• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

TEB Çağrı Merkezi’ne 3 dalda “Altın Madalya”

13 Ekim 2021 Çarşamba 14:00
12
14
16
18

TEB Çağrı Merkezi’ne
3 dalda “Altın Madalya”

           HABER MERKEZİ      
     Türk Ekonomi Bankası (TEB), çağrı merkezi sektörünün en iyilerinin ödüllendirildiği Contact Center World Awards tarafından 3 farklı dalda Altın Madalya ile ödüllendirildi. TEB Çağrı Merkezi “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Teknoloji Kullanımı” ve “En iyi Müşteri Deneyimi” kategorilerinin kazananı oldu.
     TEB Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi “Çağrı Merkezimiz, müşterilerimizden aldığımız geri bildirimlerle her geçen gün kendini geliştirmeye devam ediyor. Bu ödüller, ‘hepimize işimizi daha iyi yapmamız’ için bir motivasyon olacak, müşterilerimize en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz” dedi.

     Türk Ekonomi Bankası (TEB), müşterilerine sunduğu hizmetlerle uluslararası alanda bir kez daha ödüllerle taçlandırıldı. Sesli yönlendirme, self servis fonksiyonlarının artırılması, ve konuşma analitiği gibi uygulamalarıyla müşteri deneyiminde fark yaratan TEB Çağrı Merkezi, iletişim merkezi ve müşteri bağlılığı uygulamaları alanında 200 binden fazla üyesi ile küresel bir birlik olan “Contact Center World” tarafından düzenlenen Contact Center World 2021 Ödülleri’nde 3 farklı kategoride Altın Madalya kazandı. Buna göre TEB, “En İyi Çağrı Merkezi”, “En İyi Teknoloji Kullanımı” ve “En iyi Müşteri Deneyimi” kategorilerinin kazananı oldu.

     TEB, “En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorisinde elde ettiği Altın Madalya’yı TELEPATİ isimli chatbot uygulaması sayesinde kazandı. Bir kişisel bankacılık asistanı olan TELEPATİ, kimlik doğrulama özelliği sayesinde birçok bankacılık işleminin hızlı ve kolay bir şekilde gerçekleştirilmesini sağlıyor.
     Özellikle pandemi döneminde Çağrı Merkezi üzerinden sağlanan hizmet kalitesinin belirleyici bir unsur haline geldiği söyleyen TEB Bireysel ve Özel Bankacılık Kıdemli Genel Müdür Yardımcısı Gökhan Mendi, “Çağrı Merkezimiz, müşterilerimizden aldığımız geri bildirimlerle her geçen gün kendini geliştirmeye devam ediyor, böylece aldığımız ödüllere her yıl yenilerini ekleyebiliyoruz.

     Son olarak da hem küresel itibarı hem de ulaştığı üye sayısıyla sektörünün önde gelen kuruluşlarından olan Contact Center World, bizi bu yıl 3 farklı Altın Madalya ile ödüllendirdi. Bundan mutluluk duyuyoruz. Bizi gururlandıran diğer bir gelişme ise aldığımız ödül kategorileri oldu çünkü son dönemde müşterilerimiz bankacılık işlemlerini dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimiz üzerinden sürdürdü. “En İyi Çağrı Merkezi”, “En iyi Müşteri Deneyimi” ve kişisel bankacılık asistanımız TELEPATİ ile aldığımız “En İyi Teknoloji Kullanımı” kategorilerinde ödüllendirilmemiz ise TEB’in bu alanlardaki hizmetlerini ne kadar başarılı bir şekilde sağladığının ispatı oldu. Bu ödüller, ‘hepimize işimizi daha iyi yapmamız’ için bir motivasyon olacak, müşterilerimize en iyi hizmeti sunmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

TEB ÇAĞRI MERKEZİ MÜŞTERİ DENEYİMİNDE MÜKEMMELLİĞİ HEDEFLİYOR
     TEB Çağrı Merkezi yılda 20 milyonun üzerinde kontağı 9 farklı kanalla yönetirken aynı zamanda ilk kontakta çözüm ve verimlilik çalışmaları yapıyor. Bu çalışmaları yaparken müşteri deneyiminde mükemmelliğe önem vererek, müşterilerin almış oldukları hizmeti başkalarına tavsiye edecek kadar memnun ayrılmasını amaçlıyor.


+ Benzer Haberler
» Vak’a sayısı 27.663’e, vefat sayısı da 232’ye yükesldi
» Elektriğe “sessiz zam” yapıldı
» 2021’de tahıl ve sebze üretimi azalacak
» Mandalina ihracatında hedef 500 milyon dolar
» “En az iki doz aşı olmuş öğretmen oranı yüzde 92”
» Hizmet, perakende ticaret ve inşaatta güven endeksi yükseldi
» 90 milyon TL sosyal yardım yapılacak
» Eylül ayında 92 bin 996 adet taşıt trafiğe kaydoldu
» Türksat, 5. nesil uydusunun gücüyle Cabsat’a katılıyor
» EMD Medya Okulu İKÇÜ’lü Medya ve İletişim öğrencileriyle buluştu


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 26.10.2021
  Ticaret 25.10.2021
  Ticaret 23.10.2021
  Ticaret 22.10.2021
  Ticaret 21.10.2021
  Ticaret 20.10.2021
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni