• Anasayfa  • Künye  • Kurumsal  • Reklam  • Üyelik  • Arşiv  • Site Haritası  RSS 
YAZARLAR  |  GÜNCEL  |  GÖRÜNTÜLÜ  |  ÖZEL  |  SOHBETLER  |  FİNANS  |  İHALELER  |  BORSALAR  |  RESMİ GAZETE

Vestel Çağrı Merkezi 3. kez dünya şampiyonu

29 Kasım 2018 Perşembe 11:00
12
14
16
18

Vestel Çağrı Merkezi 3. kez dünya şampiyonu

           HABER MERKEZİ     
     Vestel Çağrı Merkezi, Contact Center World Awards dünya finallerinden altın madalya ile döndü. Vestel Çağrı Merkezi, sahada hizmet veren teknisyenlerin tüm işlemlerini Venus akıllı telefonları üzerinden yapmasını sağlayan Vira projesiyle “En İyi Teknoloji İnovasyonu” kategorisinde 3. kez dünya şampiyonu oldu.
     Çağrı merkezi sektöründeki en iyi projelerin yarıştığı Contact Center World Awards’un dünya finalleri Prag’da gerçekleştirildi.

     Geçtiğimiz yıllarda, Joker ve Buena Vista projeleriyle 2 kez dünya birincisi olan Vestel Çağrı Merkezi, bu yıl da Vira Projesi ile altın madalya alarak, üçüncü kez dünya birincisi oldu. En İyi Teknoloji İnovasyonu kategorisinde Vira projesiyle dünya şampiyonu olan Vestel Çağrı Merkezi, satış sonrası hizmetlerde fark yaratan müşteri deneyimleri sunmak ve müşterilerinden içten, samimi teşekkürler almak hedefiyle çalışmaya, beklentinin ötesinde hizmetler sunmaya devam ediyor.

     En İyi Teknoloji İnovasyonu kategorisinde dünya şampiyonu olan Vira projesiyle sahada hizmet veren teknisyenler, tüm işlemlerini Venus akıllı telefonları ile bu mobil uygulama üzerinden yapabiliyorlar. Türkiye’de sektöründe ilk defa internetin çekmediği yerlerde verilen hizmetin sisteme girişini sağlayabilme yetisi olan bu mobil uygulama ile teknisyenler santral üzerinden müşteriler ile görüşebiliyor ve müşteriler teknisyeni geri arayabiliyor.

     Teknisyenin GPS bilgisine ulaşılıp lokasyona göre müşteri memnuniyeti sağlayacak doğru randevu planlaması yapılabiliyor. Teknisyen, müşteri bilgileri ve tüm ürün gruplarında teknik dokümanlara ulaşabiliyor. Ayrıca bazı ürün gruplarında anlık çözüm olarak ürüne yazılım yükleyebiliyor. Fabrikada konumlu olan uzman teknik ekiplerden, chat platformunda anlık teknik destek alıp çözüm üretebiliyor.

 


+ Benzer Haberler
» 6 bin 300 işçiye güzel haber; Büyükşehir Belediyesi ile DİSK anlaştı
» “İzmir’e ‘insan odaklı’ projeler hazırladık”
» İzmir, 3 yeni yerleşim merkeziyle nefes alacak
» Zeybekçi, “40 Milyon turisti getirip götüreceğiz”
» Dünyanın en iddialı teşvikleri Yarımadaya verilecek
» “Tek belediye çalışanı işten atılmayacak”
» Başkan Kocaoğlu’ndan veda maratonu; “Gönüllerin başkanısın”
» Türk kadınının yükselişini anlatacak
» Büyükşehir’den Tire’ye modern mezbaha
» İzmir Büyükşehir Belediyesi, Gaziemir’de kat karşılığı inşaat yaptırılacak


ÇOK OKUNANLAR
bu hafta | bu ay
Foto/Video Galeri
  Ticaret 26.03.2019
  Ticaret 25.03.2019
  Ticaret 23.03.2019
  Ticaret 22.03.2019
  Ticaret 21.03.2019
  Ticaret 20.03.2019
Para Piyasaları
Hava Durumu
Takvim
Üye Giriş
E-Posta :
Şifre :
Beni Hatırla
     
      Üye Olmak İstiyorum
      Şifremi Unuttum
Bu sitenin tüm hakları saklıdır Ticaret Gazetesi    rt.moc.isetezagteracit @ ofni