tavuk Dünyası hikayesi 2012 yılında başladı. İlk şubemizi Maltepe’de açtık, hızlı büyüme devam etti. Sunduğu sonsuz formüllü ürünler ve eşsiz fiyat yapısı ile müşterilerine iyi bir atmosfer sağlayan markamız, 2012’den bu yana hızla büyüdü. 2017 yılında büyüme daha da arttı, yüzde 60 büyüdük. 38 yeni mağaza açtık. Yüksek standartlarda markamızı dünya standartlarına getirme felsefesiyle çalışmaya başladık. Hijyen, servis, müşteri memnuiyeti alalarında dünyanın en iyilerini örnek aldık.” şeklinde konuştu.

Hedef, 3 yılda 250 restorana ulaşmak
     Kocaeli-İzmit’te açtıkları restoranla şube sayısının 144’e çıkacağını söyleyen Mumcu, “Geçen sene 17 farklı şehirde 38 restoran açtık. Lezzetlerimizi hiç tatmayan şehirlere de gittik. Gördük ki bu şehirlerde müşterilerimiz de bizi bekliyormuş. Ürünlerimiz çok büyük ilgiyle karşılandı. Yatırımcılarımız ikinci restoranı açmak için başvurdu. 2018 yılında büyümeye devam edecek. Bizim için 2018 yılı büyümeye devam edeceğimiz bir yıl. Kurumsal yanımızı ve yurt dışı bağlantılarımızı ileriye götüreceğimiz bir yıl olacak. 35 yeni restoranımızı 2018 yılı içerisinde devreye sokacağız ve 179-180 civarı restoranla geliyor olacağız.  Hedeflerimiz yüksek, gelecek 3 yılda 250’ye yakın restoranla Türkiye’nin önemli markaları arasında yerimizi sağlamlaştıracağız.” ifadelerini kullandı.

“Rusya’ya açılacağız”
     2018 yılında Rusya ticaretine ağırlık vereceklerini dile getiren Mumcu, “ Rusya ile ilgili yürüttüğümüz projelerimiz var. Rusya’da şuan 4 restoranımız var. Yeni bir tane restoran daha açıyoruz. Sene sonuna kadar 5-6 yeni restoranı açıyor olacağız. İzmir’de 60 bin kişiyi her ay ağırlıyoruz. Tavuk dünyası olarak da 1,5 milyon kişi her ay kapımızdan içeri giriyor. Her yıl 15 milyon kişiye Tavuk Dünyası olarak hizmet veriyoruz.” dedi.

Müşteri memnuniyeti yüzde 96
     İPSOS’ta müşteri memnuniyeti anketinde, markanın müşteri memnuniyetinin yüzde 96 olarak çıktığını söyleyen Mumcu, “Sektör ortalamasının oldukça üstünde bir rakam deneyenlerin bir daha gelme oranı yüzde 68 olarak çıktı. En büyük rakibin nerdeyse yüzde 35 üstü. Ürünlerimizi Ar-Ge mutfağında geliştiriyoruz. Orada baş aşçımız var, kendisi değişik baharatlarla bize yeni lezzetler sunuyor. Bizde her sene yeni lezzetleri menümüze ekliyoruz. Uluslar arası alanda da ödülleri almaya deva ediyoruz. Türkiye’de, Şefin tavası ve kekikli en çok satan iki ürün arasında yer almakta. Bu sene Közlüce’yi de bu lezzete ekledik, o da ödül aldı. 3 uluslar arası ödüllü lezzete kavuştuk. 49 santimetrelik büyük tabaklarda menüleri sunuyoruz. Çok dengeli bir tabak, protein karbonhidrat ve sebze var. Gözü ve mideyi doyuran bir tabak oluyor. İzmir Optimum restoranımız en çok ciro yapan restoran ve rekoru onda. Ama Forum Bornova’daki restoranın Optimum’daki restoranı geçmesini bekliyoruz.” şeklinde konuştu.

5 milyon müşterinin yüzde 20’si Ege’den
     Tavuk Dünyası Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Faralyalı ise yaptığı konuşmada, Tavuk Dünyası’nın her şeyi ile orijinal olduğunu söyledi. Faralyalı, “İnanılmaz keşifler var. 49 santimetrelik dengeli tabağı dünyada ilk kez kullanan Tavuk Dünyası. Lezzetler, dekorasyonu ve her şeyi orijinal. Buraya yatırım yaptığımız zaman dedik ki bunlar bir keşif yapmışlar, bunu dünyaya yayabilir miyiz? Bugün şirketin yüzde 75’ine sahibiz. Yeni konseptler, yeni lezzetler geliştirmeye çalışıyoruz. Şirketin hedefi ‘Yaptığımız her işte en iyi olmalıyız’. Tavuk Dünyası kendisiyle rekabet ediyor. Yüzde 96 müşteri memnuniyetini çıkaran sektörde başka bir marka yok ama bu rakam bize yetmemeli. 2019 itibariyle bir o kadar da yurt dışına yatırım yapmaya başlayacağız. Büyük ihtimalle bunu başarırsak büyük bir gurur olacak bizim için. Tavuk Dünyası’nın ileride ayda ağırlayacağı 5 milyon misafirin en az yüzde 20’sini Ege’den elde etmeyi amaçlıyoruz. Bu sektörün Türkiye’de önünün açık olduğunu düşünüyoruz. İleride de yatırım yapmaya devam edeceğiz.” diye konuştu.

 


+ Benzer Haberler
» “Gelinlik ihracatımız 1 milyar dolar olacak”
» Yeni Ambalaj Atıkları Kontrol Yönetmeliği yürürlükte
» Spot piyasada elektrik fiyatları %8,5 yükseldi
» Altın ve doların ardından en çok gayrimenkul kazandırdı
» Türkiye yılda bin 832 saat çalışıyor
» İTO yönetiminden 4 isim daha istifa etti
» Enerji cimrisi “Pasif Ev”e DemirDöküm imzası
» Ekim’de tarım istihdamı 5,5 milyonu geçti
» Çin, ilaç sektöründe küresel oyuncu oluyor
» İhracatın yarısı Aliağa’dan


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 17.01.2018
  Ticaret 16.01.2018
  Ticaret 15.01.2018
  Ticaret 13.01.2018
  Ticaret 12.01.2018
  Ticaret 11.01.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni