• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

TEB Çağrı Merkezi’ne 3 dalda ‘Altın Madalya’

18 Kasım 2020 Çarşamba 12:00
12
14
16
18

TEB Çağrı Merkezi’ne 3 dalda ‘Altın Madalya’

           HABER MERKEZİ      
     Türk Ekonomi Bankası (TEB), çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin ödüllendirildiği Contact Center World Awards tarafından 3 farklı dalda Altın Madalya ile ödüllendirildi. TEB Çağrı Merkezi “En İyi Müşteri Hizmetleri”, “En iyi Satış Kampanyası ve Yapısı” ve “En iyi Satış Temsilcisi” kategorilerinde Altın Ödül’lerin kazananı oldu.

     Yılın başından bu yana Bireysel, Özel, Kurumsal ve faaliyet gösterdiği bir çok bankacılık alanında çeşitli ödüllere layık görülen Türk Ekonomi Bankası (TEB), müşterilerine sunduğu hizmetlerle uluslararası alanda bir kez daha ödüllere layık görüldü. Sesli yönlendirme, self servis fonksiyonlarının artırılması, ve konuşma analitiği gibi uygulamalarıyla müşteri deneyiminde fark yaratan TEB Çağrı Merkezi, iletişim merkezi ve müşteri bağlılığı uygulamaları alanında 205.000 üyesi ile küresel bir birlik olan “Contact Center World” tarafından düzenlenen “Contact Center World 2020” Ödüllerinde Avrupa, Ortadoğu ve Afrika bölgeleri finallerinde 3 farklı kategoride Altın Madalya kazandı. Buna göre TEB “En İyi Müşteri Hizmetleri”, “En iyi Satış Kampanyası ve Yapısı” ve “En iyi Satış Temsilcisi” kategorilerinin kazananı oldu.

     TEB Çağrı Merkezi’nin her yıl kendini biraz daha geliştirdiğini belirten TEB Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi, “Sektör için çok büyük bir önem taşıyan Contact Center World Awards tarafından ödüllendirilmekten mutluluk duyuyoruz. Bu yılın özel durumu nedeniyle müşterilerimize, bankacılık işlemlerini mümkünse dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimiz üzerinden gerçekleştirmeleri yönünde çağrılarda bulunmuştuk. Bu süreçte “En İyi Müşteri Hizmetleri” ve “En iyi Satış Temsilcisi” kategorilerinde birinci seçilmek bizleri çok gururlandırdı. Keza “En İyi Satış Kampanyası ve Yapısı” dalında aldığımız ödül de TEB’in, müşterilerinin talep ve isteklerine ne kadar doğru karşılık verdiğimizin de başka bir göstergesi oldu. Önümüzdeki dönemde de bu alandaki çalışmalarımızla müşterilerimize en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz” dedi.

TEB Çağrı Merkezi müşteri deneyiminde mükemmelliği hedefliyor
     TEB Çağrı Merkezi yılda 20 milyonun üzerinde kontağı 9 farklı kanalla yönetirken aynı zamanda ilk kontakta çözüm ve verimlilik çalışmaları yapıyor. Bu çalışmaları yaparken müşteri deneyiminde mükemmelliğe önem vererek, müşterilerin almış oldukları hizmeti başkalarına tavsiye edecek kadar memnun ayrılmasını amaçlıyor.


+ Benzer Haberler
» Hisarcıklıoğlu: Ekonomideki sorunları istişare ile çözeceğimize inanıyoruz
» Günlük vak’a sayısı 30 bini geçti
» Dövizin %5 artışının iç borca faturası; 13,7 milyar TL
» SMA hastalığında güncel tedaviler çalıştayı düzenlendi
» Rüzgarda çifte rekor
» Çin’de üretilen Teslalar’ın Avrupa’ya ihracatı başladı
» Devlet katkısı fon tutarı 21 milyar TL’yi aştı
» İlaç kullanım onayları artık elektronik ortamda
» Markalı ürünlere talep arttı, patent başvuru sayısı 160 bine ulaştı
» İndirim günlerinde dikkatli olan karlı çıkar


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 30.11.2020
  Ticaret 28.11.2020
  Ticaret 27.11.2020
  Ticaret 26.11.2020
  Ticaret 25.11.2020
  Ticaret 24.11.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni