• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

UEFA Süper Kupa Finali’ne NISSAN damgası

17 Ağustos 2019 Cumartesi 09:00
12
14
16
18

UEFA Süper Kupa Finali’ne NISSAN damgası

           HABER MERKEZİ     
     UEFA Süper Kupa Finali’nin resmi sponsorları arasında yer alan NISSAN, UEFA’nın resmi aracı unvanıyla, UEFA Süper Kupa Finali’nin tüm ulaşım ihtiyaçlarını karşıladı.
     UEFA Şampiyonlar Ligi’nin de resmi sponsoru olan NISSAN, SUV kategorisinde liderliğini sürdüren NISSAN QASHQAI ve dünyanın en çok satan SUV modeli NISSAN X-TRAIL modellerinin sunduğu konforla yetkililerin ve özel konukların İstanbul’da rahat ulaşım gerçekleştirmelerini sağladı.
     Dünyanın en heyecan verici ve en çok izleyiciye sahip spor etkinlikleri arasında yer alan UEFA Şampiyonlar Ligi’nin resmi sponsoru NISSAN, bu yıl İstanbul’un ev sahipliğinde Beşiktaş Park’ta oynanan UEFA Süper Kupa maçına NISSAN Intelligent Mobility özellikleriyle donatılan NISSAN QASHQAI ve NISSAN X-TRAIL’ler ile damga vurdu.

     2018-19 UEFA Şampiyonlar Ligi Şampiyonu Liverpool ve UEFA Avrupa Ligi Şampiyonu Chelsea takımlarının karşı karşıya geldiği UEFA Süper Kupa Finali’ne bu yıl İstanbul ev sahipliği yaparken, UEFA Şampiyonlar Ligi resmi sponsoru NISSAN, yetkililer ve özel konukların şehir içindeki ulaşımlarını keyfe dönüştürdü.
     NISSAN, bu yıl İstanbul’da gerçekleştirilen UEFA Süper Kupa Finali’nin tüm ulaşım ihtiyaçlarını karşılarken, yetkililer ve özel konukların ulaşımlarını 90 araçlık, Türkiye’nin en çok tercih edilen ve yüzde 21’lik SUV segmenti pazar payı ile 2018’de de liderliğini sürdüren QASHQAI ve NISSAN SUV ailesinin en prestijli üyesi ve dünyanın en çok satan modeli X-TRAIL’lerden oluşan filo ile UEFA’nın resmi aracı oldu.

     Müşterilerine yüksek teknolojiye sahip ürünlerini en iyi şartlarda sunmayı hedefleyen NISSAN, bu doğrultuda oluşturduğu “Innovation and Exciment for Everyone” (Herkes için İnovasyon ve Heyecan) vizyonuyla ileri teknolojiye sahip modellerini erişilebilir kılmayı ve günlük yaşamın bir parçası haline getirmeyi hedefliyor. 

     Bununla birlikte NISSAN Intelligent Mobility – NIM kapsamında geliştirilen Akıllı Mesafe Kontrolü, Akıllı Çarpışma Uyarısı, Akıllı Acil Fren ve Yaya Tanıma, Akıllı Şerit ve Kör Nokta Müdahale sistemleri ve ProPilot gibi pek çok teknoloji, otomobil tutkunları için hali hazırda belirli NISSAN modellerinde sunuluyor.
     NISSAN, İstanbul’da gerçekleşen UEFA Süper Kupa Finali’nin de resmi sponsorları arasında yer alırken, UEFA ile ortaklık 2020-21 sezonu sonuna kadar devam edecek.


+ Benzer Haberler
» KOBİ’ler geleceklerini ’karne’ ile belirleyecek
» Ağustos’ta kurulan şirket sayısı % 26,34 azaldı
» Finans dünyasının yıldızları Sardis için toplandı
» Kruvaziyer gemiler İzmir’e geri dönüyor
» Çinliler, Türk kuru meyvelerini çok sevdi
» İzmir’de bulunan sürücü kurslarına eğitim
» Temizlik ve hijyen rekabette fark yaratıyor
» Tedavide ‘ameliyathane’ muamması
» ZES sıfır emisyon için yatırımlarını sürdürüyor
» Kışın artan faturaların çözümü Multipor’da


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 21.09.2019
  Ticaret 20.09.2019
  Ticaret 19.09.2019
  Ticaret 18.09.2019
  Ticaret 17.09.2019
  Ticaret 16.09.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni