• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Türk markaları yurt dışı pazarında yerini alacak

30 Kasım 2019 Cumartesi 14:00
12
14
16
18

Türk markaları yurt dışı pazarında yerini alacak

           HABER MERKEZİ     
     Türk markalarının global pazardaki marka konumlandırmasını yapmayı ve mevcut pazardaki paylarını büyütmeyi hedefleyen Avrupa menşei Wilhelm & Co - Gesmall Grup Şirketleri olan Mena Malls ve Success Flow Türkiye temsilcileri, yerli markaların global pazarda yer almasına katkı sağlıyor.
     Fransa’nın Cannes şehrinde 25.si gerçekleşen MAPIC 2019 bu yıl yük-sek katılım oranı ile hareketli günlere ev sahipliği yaptı. Sektörün uluslararası markaları-nın, AVM yatırımcılarının ve tedarikçilerinin katılım gösterdiği bu organizasyonda Mena Malls ve Success Flow Türkiye temsilcileri Nilüfer Antonetti ve Nilay Kalkavan da yer aldı.

     Orta Doğu başta olmak üzere Avrupa ve Türkiye’deki markaları yatırımcılarla buluşturan Mena Malls ve Success Flow Türkiye temsilcileri, Türk markalarının global pazardaki marka konumlandırmasını gerçekleştirirken mevcut pazardaki paylarını büyütmeyi hedef-liyor.
     Mena Malls, alışveriş merkezi yönetim ve kiralama danışmanlığı hizmeti verirken, Suc-cess Flow ise uluslararası pazarda marka bilinirliğini arttırmak ya da büyütmek isteyen yerli ve yabacı markaları global pazarda iş geliştirme danışmanlığı alanında temsil ede-rek A’dan Z’ye danışmanlık hizmeti sunuyor.

     Markanın hedef pazarında çözüm ortağı olan Mena Malls ve Success Flow, markalara özel strateji belirleyerek markaya iş ortağı bulunması, şirket kurulumları, doğru lokasyon-da konumlandırılması konularında destek veriyor. Tüm bu çözüm hizmetlerinin yanı sıra teknik, mali ve hukuki konularda da hizmet sunan Mena Malls ve Success Flow, Türk markalarına uluslararası pazarda değer katmayı hedefliyor. Türkiye pazarında henüz ye-rini almamış yabancı markaları da Türk tüketicilerle tanıştırmayı öncelikli amaçlarından biri olarak görüyor.

     Wilhelm & Co ve Gesmall’ün grup şirketlerinin gücü, Mena Malls ve Success Flow’un başarısını destekliyor. Şirketin Yönetim Kurulu Başkanlığını Peter Wilhelm üstleniyor. Ay-nı zamanda ICSC Başkanı olan Wilhelm’in sektördeki güçlü deneyimleri, bu başarılı başlangıcın da önemli motivasyonu oluyor.
     Avrupa’da Fransa, Belçika ve İspanya’da, Orta Doğu’da Umman, Katar, Fas, Birleşik Arap Emirlikleri’nde de güçlü ekibiyle etkin bir şekilde hizmet sunuyor.

     Uluslararası ekibiyle doğru bir yönetim stratejisiyle Türk markalarının yurt dışındaki pa-zardan daha fazla pay almasını önemsediklerini belirten Mena Malls ve Success Flow Türkiye Temsilcileri Nilüfer Antonetti ve Nilay Kalkavan, Türk markalarının güncelliği, ye-nilenme hızı, üretim gücü ve kalite fiyat politikası özellikleri bakımından son zamanlarda global pazarda bulunan birçok ülkenin dikkatini çektiğini kaydederek özellikle Orta Do-ğu’dan Türk markalarına yoğun bir talep olduğunun altını çiziyorlar.


+ Benzer Haberler
» Merkez Bankası: Para politikasındaki temkinli duruş sürecek
» İzmir’den Ankara’ya cinsiyet eşitliği talebi
» Küresel gıda fiyatları Kasım’da yükseldi
» PAGEV, Türkiye’ye geri dönüşümle 6 yılda 7 Belgrad Ormanı kazandırdı
» Kadınlar ve gençler Ticaret Bakanlığı ve UPS ile dünya ticaretine girecek
» Gürer: “Bakan’ın meralardaki daralmadan haberi yok!”
» Milas OSB’de gecikme ve aksama yok
» İnci Akü, Maxim A’yı Mısırlı bayilere tanıttı
» “Kadın, Türkiye’de yaşam mücadelesi veriyor”
» Türk teknoloji şirketi Medianova’dan çarpıcı sonuçlar; Black Friday ilgiyi 10’a katladı


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 06.12.2019
  Ticaret 05.12.2019
  Ticaret 04.12.2019
  Ticaret 03.12.2019
  Ticaret 02.12.2019
  Ticaret 30.11.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni