• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Temizlik ve hijyen rekabette fark yaratıyor

21 Eylül 2019 Cumartesi 13:00
12
14
16
18

Temizlik ve hijyen rekabette fark yaratıyor

           HABER MERKEZİ     
     Her yıl 21 Eylül Dünya Temizlik Günü olarak kutlanıyor. Türkiye’de 10 binden fazla işletmenin hijyen ve temizlik ürünleri tedarikçisi Eczacıbaşı Profesyonel, ev dışı tüketim sektörü ve turizm profesyonellerinin Dünya Temizlik Günü’nü kutlayarak, işletmeleri hijyen konusunda daha duyarlı olmaya davet ediyor.  
     Profesyonel temizlik, hijyen ve gıda alanlarındaki çözümleriyle ev dışı tüketim sektöründe faaliyet gösteren Eczacıbaşı Profesyonel, 21 Eylül Dünya Temizlik Günü’nde işletmelerde temizlik ve hijyenin önemine dikkat çekiyor.  Yetersiz hijyene sahip, sirkülasyonun yoğun olduğu işletmelerin hem hastalık riskini artırdığını hem de müşteri memnuniyeti ve kalite açısından kötü bir imaj bıraktığını söyleyen Eczacıbaşı Profesyonel (EP) Pazarlama Müdürü Pelin Özbilgin, günümüzde müşteri memnuniyetinin sürdürülebilir olmasının yolunun hijyen ve temizliğe verilen önemden geçtiğinin altını çiziyor.

Müşterinin ilk ve en önemli beklentisi her zaman hijyen!
     Turizm sektörünün yükselişine paralel olarak EDT sektörü de her yıl büyüme gösteriyor. Konaklama tesislerinden AVM’lere, restoranlardan sağlık kuruluşlarına 10 binden fazla işletmeye ürün ve çözümleriyle destek olduklarını söyleyen Özbilgin, “İşletmelerin bir numaralı hijyen ve temizlik tedarikçisi olma vizyonumuzla ürünlerimizin yanı sıra eğitim birimimiz EP Akademi’nin verdiği eğitim, denetim ve danışmanlık hizmetleri ile de işletmelerin en yakın çözüm ortağıyız. Sektörün kalite ve hijyende mükemmellik derecesine gelmesi için sık sık araştırmalar yaparak, tüketici memnuniyetini ölçümlemeye de özen gösteriyoruz. Son yaptığımız araştırmalar gösteriyor ki gerek otellerde gerek restoranlarda tüketicilerin bir işletmede sorun yaşamasının en önemli nedeni de en büyük beklentisi de aynı: Hijyen! Dünya Temizlik Günü vesilesiyle hijyenin önemine bir kez daha dikkat çekmek istiyoruz.” diye konuştu.

Otelde, restoranda, mutfakta en önemli kriter hijyen!
     Eczacıbaşı Profesyonel’in İstanbul, Ankara ve İzmir’de otellerde konaklayan tatilcilerle gerçekleştirdiği son araştırma, tatilcilerin bir işletmede görmek istediği en önemli kriterin hijyen ve temizlik olduğunu ortaya koyuyor. Araştırmaya göre, beş yıldızlı otellerde konaklayan tatilcilerin yüzde 76’sı odalarındaki tuvaleti kendisi temizlemeden kullanmıyor, tatilcilerin yüzde 48’i konakladıkları odanın hijyeninin en önemli kriter olduğunu vurguluyor. Bu durumu yüzde 21 ile restoran hijyeni, yüzde 17 ile ortak alan hijyeni takip ediyor.
     Araştırmaya göre; her 4 kişiden biri bugüne kadar otellerde hijyen ile ilgili en az bir sorun yaşamış.


+ Benzer Haberler
» Günlük vefat sayısı 20 Mart rakamının altına indi
» İstihdama koruma kalkanı
» Türkiye’nin ilk sürdürülebilir kira sertifikası ihracı TSKB’den
» Bölge Adliye Mahkemesi’ne de maskematik yerleştirildi
» “Euro Bölgesi’nde küçülme benzeri görülmemiş düzeyde olacak”
» Sirke sineğine tuzaklı önlem
» “Geri dönüşümde yolun yarısındayız, 35 milyar TL’nin üzerinde bir pazar var”
» Büyükşehir’den bir çevre yatırımı daha
» Havaş 31 istasyonununda hazırlıklarını tamamladı, yirmi havalimanında hizmete başladı
» Manisa ilimizde 390 bin dekar tarım arazisinin sulanma hazırlıklarına başlandı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 06.06.2020
  Ticaret 05.06.2020
  Ticaret 04.06.2020
  Ticaret 03.06.2020
  Ticaret 02.06.2020
  Ticaret 01.06.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni