• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Turkcell’de ‘temassız mağazacılık’ dönemi

14 Ekim 2020 Çarşamba 13:00
12
14
16
18

Turkcell’de ‘temassız mağazacılık’ dönemi

           HABER MERKEZİ      
     Dünyanın ilk dijital operatörü Turkcell, COVID-19 döneminde mağazalarında teması minimuma indirgemek için ‘temassız mağazacılık’ uygulamasını hayata geçirdi. Yeni dönemde müşteriler, Turkcell mağazalarında dijital ekranları ve uygulamaları kendi cep telefonları üzerinden yönetebilecek.
     Türkiye’de dijital dönüşümün öncüsü Turkcell, COVID-19 sürecinde müşterilerinin ve çalışanlarının sağlıklarını daha da güvence altına almak için ‘temassız mağazacılık’ uygulamasını başlattı. Bundan böyle Turkcell mağazalarını ziyaret eden müşteriler, mağaza içindeki dokunmatik ekranları ve uygulamaları kendi telefonları ile yönetebilecek. Bunun için müşterilerin yapması gereken tek şey, mağazalardaki dijital ekranlarda bulunan QR kodunu cep telefonlarına okutmak.
     Müşteriler mağazada ayrıca yine QR kod teknolojisinden faydalanarak ‘Akıllım Güvende’ uygulaması üzerinden sigorta işlemlerini, dijital ödeme platformu Paycell üzerinden de ödeme işlemlerini gerçekleştirebilecek.

Kadri Özdal: Yeni nesil mağazacılığın öncüsüyüz
     Turkcell Bireysel Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Kadri Özdal, COVID-19 döneminde müşterilerin ve çalışanların artan hassasiyetini göz önünde bulundurarak ‘temassız mağazacılık’ uygulamasını başlattıklarını belirtti. Özdal, “Pandemi sonrası dönemde tüketicilerin öncelikli beklentisi, kendi sağlığının önemsenmesi ve buna yönelik yeni davranışlar benimsemesi oldu. Müşteriler, bir yerden alışverişe karar verirken; detaylı hijyen, görünür güvenlik önlemleri olan perakendecileri aradıklarını söylüyorlar” dedi.

     Türkiye’de ‘dijital deneyim’ konusunda bu kadar kapsamlı bir uygulamanın ilk defa hayata geçirildiğini vurgulayan Özdal, “Bizim için müşterilerimizin ve çalışanlarımızın sağlığı her zaman bir numaralı öncelik. Türkiye’de dijital dönüşümün öncülüğünü yürüten bir firma olarak elimizdeki teknolojinin yardımıyla temasın minimuma indirildiği ‘yeni nesil’ bir mağazacılık konseptine geçtik. Önümüzdeki dönemde de mağazalarımızda dijital ve interaktif uygulamalara daha fazla yer vereceğiz” diye konuştu.
     Son birkaç yılda mağazalarda hızlı bir dijitalleşme sürecini hayata geçirdiklerini hatırlatan Özdal, “Oldukça kısa bir sürede mağazalarımızı dijital etiket ve dijital reklam ekranlarıyla donattık. Bu dönüşüm sadece verimliliği artırmadı, aynı zamanda çevrenin ve kaynakların korunmasına da yardımcı oldu” dedi.

“Tüm işlemler dijital ortamda yapılıyor”
     Bugün bin 300 mağazaya Online Mağaza ekranları koyarak bayilerin o an stoklarında olmayan ürünleri de dijitalden satarak müşterilerine teslim etmelerini sağlayan altyapılar kurduklarını belirten Özdal, “Şu an Turkcell’in bin 300 noktasında müşterilerimizin tüm işlemleri tabletler üzerinden ve tamamen dijital olarak yapılıyor. Dijital imza sayesinde herhangi bir işlem sonucunda bir kağıt imzalama durumu söz konusu değil. Mağazalarımızda tamamı merkezden kontrol edilen 11 bin adet dijital ekran var.  Bu ekranları mağaza / ilçe / şehir özelinde kontrol edebiliyoruz” ifadelerini kullandı. Özdal, mağazalarda bulunan 40 bin cihazı hem uzaktan yönettiklerini, hem de cihaza ilişkin bilgileri QR kodla müşterilere dijital olarak gösterebildiklerini de belirtti.

“Online satışlarımızda da hijyeni gözetiyoruz”  
     Özdal, mağazalar gibi online satış sürecinde de kapsamlı önlemlerin alındığını hatırlatarak, “Depomuzdan başlayarak ürünün müşteriye ulaşımına kadar geçen tüm işlemlerde düzenli dezenfektasyon, vardiyalı çalışma modeli, çalışma alanlarında sosyal mesafeyi ve hijyeni gözeten önlemlerle, hem turkcell.com.tr üzerinden alışveriş yapan müşterilerimizi hem de çalışanlarımızı koruyoruz“ şeklinde konuştu.

Yeni dönemde Turkcell mağazalarında QR kodunu cep telefonlarına okutan müşteriler;
     • Kampanya bilgilerini telefonlarına indirebilecek.
     • Dijital ekranları dokunmadan yönetebilecek.
     • Ekrandaki ödüllü oyunları cep telefonu üzerinden oynayabilecek.
     • Mağazada satışa sunular ürün ve cihazların etiket bilgilerini cep telefonuna indirebilecek.


+ Benzer Haberler
» Vergi yapılandırmasının detayları belli oldu
» Pekcan: Küresel ekonomi %4.4 küçülebilir
» Eylül ayında kurulan şirket sayısı arttı
» Boyner, 2021’de 5 yeni mağaza açacak
» Demir yolunda hedef yüzde 80 yerlilik
» Sosyal yardım desteği Ekim ödemeleri başladı
» Sabancı ve Skoda Transportation, güçlerini TEMSA’nın geleceği için birleştirdi
» Çelikte kapasite fazlasına çözüm arayışı
» “Sanayici gerekli önlemlerini alarak üretime devam etsin”
» 250 milyar dolarlık hırdavat sektörü İstanbul’da buluşacak


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 24.10.2020
  Ticaret 23.10.2020
  Ticaret 22.10.2020
  Ticaret 21.10.2020
  Ticaret 20.10.2020
  Ticaret 19.10.2020
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni