• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Kariyer  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  TİCARET SOHBETLERİ  |  FİNANS  |  İHALELER  |  TİCARET BORSALARI  |  RESMİ GAZETE

“Türkiye uçuşlarındaki rekabette Joon ile avantaj sağlayacağız”

07 Mayıs 2018 Pazartesi 17:00
12
14
16
18

“Türkiye uçuşlarındaki rekabette Joon ile avantaj sağlayacağız”

           HABER MERKEZİ     
     Air France KLM grubun dijitalleşen dünyaya yönelik tasarladığı havayolu markası Joon, İstanbul- Paris uçuşlarına kısa süre önce başladı. Joon’un Air France KLM için inovatif bir laboratuvar olması fikriyle yola çıktıklarını dile getiren Joon CEO’su Jean-Michel Mathieu, hem şirket için karlı bir büyümeyi hem de yolculara yaratıcı, farklı ve inovatif bir uçuş deneyimi sunmayı hedeflediklerini söyledi.

     Air France KLM Grubu zorlu rekabetin öne çıktığı İstanbul pazarında farklılaşma yolunda adım atarak yeni nesil havayolu markası Joon ile sektörde dijitalleşmeye öncülük etti. Geçtiğimiz günlerde Paris’te gerçekleştirilen basın toplantısında sektör hedefleri ile ilgili konuşan Joon CEO’su Jean-Michel Mathieu, “Joon’un Air France KLM için inovatif bir laboratuvar olmasını istiyoruz. Yaratıcılık, farklılık ve inovasyon temel ilkemiz olacak. Yolcular için seçeneklerin olduğu, dijitalleşmeye önem veren yeni nesil bir seyahat deneyimi sunma iddiasıyla yola çıktık. Kabin ekiplerimiz dinamik ve genç. Yolcularımızın bu dinamizmi hissetmesi için kabin ekiplerimizin kıyafetlerini de sportif seçerek bu farklılaşmayı göstermek istedik” şeklinde konuştu.

İstanbul’un büyük bir potansiyele sahip olduğunu ve buradaki iş potansiyeline güvendiklerini dile getiren Mathieu sözlerine, “Pazarda zorlu bir rekabet var. Ancak Joon sayesinde stratejik olarak rekabette kendimize avantaj sağlayacağımıza inanıyoruz. 2018 yazında 15 uçaktan oluşan bir filo ile haftada 235 uçuş gerçekleştirmeyi planlıyoruz. 2020 yılı yatırım planımıza göre orta menzilli uçuşlarda uçak sayımızı 18’e, uzun mesafe uçuşlarımızda ise; hizmet verdiğimiz uçak sayısını 10’a çıkartmayı öngörüyoruz.  Ayrıca 2021’de Wi-Fi ile donatılmış yeni Airbus A350’yi de Joon filosuna katmayı planlıyoruz” diyerek devam etti.

     Türkiye’de Atlas Global ve Amsterdam uçuşlarında Pegasus ile iş birlikleri olduğunu söyleyen Jean-Michel Mathieu, “Joon, yolcularına business ve ekonomi olmak üzere iki farklı kabin deneyimi, yolcukları keyifli hale getirecek uçak içi eğlence sistemi ve organik yemek menü alternatifleri sunuyoruz. Bundan sonraki süreçte de yolcularımızı dinleyerek kendimizi daha fazla geliştireceğiz. Henüz genç bir havayolu olmamamıza rağmen aldığımız sonuçlar ve yolcuların olumlu tepkisinden memnuniyet duyuyoruz” dedi.
     Joon, Paris Charles de Gaulle havaalanından orta mesafe ağında İstanbul, Barcelona, Berlin, Lizbon, Napoli, Oslo, Porto ve Roma’ya, uzun mesafe ağında Fortaleza, Kahire, Cape Town, Mahé ve Tahran’a uçuş gerçekleştiriyor.

 


+ Benzer Haberler
» Yapı ruhsatlarında sert düşüş
» 16 bin 733 genç çiftçiye 503 milyon TL hibe
» Egeli ihracatçı kendi evinde Eximbank kredisine kavuşacak
» ASELSAN’dan 30 Katlı KATMER
» Dolar rekora doymuyor: 4.66/TL
» Vodafone Akıllı Köy’de hayvancılık gelirleri arttı
» Bosch’tan sahurlara lezzet katan sağlıklı çözümler
» ING bank’tan 3 ay ertelemeli bayram kredisi
» Alpet, Üretici Kart ile çiftçinin yanında
» Türkiye, Dünya’nın en büyük 8. süt üreticisi


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 23.05.2018
  Ticaret 22.05.2018
  Ticaret 21.05.2018
  Ticaret 19.05.2018
  Ticaret 18.05.2018
  Ticaret 17.05.2018
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni